Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

20 Μαρτίου 2014

ΣΟΥΗΔΙΑ: Σχολείο απέλυσε καθηγητή γιατί τον «κάρφωσε» μαθήτριά του ότι ανήκει σε κόμμα που αντιτάσσεται στην μετανάστευση και στην ΕΕ!

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

ΣΟΥΗΔΙΑ: Σχολείο απέλυσε καθηγητή γιατί τον «κάρφωσε» μαθήτριά του ότι ανήκει σε κόμμα που αντιτάσσεται στην μετανάστευση και στην ΕΕ!



Ένα αγγλόφωνο πολυεθνικό σχολείο της Στοκχόλμης, αφού έλαβε υπόψη του τις «ανησυχίες κάποιων μαθητών» του, για ένα νέο εκπαιδευτικό που μαθεύτηκε ότι ανήκει στο αντι-μεταναστευτικό κόμμα των Σουηδών Δημοκρατών, αποφάσισε να τον απολύσει. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νεαρός καθηγητής δεν κατηγορήθηκε από κάποιον «ανησυχούντα μαθητή» του ότι μετέφερε τις πολιτικές του απόψεις μέσα στο σχολείο ή ότι έκανε διακρίσεις στους μαθητές του. Άλλωστε, προφανώς… δεν πρόλαβε καν να διδάξει! Κάτι δε που θεωρήθηκε «επιβαρυντικό», είναι ότι ο εν λόγω καθηγητής είχε τοποθετηθεί (σε εκδήλωση εκτός σχολείου), κατά της ΕΕ!… Η μαθήτρια δε που «κάρφωσε» τον καθηγητή της, χωρίς καμία ντροπή δήλωσε ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν (σύμφωνα με  αυτήν) «αντιδημοκρατικές απόψεις» δεν θα πρέπει να εργάζονται! Τόσο «δημοκρατικά»!

Η είδηση από την σουηδική The Local / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
 
«Οι μαθητές γρήγορα μας έκαναν γνωστό ότι είχαν αμφιβολίες για την καταλληλότητά του», αναφέρει η Διεθνής Αγγλική Σχολή (Internationella Engelska Skolan), που βρίσκεται στο Södermalm στη Στοκχόλμη, σε επίσημη δήλωση στην ιστοσελίδα της.

«Είχαμε μια στοχαστική και εύγλωττη ανακοίνωση από μαθητές που λεπτομερώς ανέφεραν ότι δεν θα αισθάνονται ασφαλείς αν άρχιζε να τους διδάσκει», είπε ο εκπρόσωπος σχολείου Jonathan Howell.

«Φυσικά λαμβάνουμε τις απόψεις των μαθητών πολύ σοβαρά και είναι σημαντικό ότι οι μαθητές μας να αισθάνονται ασφαλείς στο σχολείο».

Η εφημερίδα Nyheter24 μίλησε με την μαθήτρια που ειδοποίησε πρώτη τους συμμαθητές της για τις πολιτικές πεποιθήσεις του νεαρού καθηγητή μέσω Twitter.

«Είμαστε μια διεθνής σχολή με μεγάλη ποικιλομορφία όσον αφορά την εθνικότητα, τον πολιτισμό και τη θρησκεία, όπου όλοι σεβόμαστε ο ένας τον άλλο», λέει η μαθήτρια JuliaCagan στο News 24. «Γι’ αυτό θεωρούσα δεδομένο ότι κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε ποτέ στο σχολείο μας». 

Aριστερά η (προφανώς) μη Σουηδέζα Cagan και δεξιά ο "κακός" καθηγητής που δεν αγαπάει την ΕΕ
Ο νεαρός εκπαιδευτικός Anton Stigermark, δήλωσε ότι εξεπλάγη από την απόφαση της απόλυσης.

Προσλήφθηκε μέσα από ένα γραφείο εύρεσης προσωρινής απασχόλησης. Η κομματική του ταυτότητα όμως δεν έμεινε μυστική.

Στο προφίλ του στο Twitter, ο Stigermark είπε ότι σπούδαζε διεθνείς σχέσεις στο Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης και δήλωσε ότι του αρέσουν οι δεξιές ιδέες και τα ιδανικά κάλους της αρχαιότητας. Επάνω στην κορυφή, ωστόσο, παρουσίαζε τον ρόλο του στην επιτροπή πολιτιστικών υποθέσεων της πτέρυγας νεολαίας των Σουηδών Δημοκρατών (SDU). Σε μια πρόσφατη συνάντηση, ανέφερε ότι πρότεινε να κατέβει η σημαία της ΕΕ, σύμφωνα με ένα συνάδελφό του κόμματος.

«Ο Anton Stigermark προτείνει η σημαία της ΕΕ να απομακρυνθεί από την αίθουσα, κάτι που ψηφίστηκε και δέχτηκε τα χειροκροτήματα όλων. Πολύ καλό

Το κορίτσι που «ξεσήκωσε» τους συμμαθητές της είπε ότι πιστεύει ότι σε εκπαιδευτικούς με «αντιδημοκρατικές απόψεις» θα πρέπει να απαγορεύεται η είσοδος στο επάγγελμα. Το σχολείο, εν τω μεταξύ, εξέδωσε μια δήλωση που λέει ότι δεν απολύουν γενικά τα νέα μέλη του προσωπικού για τις πολιτικές τους απόψεις.

«Δεν είναι συνήθης πρακτική να ρωτούμε τις πολιτικές απόψεις του προσωπικού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πρόσληψης», αναφέρει σε επίσημη δήλωσή του το σχολείο.

Η διεύθυνση του σχολείου, ωστόσο στηρίχθηκε στις «ανησυχίες που εξέφραζαν οι μαθητές» γραπτώς η Cagan και κάποιοι άλλοι μαθητές - και έτσι ο καθηγητής δεν θα διδάξει πλέον στο σχολείο.

Το SDU αντέδρασε στην απόφαση του σχολείου. «Νομίζω ότι είναι κάτι λυπηρό και ανησυχητικό από δημοκρατική σκοπιά», είπε στην The Local ο πρόεδρος του SDU GustavKasselstrand. «Είναι ξεκάθαρα σαφές ότι ο Anton δεν έμπλεκε τα πολιτικά του πιστεύω στη διδασκαλία του».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Patrick Buchanan: «Τι σημασία έχει ο πόλεμος; Αφού ο Ευρωπαίος πεθαίνει»

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Patrick Buchanan: «Τι σημασία έχει ο πόλεμος; Αφού ο Ευρωπαίος πεθαίνει»


Του Patrick Buchanan / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ





Η τελευταία στροφή του «Η Μάχη του Μπλένχαϊμ” (“The Battle of Blenheim”) του Άγγλου ποιητή Robert Southey (1774 – 1843) λέει:



«Αλλά τι καλό βγήκε από αυτό επιτέλους;» είπε ο μικρόςPeterkin.

«Αυτό δεν μπορώ να το πω», δήλωσε ο ίδιος. «Αλλά, ήταν μια διάσημη νίκη».



Ποια η σημασία του; Ο ποιητής ζητούσε τον θρίαμβο του Δούκα του Marlborough - "ο οποίος νίκησε την μεγάλη μάχη".



Θυμηθήκαμε αυτό το ποίημα που μιλά για την παροδικότητα της δόξας και του παραλογισμού του πολέμου - κατά τη διάρκεια της διαμάχης αυτής της εβδομάδας για το ποια σημαία θα κυματίζει πάνω από την Κριμαία – εξ αιτίας ενός διαγράμματος που μόλις έφτασε από τον ΟΗΕ.



Το «Παγκόσμιος Πληθυσμός 2012» ("World Population 2012") προβλέπει την αύξηση του πληθυσμού ή την μείωση, σε κάθε χώρα και ήπειρο, από τώρα έως το 2050.



Πιο βαθιά εμπλεκόμενες στην κρίση της Κριμαίας είναι η Ρωσία και η Ουκρανία. Ωστόσο, κοιτάζοντας τα νούμερα των Ηνωμένων Εθνών, φαίνεται να υπάρχει ένα στοιχείο παραλόγου σε αυτή την αντιπαράθεση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν θανατηφόρο πόλεμο.



Μεταξύ 2012 και 2050, η Ουκρανία, με πόλεμο ή χωρίς πόλεμο, θα χάσει το ένα τέταρτο του πληθυσμού της.Έντεκα έως δώδεκα εκατομμύρια Ουκρανοί θα εξαφανιστούν από τη γη, ένα ποσοστό πολύ υψηλότερο από τον αριθμό των νεκρών στο φρικιαστικό Γολοντομόρ (ο μεγάλος ουκρανικός λιμός) του 1932-33.



Η Ρωσία θα χάσει 22 εκατομμύρια ανθρώπους, με τον πληθυσμό της να πέφτει κάτω από τα 121 εκατομμύρια.Κάθε μήνα από τώρα και μέχρι το 2050, κοντά στους 50.000 Ρώσους θα εξαφανίζονται.



Ορισμένοι δημογράφοι μάλιστα, πιστεύουν ότι οι αριθμοί των Ηνωμένων Εθνών  είναι αισιόδοξοι.



Εκείνοι που προειδοποιούν ότι ο Βλαντιμίρ Πούτινπροσπαθεί να ανασυστήσει τη Σοβιετική Ένωση θα μπορούσαν να μας εξηγήσουν πώς αυτό πρόκειται να συμβεί όταν η Ρωσία χάνει 22 εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ οι πρώην σοβιετικές δημοκρατίες της Κεντρικής Ασίας – το Καζακστάν, το Κιργιστάν, το Ουζμπεκιστάν, το Τατζικιστάν και το Τουρκμενιστάν – μαζί αθροίζουν 22 εκατομμύρια ανθρώπους.





Πόσο συχνά μπορούν στην ιστορία έθνη με πληθυσμό που συρρικνώνεται να εισβάλλουν και να προσαρτήσουν εκείνα τα έθνη που έχουν ραγδαία αύξηση του πληθυσμού τους;



Όταν ο ΟΗΕ δημιουργήθηκε το 1945, ο Στάλιν ήθελε σε κάθε μια από τις 15 σοβιετικές δημοκρατίες να δοθεί μια θέση στη Γενική Συνέλευση. Δόθηκαν τρεις έδρες - για τη Ρωσία, την Ουκρανία και τη Λευκορωσία.

Αυτός ήταν ο πυρήνας της παλιάς Σοβιετικής Ένωσης. Ωστόσο, η Ρωσία, η Λευκορωσία και η Ουκρανία θα χάσουν μαζί 35 εκατομμύρια ανθρώπους μέχρι τα μέσα του αιώνα, ένα ποσοστό συγκρίσιμο με τις ανθρώπινες απώλειες των τεσσάρων χρόνων του πολέμου Χίτλερ - Στάλιν και των επτά δεκαετιών του μπολσεβίκικου καθεστώτος.



Το «Κόμμα του Πολέμου» στις ΗΠΑ απαιτεί να στείλουμε στρατιωτική βοήθεια και ενδεχομένως, στρατεύματα στην Πολωνία, τις Βαλτικές Δημοκρατίες και τη Ρουμανία και να φέρουμε την Ουκρανία και τη Γεωργία στο ΝΑΤΟ.



Αυτό θα σήμαινε ότι η Αμερική θα πολεμήσει τη Ρωσία για να υπερασπιστεί όλες αυτές τις χώρες, με μια άλλη σύγκρουση όπως αυτή που συνέβη το 2008 στη Γεωργία. Μήπως αυτό έχει κανένα νόημα;



Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, υπάρχουν 6,3 εκατομμύρια Λιθουανοί, Λετονοί και Εσθονοί. Και αυτές οι τρεις Δημοκρατίες της Βαλτικής θα δουν τους πληθυσμούς τους να βυθίζονται κατά 1 εκατομμύριο μέχρι το 2050.



Πώς ένας πόλεμος ΝΑΤΟ - Ρωσίας για την Εσθονία θα ήταν επωφελής για την Εσθονία;



Τον Μάρτιο του 1939, η Βρετανία έδωσε εγγύηση πολέμου στην Πολωνία και για να την τιμήσει κήρυξε τον πόλεμο στη Γερμανία. Αυτό ήταν το τέλος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας. Και τι έφερε ο "Καλός Πόλεμος" στην Πολωνία;



Ο εβραϊκός της πληθυσμός των 3 εκατομμυρίων σε μεγάλο βαθμό εκμηδενίστηκε, και, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, 3 εκατομμύρια Πολωνοί Καθολικοί χάθηκαν. Η Πολωνία, στη συνέχεια άντεξε τέσσερις δεκαετίες διακυβέρνησης από Πολωνούς σατράπες σοβιετικών κομισάριων.



Η ‘V-E Day’ (Ημέρα Νίκης των Συμμάχων) έφερε κάτι άλλο από νίκη για το έθνος για το οποίο η Βρετανία πήγε σε πόλεμο.



Σήμερα, ο πληθυσμός της Πολωνίας βρίσκεται στα 38 εκατομμύρια. Αλλά στο διάγραμμα του ΟΗΕ, η Πολωνία σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα χάσει 4 εκατομμύρια Πολωνούς μέχρι τα μέσα του αιώνα.



Ενώ τα γεράκια του πολέμου της χώρας μας συζητούν για το μέχρι πού πρέπει να τραβήξουμε την κόκκινη γραμμή έναντι της Ρωσίας, τα σχέδια του ΟΗΕ για τις 10 χώρες και στις δύο πλευρές της γραμμής - Ρωσία, Λευκορωσία, Δημοκρατίες της Βαλτικής, Ουκρανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ρουμανία, και Βουλγαρία – λένε ότι όλες μαζί θα χάσουν 50 εκατομμύρια ανθρώπους από τα μέσα του αιώνα και άλλα 50 εκατομμύρια ανθρώπους μέχρι το τέλος του αιώνα.



Το ποσοστό γονιμότητας σε αυτές τις 10 χώρες είναι σχεδόν τα δύο τρίτα εκείνου που  απαιτείται για να διατηρηθεί ο υπάρχων πληθυσμός.



Αξιοσημείωτο έτσι; Ο αιώνας μετά το ειρηνικό τέλος του Ψυχρού Πολέμου και την απελευθέρωση των αιχμαλώτων εθνών μπορεί να γνωρίσει απώλειες πληθυσμού στην Ευρώπη, που υπερβαίνουν αυτές των δύο παγκοσμίων πολέμων και συναγωνίζονται εκείνες του μαύρου θανάτου του 14ου αιώνα.



Ο Ευρωπαίος άνθρωπος είναι είδος υπό εξαφάνιση. Ο Ευρωπαίος άνθρωπος πεθαίνει. Μέχρι το 2050, η Ρωσία, η τέταρτη πιο πυκνοκατοικημένη χώρα το 1950, θα είναι 15η, πίσω από την Αίγυπτο και πολύ πίσω από το Κονγκό και την Τανζανία. Η μόνη δυτική χώρα στις κορυφαίες 14 χώρες θα είναι οι ΗΠΑ. Αλλά οι περισσότεροι Αμερικανοί τότε θα έχουν καταγωγή από την Ασία, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική.



Από το 1914, όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκρατορίες – η Αγγλική, η Γαλλική, η Γερμανική, η Ρωσική, η Ιταλική - έχουν εξαφανιστεί. Το ίδιο έχουν εξαφανιστεί όλοι οι μεγάλοι στρατοί και οι μεγάλες ναυτικές δυνάμεις. Όλες οι χώρες δέχονται εισβολή και αντικατάσταση του γηγενούς πληθυσμού τους από ανθρώπους από την Αφρική, την Ασία και την Μέση Ανατολή. Και σχεδόν το σύνολο των γηγενών πληθυσμών της Ευρώπης γερνάει και πεθαίνει.



«Έτσι τελειώνει ο κόσμος», δήλωσε ο T.SEliot«Όχι με ένα κτύπημα, αλλά με ένα κλαψούρισμα». Όπως ο Southey, έτσι και αυτός, μπορεί να έχει δίκιο.



ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ/ Πηγή

Σπυρίδωνος Νάγου: ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ ΣΕ 7 ΕΙΚΟΝΕΣ

Σπυρίδωνος Νάγου:
ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ ΣΕ 7 ΕΙΚΟΝΕΣ
----------------

πρώτη εικών.

Ο Θείος Ορφεύς ο ιερός σύζυγος της Ευρυδίκης και ο κληροδοτήσας Θείας αληθείας προς εκείνους τους οποίους εμύησε προς τας ιδέας του απεκάλει την Εαρινήν Ισημερίαν Θείαν Νύμφην, κατερχομένην εξ Ουρανού ανά παν έτος διά να εξαγνίσει τας ψυχάς του Αδου. Άνευ αυτής, άνευ της εξ Ουρανού καταβάσεώς της, αι ψυχαί του Αδου θα απώλυντο εις το μέγα αυτού έρεβος και συνείδησις και χαρά εν τη Γη δεν θα εγεννάτο. Ανευ του φωτός της Ουρανίας αυτής Νύμφης, ουδέ άρωμα ουδέ ζωή θα εξελίσσετο επί της Γης, ουδέ ιδέα της αρμονίας θα υπήρχεν. Αν και εν μόνον έτος δεν κατείρχετο επί της Γη, η θλίψις των ψυχών της θα εγενικεύετο και αι αρμονίαι των διανοιών προς τας ψυχάς θα διεσαλεύοντο. Εάν η Θεία Ουρανία Νύμφη εγκατέλιπεν το έργον της μεταδόσεως της αγάπης της προς την Γην, μίσος γενικόν θα περιέβαλλε πάσας τας ανθρωπίνας ψυχάς και ουδέν αίσθημα αρμονίας προς τον σκοπόν της υπό ουδεμιάς θα εξεδηλούτο. Οταν κατέρχεται και μας περιβάλλει, εδόξαζεν, η ψυχή μας μεταβάλλεται εις φως, το φως τούτο εκδηλοί την χαράν, χαρά είναι ο έρως, έρως είναι ο νόμος της ζωής μας, ο νόμος ο ανυψών και αφομοιών την ψυχήν μας προς το Φως του Ηλίου, επί του οποίου πάσαι αι δυνάμεις της Ουρανίας Νύμφης ταξινομούνται εις Θείαν αρμονίαν. Οταν κατέρχεται η Θεία αυτή Νύμφη, εδόξαζεν και ευρίσκει ημάς εις τον χρόνον της ζωής εκείνον όστις εξασφαλίζει την γενικήν των οργάνων του οργανισμού μας αρμονίαν, τότε προσθέτει και την ιδικήν της αρμονίαν και τότε συντελείται ο Θείος ασπασμός της γηίνης ψυχής προς το κράτος από το οποίο εξορμάται το φως του Ηλίου. Αλλά και όταν, έλεγεν, ο οργανισμός μας απέβαλλε την ενεργητικότητα των νεύρων του και μας ψαύει η Θεία Ουρανία Νύμφη, μας γεννά αμέσως το αίσθημα της ζωής και μας απομακρύνει από την ιδέαν του θανάτου. Εις τα κέντρα των ενεργειών της Θείας αυτής Νύμφης ευρίσκεται το Θείον μυστικόν της αιωνίου νεότητος των ανθρωπίνων ψυχών. Τα μυστήρια του Ορφέως τα οποία υπήρξαν καθαρώς φυσιολατρικά, εξελίσσοντο εις εικόνας διαφόρους αι οποίαι παρίστανον τας δυνάμεις του Ουρανού αι οποίαι διαβιβάζονται υπό τούτου εις την Γην. Της πρώτης εικόνος έπετο ετέρα.

δευτέρα εικών

Κατά την δευτέραν εικόνα, η Ουρανία Νύμφη γυμνόπους ψαύει την Γην, όπου βλέπει αυτήν ο Ήλιος. Αλλά ταυτοχρόνως η περιβολή της Νύμφης εξελίσσεται εις χρωματισμούς. Oι χρωματισμοί της εκπέμπουν αρώματα. Τα αρώματα ταύτα μεθούν διά της αρμονίας των τας ψυχάς της Γης και λησμονούσαι αυταί τας κακίας εκείνας τας οποίας τους εδώρησεν ο χειμών, γοργώς σπεύδουν να ενωτισθούν των Ουρανίων Χαρίτων. Διπλήν ενείχε σημασίαν η εικών αυτή. Αφ’ ενός εζήτει να σύρει προς τα άνω τας ψυχάς του Αδου και αφ’ ετέρου να καλλωπίσει την επιφάνειαν της Γης. Επί ενενήντα περίπου ημέρας, τας ημέρας του όλου Έαρος, κατείρχετο η Ουρανία Νύμφη και έψαυεν την Γην διά των θείων ποδών της, σκορπίζουσα εις αυτήν χρώματα και μύρα. Ποτέ δεν έφευγεν από πλησίον του άρματος του Ηλίου. Από εκεί ήντλει τας δυνάμεις της και ούτος ήντλει αυτάς από τας Ουρανίας εκείνας μοίρας με τας οποίας εφάπτεται καθόλον τον χρόνον του Έαρος. Η Θεία αυτή εικών, η εξελισσομένη εις τόσους χρωματισμούς και εκπέμπουσα τόσα αρώματα, ενέπνευσε τον Θείον Ορφέα να συλλάβει την έννοιαν της αρμονίας, διά της οποίας και μόνης και το κάλλος της Φύσεως νοείται και η παντοδυναμία του πνεύματός της. Προ του συμβολισμού της δευτέρας εικόνος, δεν ηδύνατο να νοηθεί η ύπαρξις της Θερμότητος της Γης, η οποία τοσούτον συντελεί να περιβάλλει αυτήν με την πολύχρωμον και αρωματώδη περιβολήν της. Διά το Πνεύμα της Γης η Ουρανία Νύμφη είναι ο Προμηθεύς. Διά την Γην είναι ο αρμονικός Παν. Και ο Προμηθεύς και ο Παν είναι Θείοι συμβολισμοί. Ο εις δίδει το Φώς εις το αρμονικώς ευρισκόμενον προς το σύνολον του απείρου Πνεύμα. Αυτός είναι ο Προμηθεύς. Ο έτερος, ο Θείος Παν συμβολίζει, ότι εις την Γην έφθασαν αι δυνάμεις του Απείρου και αυτή αποτελεί μετ’ αυτού αρμονίαν. Η εξέλιξις της ζωής της είναι εξέλιξις εν αυτή των δυνάμεων του Απείρου. Διάμεσος μεταξύ του Απείρου και της Γης είναι ο Ήλιος. Η ύπαρξις του Ηλίου εξασφαλίζει την αιωνιότητα της Γης και την αθανασίαν της ψυχής της. Άλλη παραγωγή της Θείας ταύτης αρμονίας επί της Γης συντελείται το Έαρ, αυτό κατά πρώτον την φέρει και την αφομοιοί προς τας ενεργείας του φωτός του Ηλίου. το χρονικόν διάστημα το μεσολαβούν από της Εαρινής Ισημερίας μέχρι της Θερινής τροπής του Ηλίου, είναι η κατ’ εξοχήν γονιμοποιός εποχή, κατά την οποίαν το ερχόμενον διά του φωτός του Ηλίου σπέρμα αυτού αναβλαστάνει υπό νέαν μορφήν εν τη Γη και εξελίσσεται εις τα χρώματα και εις τα αρώματα, τα οποία αποτελούν το σύνολον της επισήμου γηΐνης περιβολής. Αι διάφοροι μορφαί της Γης, κατά το χρονικόν τούτο διάστημα, συντρέχουν να εκδηλούν τας δυνάμεις των και να έρχωνται εις γενικήν επιμιξίαν από την οποίαν προκύπτει η αρμονία των. Η Γη κατά τον χρόνον τούτον χαίρει. Η εκδήλωσις της χαράς της αυτή είναι εγγύησις της προαγωγής της εις φωτεινήν. Οταν εκδηλώσει το φως της, τότε θα καταστεί μεσάζουσα μεταξύ Ουρανού και σκοτεινών πέριξ αυτής ευρισκομένων σωμάτων. Τότε το Πνεύμα της θα καταστεί μία άπειρος τας δυνάμεις και την αρμονίαν Νύμφη και με χαράν θα δίδει φως πανταχού, όπου δεν εξεδηλώθη φως. Της δευτέρας εικόνος της Εαρινής Νύμφης του Ουρανού εις τα μυστήρια του Ορφέως, έπετο και άλλη.

τρίτη εικών

Η τρίτη εικών παριστά την ιδίαν Νύμφην κρατούσαν Λύραν. Υπεράνω αυτής φωτεινός Απόλλων άνευ ουδεμιάς πανοπλίας τείνει προς Αυτήν με χάριν τας χείρας του και εκφράζει Θείον μειδίαμα, το οποίον φαίνεται ότι δεχεται η Oυράνια Νύμφη με άφατον ευγνωμοσύνην. Εκ των χειρών του Θείου Απόλλωνος εξέρχονται πολύχρωμοι φωτειναί γραμμαί, αι οποίαι ψαύουν όλον το σώμα Αυτής. Υπό τους πόδας της νεαρός Παις τείνει τας χείρας του ζητών να δοθεί εις αυτόν η κρατουμένη υπό της Ουρανίας Νύμφης Λύρα. Η εικών αυτή είναι το αποτέλεσμα της διευθετήσεως των δυνάμεων εις εν σύνολον υπό του Θείου Ηλίου. Ενενήκοντα περίπου μοιρών του Ουρανού αι δυνάμεις αποτελούν το σύνολον τούτο. Το αποτέλεσμα της εκδηλώσεως του συνόλου τούτου είναι η Λύρα, την οποίαν το Πνεύμα της Γης τείνει να λάβει διά να κινήσει τας χορδάς της και του δοθεί η αντίληψις της αρμονίας. Τα αρώματα αποτελούν κατά τον χρόνον της Εαρινής Ισημερίας αρμονίαν, τα χρώματα επίσης τοιαύτην, αλλά η έννοια αυτών δεν είναι γνωστή εις το Πνεύμα της Γης. Ο Ορφεύς αναλαμβάνων εκ των χειρών της Νύμφης την Λύραν πλήττει τας χορδάς της και του μεταδίδεται η έννοια [της αρμονίας]. Τα χρώματα εν τη ανθρωπίνη ψυχή εξειλίχθησαν εις ήχους, ούτοι εις έννοιαν η οποία προάγει εφεξής την ψυχήν να ζητήσει, τι είναι εκείνο το οποίον θα την μεταφέρει εις το κράτος του Φοίβου Απόλλωνος. Κατά τον εαρινόν χρόνον του έτους αι εικόνες αι παριστώσαι την Ουρανίαν Νύμφην εξελίσσονται εις μεγαλύτερα σχήματα και εις μεγαλυτέρας δυνάμεις. Αλλ’ ιδού φθάνει η δόξα του Ηλίου. Έρχεται προς το ύψιστόν του σημείον και έλκει προς τα άνω την Νύμφην και την αφομοιοί προς το Θείον του Άρμα. Τότε η Γη μεταμορφώνει τα χρώματα της εις Θείους καρπούς, εις συνθετικόν λόγον των οποίων μεταμορφούνται τα δρώματα.

τετάρτη εικών

Νέα [τετάρτη] εδώ εικών παρατάσσεται εν τοις μυστηρίοις του Ορφέως. Η Νύμφη αντικαθίσταται δι’ εφήβου. Ούτος παριστά ότι φέρει την ευθυμίαν από τον Ουρανόν να την μεταδώσει εις την Γην. Είναι όλος χαρά και όποιαν ψυχήν προσεγγίζει την μεταβάλλει εις Φως. Η θερμότης του είναι μεγάλη, κατακαίει πάσας τας σάρκας πασών των ψυχών των οποίων αι δυνάμεις δεν έχουν σχέσιν με τον χειμώνα. Όσαι μετέβαλον τους χρωματισμούς του Έαρος εις φωτεινόν σύνολον αρμονικού καρπού, προσεγγίζουν τον Έφηβον και λαμβάνουν εξ αυτού κάτι το οποίον πυρπολεί το σύνολον αυτών και το μεταβάλλει εις ενα Θείον χρωματισμόν, όμοιος του οποίου κατά το Έαρ δεν παρήχθη. Ο χρωματισμός ούτος είναι απροσδιόριστος την όψιν και την ενέργειαν. Ομοιάζει κατά προσέγγισιν προς χρωματισμόν κυανού χυμού σταφυλής. Είναι χρωματισμός πνεύματος και ουχί Γηΐνης μορφής. Ο Έφηβος είναι ο Διόνυσος, είναι η συμβολική παράστασις της Θείας Ελευσίνος, η σώζουσα την κόρην της Δήμητρος από του Πλούτωνος τας επιρροάς. Είναι το προσεγγίζον φως επί των ανθρωπίνων ψυχών, το οποίον αφού πρότερον κατακαύσει ό,τι θνητόν εν αυταίς υπάρχει, τας φέρει εις την Εστίαν του Ουρανού εκείνην από την οποίαν παρήχθη. Η Θεία εικών του Ορφέως αύτη, συμβολίζει τα γενόμενα κατά τον χρόνον του Θέρους. Οι καρποί τότε ωριμάζουν, η σταφυλή παράγει τον χυμόν της, ο χυμός ούτος είναι η ερχομένη εξ Ουρανού προς την Γην ευθυμία. Η ευθυμία η διαλύουσα τα σκότη τα οποία παρήχθησαν εις τας ψυχάς κατά τας ώρας του Χειμώνος. Ο Ήλιος κατά την ώραν του Θέρους ευρίσκεται εις τας αγκάλας του Πατρός του και αι δυνάμεις τας οποίας μεταβιβάζει επί της Γης είναι καρπός γόνιμος. Ο καρπός αυτός αποτελεί μίαν θαυμασίαν διαβάθμισιν, διότι εις τούτον συμμετέχουν και πάσαι αι λοιπαί δυνάμεις του Ουρανού. Ο σίτος διαφέρει της σταφυλής, είναι τούτο κάτι, το οποίον ο Θείος Ορφεύς εσυμβόλιζεν με έννοιαν την οποίαν ουδέποτε δυνάμεθα να μεταφέρωμεν εις βέβηλον γλώσσαν. Και ο σίτος και η σταφυλή είναι καρποί. Προηγήθη όμως ο καρπός του σίτου. Πριν αναφανεί η δόξα του Ηλίου, ο σίτος ωριμάζει, αλλά η σταφυλή τότε αρχίζει να μεταβάλλεται εις καρπόν. Μία επί πλέον δύναμις ενυπάρχει εις την σταφυλήν, δύναμις με την οποίαν τρέφονται οι Θεοί.

Πέμπτη εικών

Εδώ παρίσταται νέα εικών του Ορφέως. Ο έφηβος του στέφεται με κλάδους αμπέλου και κρατεί νεάνιδα εις τας αγκάλας του. Θείον μειδίαμα εις αμφοτέρων τας μορφάς διακρίνεται. Ο έφηβος υπερέχει κατά το ανάστημα την νεάνιδα. τούτο προφαίνει την Ουρανίαν καταγωγήν του. Αλλά και της νεάνιδος η μορφή λάμπει από χαράν. Εγγύς υπάρχει πινακίς απαγορεύουσα να βλέπει διαρκώς η νεάνις προς τον έφηβον, προς το πρόσωπόν του. Τούτο μετά χαράς η νεάνις πράττει.

Έκτη εικών

Έπεται άλλη εικών κατά την οποίαν ο έφηβος περιβάλλει την πριν άνευ ενδύματος νεάνιδα με εσθήτα Χρώματος κυανού. H περιβολή αυτή είναι περιβολή Νύμφης. Προσεγγίζει πλέον ο γάμος της. Νύμφαι πολλαί με ομοίας εσθήτας κομίζουν υδρίας εχούσας θείον ποτόν. Το ποτόν είναι οίνος. Η σταφυλή πλέον εν τη Γη ωρίμασε και ο γάμος πρέπει να γίνει. Γενική χαρά εν τοις μυστηρίοις επικρατεί. Προσέρχονται επί σκηνής πάντες οι Ουράνιοι μύσται περιβεβλημένοι με κλάδους αμπέλου τας κεφαλάς. Η χαρά, η ευθυμία κορυφούνται. Ο Ήλιος ολοέν διέρχεται τους αστερισμούς του Θέρους, από τους οποίους αντλεί τας δυνάμεις της ευθυμίας. Αλλ’ ιδού προσεγγίζει διά την Γην το πέρας του Θέρους. Τότε οι μύσται του Ορφέως ανυψούνται υπεράνω της Γης ακολουθούντες το άρμα των νυμφίων, οι οποίοι Θα ζήσουν πλέον εις το Φώς. Μίαν μόνην αφίνουν επί των Γηΐων υπάρξεων παραγγελίαν. Να συλλέξουν τους καρπούς του θέρους διά των οποίων και μόνον θα ζήσουν κατά τας ώρας του Φθινοπώρου και του Χειμώνος. Ο Ηλιος ακολουθών την τροχιάν του θα επανέλθει επί της Γης να ρίψει νέον σπέρμα, όπως τούτο βραδύτερον εξελιχθεί εις άνθος, εις άρωμα και εις καρπόν. Κατά τον χρόνον του Χειμώνος αι ψυχαί πρέπει να ζήσουν. Η ζωή των θα εξαρτηθεί από τους καρπούς του Θέρους και όσαι επιμελώς δεν συλλέξουν αυτούς, υπόκεινται εις τον θάνατον. Η παραγγελία είναι επιτακτική δι’ εκείνας αι οποίαι θέλουν να ζήσουν. Εντεύθεν ο Θείος Ορφεύς παριστά δι’ εικόνος την σύνεσιν, από την οποίαν δεν πρέπει να αποχωρισθούν αι ψυχαί. Είναι η σωτηρία των.

εβδόμη εικών της συνέσεως

Η εικών της συνέσεως παριστά γυναίκα περιβεβλημένην με ένδυμα άνευ ουδενός είδικού χρώματος. Το ένδυμα προφυλάσσει αυτήν εκ του ψύχους, αλλά ταυτοχρόνως κρατεί εις τας χείρας της καρπούς, τους καρπούς του Θέρους. Αντλεί εξ αυτών δυνάμεις, δυνάμεις περιεχούσας θερμότητα δυναμένην να αντιδρά κατά του ψύχους. Ο Ήλιος κατά τον χρόνον τούτον, ουδέν μεταβιβάζει εις τας ψυχάς, είναι ασθενής η επίδρασις του. Ό,τι αντλεί εκ των αστερισμών τους οποίους διέρχεται, είναι υποτύπωμα σπέρματος, το οποίον διαρκώς μετατρέπει διά να το καταστήσει πυρήνα και να τον εναποθέσει επί της Γης, όπως βραδύτερον του μεταβιβάσει νέας δυνάμεις και εκδηλωθεί εις άνθος: Το άνθος είναι η αρχή της εμφανίσεως του Ηλιακού σπέρματος εις καρπόν. Η ευωχία των Ορφικών καταπαύει τον Χειμώνα, των Ορφικών οι οποίοι εναπέμειναν επί της Γης. Αναμένουν το Έαρ διά να αισθανθούν το άρωμά του. Το άρωμα τους υπενθυμίζει το Κράτος του Ουρανού, το οποίον έρχεται διά να τους μεταδώσει την αιωνίαν ζωήν. Άμα τη εμφανίσει του αποδέχονται τούτο διά Θείων τελετών. Γενική επιμιξία κατά το Έαρ τελείται μεταξύ των δυνάμεων της Γης και εκείνων του Ουρανού. τούτο δεν διαφεύγει της προσοχής των. Αντλούν δυνάμεις και προχωρούν με βεβαίαν την πίστιν, ότι δεν Θα επανέλθουν επί του Χειμώνος. Κατά τας τελετάς ταύτας η Λύρα του Ορφέως υπενθυμίζει την αρμονίαν. Οί ήχοι αυτής είναι παραγγελία του Ουρανού. Σπεύδουν να εννοήσουν τούτο και προχωρούν να χαιρετίσουν το Θέρος, από το οποίον αναμένουν την σωτηρίαν των.

Επίλογος

Τοιαύτη είναι η έννοια την οποίαν εφρόντισα να σας μεταδώσω, την οποίαν εις τας Ώρας του έτους απέδιδον οι μεγάλοι της Φύσεως Μύσται. Ομολογώ ότι υπήρξα ασθενές άργανον και τούτο φαίνεται εκ του ότι δεν ηδυνήθην να σας μεταδώσω πλήρως την έννοιαν ταύτην. Ευχηθώμεν το ελθόν Έαρ να μας καταστήσει ικανούς να συλλάβωμεν πλήρως τας εννοίας των Θείων μυστικών της Φύσεως. Ευχηθώμεν όπως αι ψυχαί μας αποκτήσουν το μέσον να έλθουν με διαυγές βλέμμα να επισκοπήσουν το παρελθόν και αντλήσουν από τας μεγάλας αυτού ψυχάς, τα Θεία ιδανικά των, τα οποία είναι να μυσταγωγηθούν πάσαι αι ψυχαί της Γης εις τας Θείας ιδέας των.