Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

19 Ιουλίου 2023

ΤΟ ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ ΚΑΙ Η ΡΑΒΔΟΣ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ


 

ΤΟ ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ ΚΑΙ Η ΡΑΒΔΟΣ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ
—————————
Διαβάζω: «Το κηρύκειο του Ερμή έχει εκπληκτική ομοιότητα με το έμβλημα του Ασκληπιού…»
————
Έχουν ομοιότητα, όμως μεταξύ των υπάρχει και σαφής διαφορά!
1) Η ράβδος του Ασκληπιού είναι ξύλινη και μάλιστα  ακατέργαστον ξύλο ώστε  να διακρίνεται σαφώς η φυτική του προέλευσις, όπως στα ξόανα του Διονύσου που είναι ένας ακατέργαστος κορμός δένδρου ενδεδυμένος με γτον μανδύα και το προσωπείον του Θεού.
Αντιθέτως, η ράβδος του κηρυκείου είναι η χρυσή ράβδος του Απόλλωνος (διό καλείται «χρυσόρραπις», η / ῥαπίς, -ίδος, = ράβδος, ραβδί) την οποίαν εδώρισε εις τον Ερμήν ανταλλάξας αυτήν με την λύραν.
2) Επί της ράβδου του Ασκληπιού ανέρχεται ένας όφις ενώ επί της ράβδου του κηρυκείου ανέρχονται δύο συμπεπλεγμένοι όφεις.
————
Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ
Ο Ασκληπιός εργάζεται επί της ψυχής ― είναι εις την εξωτερικήν πλευράν της εργασίας του ο ιατρός του ανθρωπίνου σώματος, ενώ εις την εσωτερικήν ο ιατρός της ανθρωπίνης ψυχής. Είναι γνωστός ότι η ανθρωπίνη ψυχή εικονίζεται εις την συμβολικήν της μυθολογίας ως «ξύλον» διότι η φυσιολογία της  ψυχής ομοιάζει με την φυσιολογίαν των φυτών. Ο Ασκληπιός εργάζεται επί της ακατεργάστου ψυχής του ιδικού μας επιπέδου, ομοίως εις το αυτόν επίπεδον κυριαρχεί ο Διόνυσος και οι Θεοί κανονικώς εικονίζονται συμβολικώς διά της εργασίας εις την οποίαν είναι αφιερωμένοι, διό ο Διόνυσος εικονίζεται ως ένα δένδρο!
Σημειωτέον ότι η Θεία ιεραρχία εις το ιδικόν μας πρώτον επίπεδον της εξελίξεως της ψυχής είναι η εξής: Προΐσταται η Θεά Άρτεμις εργαζομένη εδώ ως «άζωστος» και αυτό φαίνεται συμβολικώς ως εξής: Στην πορείαν προς Ελευσίνα, το ιδικόν μας επίπεδον είναι το παριλίσιον πεδίον και εκεί δεσπόζει υπεράνω των ναών που ευρίσκονται παριλισίως ο ναός της Αγροτέρας Αρτέμιδος! Δεύτερος εις την ιεραρχίαν είναι ο Θεός Διόνυσος και υποκάτω αυτοί ο Ασκληπιός και η Εκάτη (ναός της Θεάς Εκάτης υπήρχε εις το παριλίσιον καταπλακωμένος σήμερον από την υπάρχοντα εκεί χριστιανικόν ναόν της Αγίας Φωτεινής).
Ο όφις εις την συμβολικήν της μυθολογίας της ψυχής συμβολίζει αφ’ ενός τας «ηλιακάς δυνάμεις» που χρησιμοποιούνται στην διαδικασίαν εξελίξεως της ψυχής (μυθολογικώς αναφερόμεναι ως «ο οίνος του Διονύσου») και αφ’ ετέρου τον Μυσταγωγόν που χειρίζεται αυτάς τας δυνάμεις  προβαίνων στην εν λόγω εξέλιξιν. Διά την εργασίαν αυτήν, εις το ιδικόν μας πρώτον επίπεδον της εξελίξεως της ψυχής, απαιτούνται ολίγαι σχετικώς ηλιακαί δυνάμεις και η δράσις ενός Μυσταγωγού.
Όθεν η ράβδος του Ασκληπιού συμβολίζει και περιγράφει την διαδικασίαν της εξελίξεως της ψυχής κατά την πρώτην φάσιν αυτής, είναι οι προπαρασκευαστικές πράξεις δια να αρχίση η πορεία της εξελίξεως της ψυχής, η οποία συμβολίζεται διά της πορείας προς Ελευσίνα!
Η συμβολική του κηρυκείου ευρίσκεται εις το άλλον άκρον της πορείας της εξελίξεως της ψυχής, όταν πλέον αυτή φθάνει εις το τέλος της, πράγμα που συμβολίζεται ως η γέννησις του «Νέου θείου πνευματικού οργανισμού» και τελείται συμβολικώς εις το προαύλιον του τεμένους της Ελευσίνος όπου βλέπομε τον Βωμόν και τον Ναόν της Αρτέμιδος.
Η Θεά Άρτεμις ανοίγει τας εργασίας της εξελίξεως της ψυχής και αυτή τας κλείνει με την δευτέραν πλευράν της δράσεώς της, είναι η Άρτεμις «ζωναία» και βοηθοί της οι γνωστοί «Θεοί ζωναίοι». Την συμβολικήν της ζώνης την πήραν οι χριστιανοί και την έφεραν στα μέτρα τους λέγοντες «εμείς έχομε την ζώνη της Παναγίας»!
Τί συμβολίζει η ζώνη: Ως γνωστόν περίβλημα και ένδυμα του ψυχικού συγκροτήματος είναι το Αιθέριον σώμα. Εις τον ανεξέλικτον άνθρωπον το Αιθέριον σώμα δέν είναι δυνατόν να ζήση χωρίς να λαμβάνη ενέργειαν από το χονδροειδές, διό μετά θάνατον στις σαράντα ημέρες αποπίπτει λόγω ασιτίας ο πρώτος Αιθέριος χιτών (διό το Μνημόσυνον των σαράντα ημερών που είναι έθιμον αρχαίο Ελληνικόν και δι’ ημάς έχει σαφές νόημα και σημασία ―είναι η στιγμή της τελευταίας επικοινωνίας με τον τεθνεώτα― και όχι ένας αριθμός άνευ σημασίας όπως στους χριστιανούς που τό υιοθέτησαν), κατόπιν αποπίπτουν και οι υπόλοιποι χιτώνες! Αντιθέτως στον τετελειωμένον άνθρωπον οι χιτώνες είναι στερρώς προσπεφυκότες, δέν αποχωρίζονται πλέον και αυτό εικονίζεται ως «η ζώνη» την οποία  δημιουργεί η Θεά Άρτεμις, και επίσης δέν αποπίπτουν διότι πλέον έχει δημιουργηθή το Διατροφικόν όργανον που κατεργάζεται τας «ηλιακάς δυνάμεις»!
Αυτός ο Αφθάρτος πλέον οργανισμός εικονίζει προσφυώς διά του χρυσού, του ευγενούς μετάλλου που δέν υφίσταται την οξείδωσιν και αυτή είναι «η χρυσή ράβδος του Απόλλωνος»!
Το κηρύκειον λοιπόν συμβολίζει και περιγράφει την διαδικασίαν της εξελίξεως της ψυχής κατά την τελικήν φάσιν αυτής, οπότε διά να επιτευχθή το αποτέλεσμα αυτό απαιτούνται άφθονες ηλιακές δυνάμεις και συγχρόνως ένα Μυσταγωγικόν ζεύγος!
————
Φωτ. Ασκληπιός στο μουσείον τῆς Κῶ.
=======