Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

16 Ιουνίου 2011

Λαθρομετανάστες με... χρηματοδότηση από την εφορία!


Από τα Επίκαιρα

Έναν ολόκληρο μισθό που κυμαίνεται από 300 έως 1.500 ευρώ κάθε χρόνο σε χιλιάδες λαθρομετανάστες αλλά και σε αρκετούς Έλληνες καταβάλλει παράνομα το ελληνικό κράτος. Πρόκειται για χρήματα που δίνονται από την εφορία μέσω της επιστροφής φόρου και τα οποία καταλήγουν στις τσέπες κυκλωμάτων παράνομης μετανάστευσης αλλά και ντόπιων επιτηδείων. Μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη τουλάχιστον τα τελευταία πέντε χρόνια, στοιχίζοντας στο Ελληνικό Δημόσιο άγνωστο ποσό, το οποίο, όμως, σύμφωνα με εκτιμήσεις έμπειρων στελεχών των ΔΟΥ, προσεγγίζει περίπου τα 300 με 350 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο. Ενδεικτικά να σημειώσουμε ως μέτρο σύγκρισης ότι από τις περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων το ελληνικό κράτος κέρδισε 350 εκατ. ευρώ ή, σε διαφορετική κλίμακα, πρόκειται για ποσό το οποίο ισούται με το ήμισυ σχεδόν των χρημάτων που βάζει στα ταμεία του το κράτος έπειτα από την αύξηση των καυσίμων κατά 50%. Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, αλλά όπως προκύπτει και από τα έγγραφα που παρουσιάζουν σήμερα τα «Επίκαιρα», η πλειονότητα των αλλοδαπών, παρά την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας, υποβάλλει... φορολογικές δηλώσεις εμφανίζοντας εισόδημα που κυμαίνεται γύρω στα 10.000 ευρώ, εξασφαλίζοντας έτσι επιστροφή φόρου, που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνά ακόμη τα 1.000 ευρώ.


Πλαστές βεβαιώσεις

Το θέμα έχει λάβει τραγικές διαστάσεις, από τη στιγμή που το κράτος επέτρεψε σε όσους αλλοδαπούς έχουν ΑΦΜ να στέλνουν τη φορολογική τους δήλωση μέσω internet, με αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός από αυτούς να κάνει πλαστές βεβαιώσεις και πλαστές παρακρατήσεις, χωρίς να υπάρχει καμία ασφαλιστική δικλίδα. Σε πάρα πολλές, δε, περιπτώσεις πάνω από πενήντα αλλοδαποί, συνήθως λαθρομετανάστες, χρησιμοποιούν το ίδιο e-mail προκειμένου να στείλουν τη φορολογική τους δήλωση. Σε κάποιες από αυτές, μάλιστα, οι παράνομοι μετανάστες όχι μόνο απομυζούν το ελληνικό κράτος, αλλά κάνουν μέχρι και... πλάκα με την ελληνική γραφειοκρατία. Ενδεικτικά να επισημάνουμε ότι, σύμφωνα με έγγραφο του ΚΕΠΥΟ, σε μία μόνο περίπτωση εμφανίζονται σαράντα εφτά παράνομοι μετανάστες να χρησιμοποιούν το ίδιο e-mail για την ηλεκτρονική αποστολή της φορολογικής τους δήλωσης με το ευφάνταστο πρόθεμα crazy-lina –«τρελή Λίνα»– @...com. Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι αρκετοί αλλοδαποί στις φορολογικές τους δηλώσεις, ακριβώς επειδή κανείς δεν τους ελέγχει, εμφανίζουν ο καθένας από αυτούς να έχει από τρία μέχρι και εφτά παιδιά, για τα οποία, βεβαίως, το ελληνικό κράτος... μεριμνά, αυξάνοντας το ποσοστό του φόρου που τους επιστρέφει.


Για του λόγου το αληθές, τα «Επίκαιρα» έχουν στην κατοχή τους στοιχεία που αφορούν μία από τις περιπτώσεις που η εφορία έκανε έλεγχο σε φορολογική δήλωση αλλοδαπού. Ο συγκεκριμένος αλλοδαπός είχε δηλώσει εισόδημα 10.095,37 ευρώ, λαμβάνοντας, βεβαίως, και την ανάλογη επιστροφή φόρου. Διασταυρώνοντας η εφορία τα στοιχεία του με τα στοιχεία που είχε δηλώσει στο ΙΚΑ, προέκυψε τελικά ότι ο αλλοδαπός στο ΙΚΑ είχε δηλώσει εισόδημα μόλις 1.095 ευρώ, κάτι που του επιτρέπει σε δεύτερη φάση επιδότηση ενοικίου αλλά και να κάνει χρήση του λογαριασμού του Ιδρύματος, προκειμένου να εξασφαλίσει χαρτί απορίας, το οποίο θα του δώσει στη συνέχεια το δικαίωμα δωρεάν πρόσβασης για περίθαλψη στα δημόσια νοσοκομεία. Τα έγγραφα που έχουν στη διάθεσή τους τα «Επίκαιρα» κάνουν ξεκάθαρα λόγο για «πλαστότητα βεβαιώσεων αποδοχών», καθώς «τα εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες που δηλώνονται δεν επαληθεύονται από τα στοιχεία της υπηρεσίας». Το ίδιο το ΚΕΠΥΟ, άλλωστε, παραδέχεται ότι η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται τα τελευταία χρόνια, χωρίς το υπουργείο Οικονομικών να δείχνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τον ίδιο ζήλο για να κυνηγήσει τους φοροφυγάδες που επιδεικνύει όταν πρόκειται για Έλληνες πολίτες. Αντίθετα, αφήνει το θέμα να «σέρνεται», αναγνωρίζοντας ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες από μόνες τους αδυνατούν όχι μόνο να ελέγξουν τους αλλοδαπούς, στους οποίους αφειδώς μοιράζουν τα χρήματα των φορολογουμένων, αλλά ακόμη κι όταν βρουν κάτι δεν μπορούν να τους εντοπίσουν...


Άδεια παραμονής

Να σημειώσουμε ότι μία από τις πρώτες κινήσεις που κάνουν οι αλλοδαποί όταν φτάνουν στη χώρα μας είναι να πάνε στην εφορία και να πάρουν ΑΦΜ, προκειμένου εν συνεχεία, προσκομίζοντας το εκκαθαριστικό τους, στο οποίο έχουν από μόνοι τους δηλώσει όσο εισόδημα θέλουν, να λάβουν και την απαραίτητη άδεια νόμιμης παραμονής. Σύμφωνα με άλλο έγγραφο που έχουν στη διάθεσή τους τα «Επίκαιρα», οι αλλοδαποί παράνομοι μετανάστες δεν έχουν κανένα πρόβλημα ακόμη και να... νοικιάζουν διαμερίσματα ή και ολόκληρα κτίρια ο ένας στον άλλο, προκειμένου να δείξουν στις αρμόδιες υπηρεσίες ότι έχουν λύσει το πρόβλημα στέγης, εξασφαλίζοντας έτσι μία ακόμη απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβουν άδεια παραμονής στη χώρα μας. Συνήθως, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πάνε σε μία εφορία, όπου, χωρίς κανέναν σχεδόν έλεγχο, τους επικυρώνεται το σχετικό μισθωτήριο κατοικίας. Βεβαίως και σε αυτή την περίπτωση το υπουργείο Οικονομικών αποφεύγει να θίξει το θέμα και να επιληφθεί της κατάστασης με όλους αυτούς τους «εισοδηματίες» και με... μεγάλη ακίνητη περιουσία παράνομους μετανάστες, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του αποκλειστικά στους Έλληνες φορολογουμένους, τους οποίους και αντιμετωπίζει, σχεδόν στο σύνολό τους, περίπου σαν απατεώνες.

Πρόκειται για μια κατάσταση η οποία όχι μόνο δείχνει το τεράστιο μπάχαλο που επικρατεί στη χώρα μας και εξηγεί γιατί αποτελεί τον «επίγειο παράδεισο» των απανταχού κατατρεγμένων, αλλά έχει σημαντικές συνέπειες μέχρι και στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν. Πιο συγκεκριμένα, όλα τα χωρίς πραγματικό αντίκρισμα 10χίλιαρα που δηλώνουν ως εισόδημα οι εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαποί που βρίσκονται στη χώρα μας έχουν ως αποτέλεσμα, αφενός, την αύξηση του ελληνικού ΑΕΠ, αφετέρου, τη μείωση του εξωτερικού μας χρέους ως ποσοστού επί του ΑΕΠ. Σε κάθε περίπτωση, την ίδια στιγμή που η ελληνική κυβέρνηση ζητά μέχρι και τα... ρέστα από τους Έλληνες πολίτες, επικαλούμενη την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα, δεν είναι δυνατό να «δωρίζει» σχεδόν μισό δις ευρώ κάθε χρόνο σε παράνομους μετανάστες – αλλά και σε μερικούς επιτήδειους ντόπιους... 

Β. Βιλιάρδος-ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ: Εάν καταφέρουμε να βρούμε αποτελεσματικούς τρόπους ελέγχου της πολιτικής δύναμης, με τη βοήθεια δημοκρατικών θεσμών, όλα τα υπόλοιπα προβλήματα της κοινωνικής ζωής θα είναι πολύ πιο εύκολο να επιλυθούν

Το τελευταίο χρονικό διάστημα φαίνεται ότι οι Έλληνες Πολίτες, αφού ευτυχώς συνήλθαν από το σοκ της ενδεχόμενης χρεοκοπίας του κράτους τους, κατανόησαν πως η λύση των προβλημάτων τους δεν πρόκειται να προέλθει από τα κόμματα της «πλασματικής» Δημοκρατίας τους – η οποία ίσως δεν έχει αδιέξοδα, αλλά προφανώς μονόδρομους. Επίσης κατάλαβαν πως κάποια από τα ΜΜΕ δεν προσβλέπουν ούτε στην αντικειμενική ενημέρωση τους, αλλά ούτε και στην «προστασία» των πάσης φύσεως «πολιτικών» δικαιωμάτων τους - όσο και αν πολλά από αυτά ισχυρίζονται πως επιτελούν σωστά το «λειτούργημα» τους: τον αυστηρό έλεγχο δηλαδή της εξουσίας, προς όφελος μίας Πολιτείας των Πολιτών της.  

Έτσι λοιπόν αποφάσισαν τελικά, όπως πολλοί συμπολίτες τους άλλων χωρών, να αναλάβουν τις ευθύνες μόνοι τους, αντιλαμβανόμενοι ότι ο Πολίτης είναι, ή πρέπει να είναι, το ανώτατο δημόσιο αξίωμα – γεγονός που φυσικά σημαίνει ότι δεν έχει μόνο δικαιώματα, αλλά και ευθύνες. Στα πλαίσια αυτά, η πρώτη σημαντική τους ενέργεια ήταν να συγκεντρωθούν πολλοί μαζί, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τους πεποιθήσεις και «μακριά» από τις κομματικές, στις πλατείες της χώρας τους – επιδιώκοντας αφενός μεν να διαμαρτυρηθούν, αφετέρου να αναζητήσουν ειρηνικά και από κοινού, τις κατάλληλες λύσεις για τα προβλήματα τους.

Εάν τώρα προσπαθήσει κανείς να ανακαλύψει τα «υποσυνείδητα» κίνητρα τους, (χωρίς να περιορισθεί στην αγωνία τους για το σκοτεινό μέλλον που προδιαγράφει μία πιθανή στάση πληρωμών του κράτους, καθώς επίσης στο τεράστιο πλήγμα που δέχθηκε η υπερηφάνεια και η αξιοπρέπεια τους, ιδίως από τα τευτονικά ΜΜΕ), μάλλον θα συμπεράνει ότι, αυτό που στην πραγματικότητα επιθυμούν όλοι οι Πολίτες, όχι μόνο οι Έλληνες φυσικά, συνοψίζεται σε δύο λέξεις: Περισσότερη Δημοκρατία.

Ειδικότερα, οι Πολίτες γνωρίζουν πλέον ότι, η (σε μεγάλο βαθμό) «διεφθαρμένη πολιτική» διεθνώς, έχει χάσει πια εντελώς το «παιχνίδι» από τις πολύ πιο ικανές τοκογλυφικές «αγορές». Αρκεί κανείς να συνομιλήσει για ελάχιστα δευτερόλεπτα με έναν ανώτατο πολιτικό, καθώς επίσης με ένα μεσαίο τραπεζικό ή «πολυεθνικό» στέλεχος, για να διαπιστώσει την απίστευτη διαφορά ικανοτήτων μεταξύ τους. Σχεδόν αμέσως αντιλαμβάνεται ότι, ο πολιτικός δεν έχει καμία πιθανότητα επιβίωσης σε μία αντιπαράθεση με τις «αγορές» – εκτός ίσως εάν έχει «σύσσωμη» την κοινή γνώμη, τους Πολίτες δηλαδή, με το μέρος του.

Περαιτέρω, οι Πολίτες συνειδητοποιούν ότι περιορίζονται συνεχώς τα δικαιώματα τους – ταυτόχρονα με τους μισθούς και με τα εισοδήματα τους. Παράλληλα, αυξάνεται έντονα η εγκληματικότητα, «διογκώνονται» οι υποχρεώσεις τους και υποβαθμίζεται διαρκώς το επίπεδο τους - τόσο το βιοτικό, όσο και το πνευματικό. Επίσης το «πολιτισμικό» τους επίπεδο, ειδικά στην Ελλάδα, με την απίστευτη λαθρομετανάστευση των τελευταίων ετών - η οποία δημιουργεί την ενδεχομένως εσφαλμένη εντύπωση, τόσο στους Έλληνες, όσο και στους νόμιμους μετανάστες, ότι «σχεδιάζεται» ο σκόπιμος αφελληνισμός της.  

Μεταξύ άλλων φαίνεται πως έχουν κατανοήσει ότι, τα κράτη δεν χρεοκοπούν ποτέότι οι Πολίτες είναι αυτοί που τελικά πτωχεύουν, αναλαμβάνοντας καταναγκαστικά την «αποστολή» να διασώσουν τα κράτη και τις τράπεζες τους, με την ιδιωτική περιουσία, με τα κέρδη, με τους μισθούς και με τις συντάξεις τους. Τέλος μάλλον αντιλαμβάνονται ότι, σύντομα θα δουν να «ευδοκιμούν» και στις χώρες τους πράσινες, καθώς επίσης κόκκινες ζώνες – όπως αυτές στη Βραζιλία, στην Αργεντινή, στην Τουρκία, στο Ιράκ και όπου αλλού εισέβαλλαν τα παιδιά του Σικάγου, με τη βοήθεια της Παγκόσμιας Τράπεζας και του ΔΝΤ.  

Οι «πράσινες ζώνες», περιφραγμένες και απόλυτα προστατευμένες από την «άθλια μάζα» (μία «ορολογία» που χρησιμοποίησε και ο K.Marx), θα είναι πλουσιοπάροχα κατασκευασμένες για την ελληνική και διεθνή ελίτ. Οι «κόκκινες ζώνες» θα προορίζονται για τον ανίκανο όχλο - για όλους αυτούς δηλαδή, οι οποίοι θα εργάζονται με μισθούς πείνας και με ανύπαρκτη κοινωνική περίθαλψη, για να προσελκύουν ξένες επενδύσεις, για να μπορούν να συντηρούν όλους τους υπόλοιπους, καθώς επίσης για να ξεχρεώνουν τις λεηλατημένες χώρες τους.

Επομένως, οι Πολίτες μάλλον γνωρίζουν ότι, εάν δεν συμμετέχουν με κάποιο τρόπο στη διακυβέρνηση του κράτους τους, ψηφίζοντας οι ίδιοι τους νόμους και, κυρίως, επιβλέποντας ενεργητικά την ακριβή τήρηση τους, έτσι ώστε να προστατεύονται από τους ικανούς, από τους πλούσιους και από τους ισχυρούς, θα καταλήξουν «υποζύγια» μίας παγκόσμιας, πανίσχυρης «ελίτ».

Η «ελίτ» αυτή, πάμπλουτη, εργατικότατη, στενά δικτυωμένη διεθνώς, ψυχρά υπολογιστική, ικανότατη, συνεκτική και λειτουργική, όπως η γνωστή σε όλους μας «μαφία», με μισθωτούς υπαλλήλους της την πλειοψηφία των πολιτικών, καθώς επίσης με «εργαλεία» τις τράπεζες, το ΔΝΤ και το Καρτέλ, φαίνεται ότι έχει πλέον στόχο την ολοκληρωτική αποκρατικοποίηση της εξουσίας. Κατ’ επέκταση, την ολοσχερή «κατάλυση» της Δημοκρατίας και την σκιώδη, απολυταρχική διοίκηση των κρατών, με σκοπό τη μεθοδική, στυγνή εκμετάλλευση των «μαζών» – εν πρώτοις με αυστηρότερα κριτήρια για τους Πολίτες των χωρών της «ελλειμματικής περιφέρειας» και στη συνέχεια για όλους ανεξαιρέτως. 

Εν τούτοις, παρά το ότι οι Πολίτες διαισθάνονται τον κίνδυνο, δεν φαίνεται να αναζητούν ρεαλιστικούς τρόπους αντιμετώπισης του. Εάν παραμείνουν δε σε ασαφείς, θεωρητικές έννοιες (όπως περισσότερη δημοκρατία, συμμετοχική δημοκρατία, άμεση δημοκρατία κλπ.), αναζητώντας «παραδοσιακά» κάποιον νέο πολιτικό ηγέτη ή κάποια κομματική παράταξη για να τους βγάλει από το «τέλμα», δεν πρόκειται ποτέ να βρουν τη λύση που αναζητούν.

Κατά την άποψη μας λοιπόν, αυτό που πρέπει να κάνουν, από κοινού και ατομικά οι «Πολίτες των πλατειών», όλοι εκείνοι δηλαδή που ευτυχώς αποφάσισαν να ενεργοποιηθούν και να αγωνισθούν για το μέλλον της κοινωνίας τους, το δικό τους και των παιδιών τους, είναι να συμφωνήσουν σε κάποια πρακτικά «αιτήματα», τα οποία στη συνέχεια θα επιβάλλουν στο κράτος τους – το δυνατόν γρηγορότερα, χωρίς περιττές φοβίες και ανεξαρτήτως κόστους.

Μόνο με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρεοκοπήσουν ηθικά, πολιτισμικά και οικονομικά – ενώ μόνο έτσι θα μπορέσει να λειτουργήσει, δημιουργικά και αποτελεσματικά, η «πλατεία των Πολιτών». Ίσως τότε και μόνο τότε θα «χαραχθεί» μία επιτυχημένη μελλοντική πορεία της Ελλάδας - η πραγματική αλλαγή, με στόχο ένα Κράτος Δικαίου και μία «λειτουργική» Δημοκρατία, στην οποία θα συμμετέχουν ισότιμα όλοι οι Πολίτες.

Πιθανόν μόνο έτσι θα καταφέρουν οι Πολίτες να ψηφίζουν αυτοί τους βασικούς νόμους, να επιλέγουν χωρίς ιδιοτέλεια και αντικειμενικά τους εκάστοτε «διαχειριστές» των τριών εξουσιών, καθώς επίσης να επιβλέπουν οι ίδιοι την πιστή τήρηση των αποφάσεων τους – μακριά από τα «νύχια» των τοκογλύφων και των «αιμοβόρων εργαλείων» τους, αξιοποιώντας την κρίση σαν ευκαιρία.  

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Δηλώνοντας εκ των προτέρων ότι, η παράθεση κάποιων ενδεχομένων αιτημάτων των Πολιτών εκ μέρους μας θα εμπεριέχει αρκετά σφάλματα και παραλείψεις, θεωρούμε σκόπιμο να αναφερθούμε συγκεκριμένα - έτσι ώστε να μην παραμείνουμε σε μία απλή «έκθεση ιδεών», χωρίς ουσιαστικό στόχο. Υποκειμενικά λοιπόν θεωρούμε ότι, οι πλατείες των ελεύθερων Πολιτών θα πρέπει να απαιτήσουν τα εξής:

(α)  Ανάλυση του δημοσίου χρέους της χώρας από μία επιτροπή λογιστικού ελέγχου, την οποία οφείλουν οι ίδιοι να δημιουργήσουν – «ψηφίζοντας» όποιους υποβάλλουν υπεύθυνα το ενδιαφέρον τους να συμμετέχουν, έχοντας τις απαιτούμενες γνώσεις και τις προϋποθέσεις. Με τον ίδιο τρόπο οφείλουν να ενεργήσουν επίσης οι Πολίτες των Δήμων και Κοινοτήτων της χώρας, σε σχέση με τα αντίστοιχα χρέη, τα έσοδα και τις δαπάνες. Στη συνέχεια, οι Πολίτες της χώρας θα πρέπει να απαιτήσουν την υποχρεωτική υιοθέτηση ενός διπλογραφικού λογιστικού συστήματος σε όλο το δημόσιο.   

(β)  Αναδιαπραγμάτευση του δημοσίου χρέους, έτσι ώστε να διακανονισθεί μακροπρόθεσμα, με επιτόκιο ίσο με το εκάστοτε βασικό της ΕΚΤ – με το επιτόκιο δηλαδή που δανείζονται όλες ανεξαιρέτως οι εμπορικές τράπεζες από την κεντρική, κερδοσκοπώντας στη συνέχεια εις βάρος της χώρας, αφού τη χρεώνουν με επιτόκια άνω του 5%. Στην προκειμένη περίπτωση, η εκδίωξη του ΔΝΤ και των μισθοφόρων του είναι απολύτως επιβεβλημένη.    

(γ)  Δημιουργία ειδικής ομάδας για την είσπραξη των γερμανικών αποζημιώσεων – ενδεχομένως για τον σταδιακό συμψηφισμό τους. Εάν αυτή η ομάδα κατορθώσει να οργανώσει ειρηνικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από τις γερμανικές πρεσβείες, καθώς επίσης όπου υπάρχουν συνειδητοί Έλληνες, οι δυνατότητες επίτευξης των στόχων της θα διευκολύνονταν αρκετά. Ας μην ξεχνάμε ότι, οι αποζημιώσεις αυτές είναι τουλάχιστον ίσες με το 50% του δημοσίου χρέους μας – ενώ αφενός μεν τις δικαιούμαστε, αφετέρου τις έχουμε απόλυτη ανάγκη σήμερα.      

(δ) Κρατικοποίηση της Τράπεζας της Ελλάδας, με στόχο να μπορεί να ελέγχει μία δημόσια κεντρική τράπεζα όλες τις εμπορικές και τις ασφαλιστικές εταιρείες. Στα πλαίσια αυτά, ο έλεγχος της κεντρικής τράπεζας από το κράτος, καθώς επίσης η επιβεβαίωση ότι πράγματι ευρίσκεται στους χώρους της ο χρυσός της χώρας, είναι απολύτως επιβεβλημένες ενέργειες.

(ε) Διεξαγωγή δημοψηφισμάτων για κάθε βασικό ζήτημα της χώρας, με στόχο την μεσοπρόθεσμη καθιέρωση ενός Πολιτεύματος άμεσης, συμμετοχικής Δημοκρατίας, κατά τα πρότυπα της Ελβετίας – χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το πολίτευμα στην Ελβετία λειτουργεί αλάνθαστα. Στα πλαίσια αυτά, οφείλει να ζητηθεί η διεξαγωγή ενός πρώτου δημοψηφίσματος με έναν ορισμένο αριθμό υποψηφίων πολιτικών, οι οποίοι θα έπρεπε ενδεχομένως να απομακρυνθούν από την Ελλάδα, λόγω «προτέρου ανέντιμου βίου».

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Συνεχίζοντας, έχουμε την άποψη ότι πρέπει να αναζητηθούν, παράλληλα με την «παύση της επαιτείας» εκ μέρους της κυβέρνησης, συγκεκριμένοι, ρεαλιστικοί τρόποι εξόφλησης των χρεών της Ελλάδας, με δικά της μέσα. Επίσης, τρόποι χρηματοδότησης των ελλειμμάτων του προϋπολογισμού, εάν πράγματι θέλουμε να διατηρήσουμε την εθνική μας κυριαρχία. Φυσικά, η μείωση των υπερβολικών δαπανών του δημοσίου, ο «ισοσκελισμός» του ισοζυγίου εξωτερικών συναλλαγών, καθώς επίσης ο εξορθολογισμός των εσόδων του κράτους, θα πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα.  

Στα πλαίσια αυτά, πάντοτε κατά την υποκειμενική μας άποψη, για να μπορέσει το δημόσιο να χρηματοδοτήσει με ίδια μέσα, χωρίς νέα δάνεια δηλαδή εκείνες τις ανάγκες του, οι οποίες ενδεχομένως δεν καλύπτονται από τα τρέχοντα έσοδα, καθώς επίσης για να εξοφληθούν τα δάνεια της «Τρόικας», οφείλουν να ληφθούν κάποια ειδικά μέτρα.

Αν και προφανώς θα υπάρχουν καλύτερες σκέψεις σε σχέση με τα μέτρα αυτά, από Έλληνες Πολίτες οι οποίοι διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις, είναι ίσως σκόπιμο να αναφέρουμε, επιγραμματικά και προς εξέταση, τις κατωτέρω:

(α)  Έκδοση «εθνικών ομολόγων», με ανώτατο επιτόκιο ανάλογο του πληθωρισμού, τα οποία θα διατεθούν υποχρεωτικά σε όλους τους Έλληνες Πολίτες, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού – με το μεγαλύτερο μέρος τους στις επιχειρήσεις. Παράλληλα, λεπτομερής καταγραφή του ενεργητικού της χώρας μας (δημόσια περιουσία), έτσι ώστε να γνωρίζουμε τι έχουμε – όχι μόνο τι χρωστάμε.

Κατά την άποψη μας, η έκδοση εθνικών ομολόγων θα μπορούσε να εισφέρει στα ταμεία του κράτους σταδιακά (εντός τριών ετών) τουλάχιστον 100 δις € - περιορίζοντας αντίστοιχα το εξωτερικό χρέος μας (εσωτερικός δανεισμός). Τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την εξόφληση των εκάστοτε ληξιπρόθεσμων ομολόγων του δημοσίου, οπότε δεν θα είχαμε ανάγκη τη «συνδρομή» της Τρόικας, της Γερμανίας ή οποιουδήποτε άλλου «τοκογλύφου».    

(β)  Πώληση μετοχών εισηγμένων επιχειρήσεων του Δημοσίου σε Έλληνες, σε τιμές ίσες με τη λογιστική τους αξία και με εγγυημένα μερίσματα – ελαφρά χαμηλότερα από το επιτόκιο των εθνικών ομολόγων. Για τον ίδιο σκοπό και με τον ίδιο στόχο, εισαγωγή των λοιπών επιχειρήσεων του δημοσίου στο χρηματιστήριο. Με τον τρόπο αυτό αφενός μεν θα ελέγχονταν καλύτερα οι δημόσιες αυτές επιχειρήσεις, από τις γενικές συνελεύσεις των μετόχων τους, αφετέρου δεν θα είχαμε τις εύλογες αντιδράσεις των συνδικαλιστών, στις ύπουλες προσπάθειες «εκποίησης» της δημόσιας περιουσίας (άρθρο μας). 

(γ) Ίδρυση δημοσίων εταιρειών ακίνητης περιουσίας, με στόχο επίσης την εισαγωγή τους στο χρηματιστήριο – με ανάλογες διαδικασίες. Έτσι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η δημόσια περιουσία, χωρίς την «αναγκαστική εκποίηση» της η οποία, εκτός των άλλων, θα λειτουργούσε καταστροφικά όσον αφορά την ιδιωτική αγορά ακινήτων (άρθρο μας).  

Οι δύο τελευταίες ενέργειες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έσοδα για το κράτος μας, 50-100 δις € μέσα σε μερικά έτη. Επομένως, θα μπορούσε να περιορισθεί το χρέος μας ανάλογα, χωρίς να απαιτηθεί το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας μας στις εξευτελιστικές τιμές που απαιτούν οι «εταίροι» μας. Παράλληλα, θα αυξανόταν η χρηματιστηριακή αξία των υπολοίπων ελληνικών επιχειρήσεων, η οποία είναι σήμερα κάτι παραπάνω από υπερβολικά υποτιμημένη (τουλάχιστον κατά 150 δις €) - με την ταυτόχρονη ενδεχομένως υποχώρηση της τερατώδους ανεργίας που πλήττει την Ελλάδα, αφού η οικονομική ανάπτυξη στηρίζεται κυρίως στην αισιοδοξία.    

Ουσιαστικά πρόκειται για μία μεταφορά του δημόσιου χρέους, στο οποίο όμως δεν συνυπολογίζεται το ενεργητικό, στο ιδιωτικό χρέος – όπου αφενός μεν εμφανίζεται το ενεργητικό ως περιουσιακό στοιχείο, αφετέρου επιτρέπει στην οικονομία μας να εισέλθει ξανά σε «τροχιά ανάπτυξης». Άλλωστε, όπως έχουμε επισημάνει αρκετές φορές, το ιδιωτικό χρέος της Ελλάδας είναι από τα χαμηλότερα στην ΕΕ – οπότε δεν δημιουργεί πρόβλημα η αύξηση του (άρθρο μας). Για παράδειγμα, εάν αντί 150% δημόσιο χρέος και 120% ιδιωτικό, είχαμε 80% δημόσιο χρέος και 190% ιδιωτικό, η πιστοληπτική αξιολόγηση της Ελλάδας θα άλλαζε ριζικά – ενώ δεν θα υπήρχε κανένας φόβος χρεοκοπίας, παρά το ότι το συνολικό χρέος θα παρέμενε ως έχει (270%).     

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι, οι «πλατείες των Πολιτών» αφενός μεν δεν προσφέρουν τίποτα, αφετέρου επιδεινώνουν τα προβλήματα της χώρας μας, «κυοφορώντας» την αναρχία, εμείς έχουμε την υποκειμενική φυσικά άποψη πως, εάν τελικά «εμπλουτιστούν» με ουσιαστικά αιτήματα, καθώς επίσης εάν προτείνουν ρεαλιστικές λύσεις, απαιτώντας ειρηνικά τόσο τη συμμετοχή τους στη Δημοκρατία, όσο και στον έλεγχο του κράτους τους, τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά. Ειδικά εάν επανέλθει η αισιοδοξία, η οποία τότε θα λειτουργήσει γεωμετρικά - στηριζόμενη στο δημιουργικό χαρακτήρα και στις εκπληκτικές ικανότητες των Ελλήνων. 

Φυσικά, εάν τα «Συνδικάτα των Πολιτών» (κάτι τέτοιο υποθέτουμε ότι βρίσκεται «σε εξέλιξη», αφού τα παραδοσιακά εργατικά συνδικάτα έχουν πλέον απαξιωθεί) περιορισθούν σε απλές διαμαρτυρίες και σε άκαρπες διαδηλώσεις, δεν πρόκειται να επιτύχουν απολύτως τίποτα – κάτι που σε κάθε περίπτωση «απευχόμαστε», αφού τότε η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει μόνο οικονομικά.

Ολοκληρώνοντας, υπενθυμίζουμε ότι η Ελλάδα είναι μία πανέμορφη, προικισμένη πολλαπλά χώρα, η οποία μπορεί να γίνει η ωραιότερη, η πλουσιότερη, καθώς επίσης η πιο πολιτισμένη χώρα της Ευρώπης – αρκεί να καταφέρει να ελέγξει την πολιτική, να ενεργοποιήσει τους Πολίτες της, να καταπολεμήσει μεθοδικά τη γραφειοκρατία και να δημιουργήσει μία αποτελεσματική, έντιμη δημόσια διοίκηση, επανακτώντας την εθνική της κυριαρχία.     

Σημείωση: Η συνέντευξη στο cosmo.gr (link)


Αθήνα, 15. Ιουνίου 2011

ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ........

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ... ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ???

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΞΕΠΕΣΜΟΥ!!!

ΤΟ ΠΡΩΙ: Ο ΕΚΠΤΩΤΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ... 

ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ: ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΤΟΝ ΗΔΗ ΕΚΠΤΩΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ... 

ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ: ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΚΟΤΕΣ: Η ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙ ΤΟΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ ΗΓΕΤΗ ΤΗΣ. 
 
---------------------------------------------

ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΟΛΟΓΕΙΣΑΙ ΑΝΤΩΝΗ??? ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ή ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥΣ ...ΑΦΕΝΤΕΣ ΤΗΣ???

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΑΡΣΟΚΩΜΩΔΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. 

Ο Αντώνης Σαμαράς στην εισηγητική ομιλία του μιλάει για όλους και για όλα. 

Πιό συγκεκριμένα: 

1. Απαγγέλλει τη χθεσινή του στιχομυθία με τον έκπτωτο πρωθυπουργό απολογούμενος σε ποιόν άραγε??? Στον Ελληνικό λαό που αγανακτεί ή στην κοινοβουλευτική ομάδα του έκπτωτου πρωθυπουργού???
2. Απαρριθμεί τα μέτρα που ψήφισε, τις πολιτικές επιλογές στις οποίες δεν αντέδρασε απολογούμενος σε ποιόν άραγε??? Στην Ελληνική κοινωνία που δεινοπαθεί ή στους υπερεθνικούς πολιτικούς νταβατζήδες???
3. Παραπονιέται γιατί κάποιοι τον "συκοφαντούν" στους Ευρωπαίους αφέντες. Τόσος καημός Αντώνη για να μη σε αδικήσουν??? Γιατί άραγε???

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ...


- Δε μας λέει ποιά συγκεκριμένα μέτρα από αυτά που πήρε η κυβέρνηση των προσκυνημένων θα καταργήσει την επόμενη μέρα ο Αντώνης.
- Δε μας λέει ποιά από τα εφιαλτικά νομοσχέδια που ψήφισε η έκπτωτη κυβέρνηση θα καταργήσει εν μια νυκτί ο Αντώνης.
- Δε μας λέει ποιές εφιαλτικές αποφάσεις εθνικού ξεπουλήματος θα καταργήσει εν μια νυκτί ο Αντώνης.

Οι Έλληνες πολίτες οφείλουν να σταθμίσουν σοβαρά, όχι τόσο αυτά για τα οποία μιλάει ο Αντώνης, αλλά κυρίως όλα εκείνα για τα οποία αποφεύγει επιμελώς να μιλήσει ο Αντώνης, έτσι όπως ακριβώς αποφεύγει ο διάβολος το λιβάνι.

Σε αντίθετη περίπτωση, αυτός οι λαός βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπος με μια κορυφαία πολιτική εξαπάτηση εν τη γεννέσει της. 

Και φυσικά μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου... ουδεν λάθος αναγνωρίζεται...
 

Κουκουλοφόροι που μιλούσαν σπαστά Ελληνικά

Κουκουλοφόροι που μιλούσαν σπαστά Ελληνικά κύριε εκπρόσωπε της αστυνομίας…???


http://www.eglimatikotita.gr/2011/06/blog-post_7724.html





Όπως πολύ σωστά είπατε, αλλοδαπός κουβάλησε οπλισμό για τους κουκουλοφόρους.

Όπως αποκαλύψαμε και παραδεχτήκατε, ο αλλοδαπός συνεληφθει και κρατείται μέχρι αυτή την στιγμή παρά το ότι κάποιοι φωστήρες έλεγαν “να αποφυλακιστεί ο καημένος αφού τον πλήρωσαν για να το κάνει”.

Τους αλλοδαπούς με τις κουκούλες δεν τους πήρατε είδηση; Ειδικά τον κακόμοιρο τον...
Γερμαναρά που έφαγε της χρονιάς του από παιδιά της ΚΑΤΩ πλατείας γιατί δεν ήξερε από που να φύγει;

Τους άλλους δύο ξεκουκούλωτους που βρώμαγαν κόσσοβο με ειδικότητα στο εμπόριο οργάνων δεν τους είδατε; Ρωτήστε τα ΜΑΤ στην αριστερή είσοδο, που έπαιζαν μαξιλαριές με τα παιδιά.

Εφ’ όσον τους είχατε μπροστά σας και ΔΕΝ τους συλλάβατε αλλά αρχίσατε να ψεκάζετε χημικά τον κόσμο, γιατί να πιστέψουμε ότι δεν κάνατε το ίδιο με τα στυλιάρια;

Α, και αντί να κάνετε τους Πουαρώ με τους νεροσωλήνες, γιατί δεν προσάγετε τους κρατικοδίαιτους διοργανωτές της πορείας του μουσείου, που σε αντίθεση με τους σωλήνες, μιλούν κιόλας;

Να σας υπενθυμίσουμε ότι τα γουρούνια που έκαψαν τους εργαζομένους στη Μαρφιν, ξεκίνησαν και αυτοί από το μουσείο. Τότε μπορείτε να πείτε ότι δεν ξέρατε. Σήμερα;

ΣΧΟΛΙΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
δουλεύω σε ξενοδοχείο του κέντρου, όποτε έχουμε επεισόδια ή περίπτωση να γινουν, στο ξενοδοχείο σκάνε περίεργες φατσες αλβανων με διαβατήρια από τσεχία και βουλγαρια. Στα δεκεμβριανα είχαμε 15 τέτοιους και τότε είχα στειλει email σε πολλά μμε αλλά με γράψανε κανονικά. Σε κουβέντα που είχα με έναν από αυτούς μου είπε πως είναι από το Κόσοβο.
Όλοι ήταν σαν ομάδα και περίμεναν έναν άλλον που έμενε σε καλύτερο ξενοδοχείο πιο μικρής ηλικίας γύρω στα 30 και ότι τους έλεγε έκαναν, ακόμα και για τσιγάρα τους έστελνε.
ο νοων νοείτω

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΓΕΜΙΣΕ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ ΚΟΣΜΟ ΤΟ "ΣΥΝΤΑΓΜΑ¨


ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ:

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ "ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ" ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ
Η ΚΑΤΩ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΕΙΧΑΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΥ
ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΙΔΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΕΡΜΟΥ 5-6 ΑΤΟΜΑ
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ (ΠΟΥ ΤΑ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΤΑΧΑ) ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΣΕΙΡΑ ΑΥΤΗ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ!
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΝΑ ΤΡΕΧΗ ΑΛΛΟΦΡΟΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΗ,
ΠΟΛΛΟΙ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ  ΜΕΤΡΟ
Η ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΗΤΟ ΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΗΤΟ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΑΘΩΟ ΠΛΗΘΟΣ, ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ!!!
ΑΛΛΕΣ ΣΚΗΝΕΣ:
ΕΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΟ ΤΑΧΑ ΜΕ 4-6 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ!!!!

15 Ιουνίου 2011

ΟΛΑ ΚΑΛΑ !!! ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ !!!

“Κηπουροί”, αυλικοί, πρόσωπα που αντιλαμβάνονται ότι εάν όντως αλλάξει με τέτοιο δραματικό τρόπο το πολιτικό σκηνικό θα χάσουν τις σφαίρες επιρροής που έχουν στο ευρύτερο πρωθυπουργικό περιβάλλον και στη διαμόρφωση των κυβερνητικών αποφάσεων, έχουν επιδοθεί σε πρωτοφανείς πιέσεις προς τον ίδιο τον Γ. Παπανδρέου ή προς πρόσωπα που εκτιμούν ότι τον επηρεάζουν προκειμένου να μην προχωρήσει εκείνος στην υλοποίηση της ιδέας που φαίνεται να έχει ωριμάσει στο μυαλό του.
Προφανώς, δε, στο όλο αυτό κλίμα εντάσσεται και η δήλωση του υπουργού Οικονομικών κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου στη Βουλή. Δήλωση που άφησε άφωνους τους βουλευτές που μετέχουν στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων.
Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκεια της πρώτης ανάγνωσης του Μεσοπρόθεσμου στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, ο βουλευτής της ΝΔ κ. Μανόλης Κεφαλογιάννης μίλησε για παραίτηση της κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών να αντιδρά!
«Η κυβέρνηση είναι αυτή που είναι. Η κυβέρνηση κάνει την δουλειά της, φέρνει το νομοσχέδιο και ακολουθεί κανονικά την κοινοβουλευτική διαδικασία. Όλα τα άλλα είναι δημοσιογραφικά κουτσομπολιά», δήλωσε χαρακτηριστικά…
http://www.antinews.gr/2011/06/15/106704/

ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ, ΗΡΕΜΗΣΑΤΕ ΟΛΟΙ, ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΗ ΤΙΠΟΤΕ! ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΚΛΟΝΗΤΟ!!! ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ (ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΣΠΑΓΑΝ ΜΕ ΣΦΥΡΙΑ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ''ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ'' --ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ ''ΝΕΑΡΟΥΣ'', ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΚΟΨΑΝ ΚΙ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ?? ), ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΛΑ:


Μετά τα έξοδα για τον ποιητή Φανφάρα, αποκαλύπτεται ότι μια κιμπάρισσα του ΠΑΣΟΚ, η διορισμένη από το κράτος περιφερειάρχις στην Ενοποιημένη Περιφέρεια Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας Καλλιόπη Γερακούδη, δαπάνησε 3.052 € (3.753,96€ με ΦΠΑ) για μια ταμπέλα !!!

Με «παλιά λεφτά» : 1.040.000 δραχμές.
Απορία : τι ακριβώς ανέγραφε η ταμπέλα; Θα θέλαμε να βλέπαμε …
Γιατί από τον λογαριασμό προκύπτει ότι είχε τόσο «βαρύ» περιεχόμενο, που χρειάσθηκαν 450 € (553,50 € με ΦΠΑ) για να την αναρτήσει γερανός.
Προφήτης


ΑΝΘΟΣΤΟΛΙΣΜΟΙ.....

Η υφυπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Ελπίδα Τσουρή υπέγραψε απόφαση (με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΠΟ/Φ311.2/2295) στις 23 Μαΐου, σύμφωνα με την οποία εγκρίνει το ποσό των 2.500 ευρώ για την πραγματοποίηση εκδήλωσης στη Μήθυμνα Λέσβου, κατά την οποία ο Νίκος Παπανδρέου θα παρουσιάσει το συγγραφικό του έργο.
Η εκδήλωση, όπως αναφέρεται, εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος πολιτιστικών ανταλλαγών, μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και του Πανεπιστημίου του Southern Maine των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την απόφαση, με το ποσό αυτό θα καλυφθούν δαπάνες «μετακίνησης και διαμονής του Ν. Παπανδρέου, ηχητικής κάλυψης, βιντεοκάλυψης, παράθεσης μπουφέ με παραδοσιακά προϊόντα από γυναικείο συνεταιρισμό, ανθοστολισμού της συνεδριακής αίθουσας και λοιπών εξόδων που θα απαιτηθούν».
Με νέα απόφασή της όμως, δύο μέρες αργότερα (αριθ. πρωτοκόλλου ΔΠΟ/Φ311.2/4679), μας πληροφορεί ότι το ποσό μειώνεται στα 2.000 ευρώ, επειδή «ο Ν. Παπανδρέου επιθυμεί να αναλάβει την κάλυψη δαπανών μετακίνησης και διαμονής του για την ανωτέρω εκδήλωση».
Απτόητοι οι νησιώτες και στην κρίση: μπορεί φράγκα πολλά να μην έχουν, από κουλτούρα όμως σκίζουν!

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΦΡΑΚΤΗ ΤΟΥΣ!!!

ΟΤΑΝ ΟΙ ΗΓΕΜΟΝΕΣ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ'"  ΞΕΚΟΒΟΥΝ ΩΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠ' ΤΟΝ ΛΑΟ, ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΟΥΝ (ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΑΟ!!!) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΥΨΩΝΟΥΝ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΦΡΑΚΤΗ!!!
Ο ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΦΡΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΟΠΤΙΚΟΝ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!!

Χιλιάδες αγανακτισμένοι πολίτες έχουν αποκλείσει από το πρωί τη Βουλή, εμποδίζοντας τους βουλευτές να εισέλθούν στο κοινοβούλιο. Οι αγανακτισμένοι παραμένουν περιμετρικά του Μεγάρου Μαξίμου και του προεδρικού Μεγάρου τα οποία είναι αποκλεισμένα από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.

Την οργή των διαδηλωτών πυροδότησε ο σιδερένιος φράκτης που έχει στηθεί επί της Βασιλίσσης Σοφίας, προκειμένου να εμποδιστεί η διέλευση τους προς το Μέγαρο Μαξίμου. Λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι ομάδα διαδηλωτών επιχείρησε να ρίξει το φράχτη, ενώ αστυνομικές δυνάμεις παραμένουν πίσω από το φράχτη και μέχρι στιγμής επεμβαίνουν μόνον όταν υπάρχουν προβλήματα με προπηλακισμούς βουλευτών.

ΝΕΩΤΕΡΑ

Σε 10 προσαγωγές διαδηλωτών προχώρησε η αστυνομία στο κέντρο της Αθήνας. Ένταση προκλήθηκε κατά την πομπή του πρωθυπουργού επί της Βασιλέως Γεωργίου,  προς το προεδρικό Μέγαρο για τη συνάντηση που έχει με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια στη μία το μεσημέρι, με τους διαδηλωτές να γιουχάρουν τον πρωθυπουργό.

Διαδηλωτές εμπόδισαν βουλευτές να φτάσουν στην Βουλή. Πολλοί βουλευτές καταφθάνουν στην Βουλή με μοτοσικλέτες.

Ο ΝΥΚΤΕΡΙΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ -- http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=6398

Γηραιός πολιτικός αγγελιοφόρος από το Καστρί, περασμένα μεσάνυχτα, στο σπίτι του Σαμαρά στη Κηφισιά!

Ήταν γύρω στις 2 τα ξημερώματα Τετάρτης, όταν ο αγγελιοφόρος από το Καστρί, έφτασε στο σπίτι του Αντώνη Σαμαρά.

Ο Γιώργος Παπανδρέου γνωρίζοντας ότι  τα τηλέφωνά του, σταθερά και κινητά, βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση προτίμησε να στείλει τον γηραιό πολιτικό στο σπίτι του Σαμαρά στη Κηφισιά για να του μεταφέρει τα μαντάτα.

Ο Σαμαράς είχε ενημερωθεί δια ζώσης για την επίσκεψη και περίμενε ξάγρυπνος.

Ο αγγελιοφόρος  άρχισε να ξετυλίγει τις σκέψεις του.

-Αντώνη, σ αυτή τη συγκυρία οι εκλογές θα είναι καταστροφή για τον τόπο. Εάν παρ’ όλα αυτά επιμένεις, ο πρωθυπουργός είναι έτοιμος να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές. Άλλωστε όπως γνωρίζεις έχει ζητήσει να δει τον Κάρολο…

.Σαμαράς> Δεν μ αρέσουν τα διλήμματα αυτού του είδους…

Αγγελιοφόρος> Αντώνη τα διλήμματα τα βάζει η περίσταση κι όχι ο πρωθυπουργός…

Σαμαράς> Υπάρχει άλλη πρόταση;

Αγγελιοφόρος> Ναι γι αυτό το λόγο βρίσκομαι εδώ… Ο πρωθυπουργός  δέχεται να επαναδιαπραγματευτεί το Μνημόνιο μια κυβέρνηση η οποία θα προκύψει μετά και από δικές σου εισηγήσεις για πρόσωπα και υπουργεία. Θα μπορούσες να προτείνεις τον Σταύρο Δήμα για παράδειγμα η όποιους άλλους πιστεύεις ότι θα φέρουν σε πέρας πιο αποτελεσματικά την υπόθεση σωτηρία της χώρας…Αυτό προέχει αυτή τη στιγμή. Νομίζω ότι εδώ που βρισκόμαστε είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή για σένα, που έτσι κι αλλιώς θα είσαι κερδισμένος. Σε διαφορετική περίπτωση πάμε σε εκλογές με τον κίνδυνο να χρεοκοπήσει η χώρα στο μεσοδιάστημα και να έχουμε αιματοκύλισμα. Πρέπει ν' αναλάβεις τις ευθύνες σου…

Ο Σαμαράς άκουσε με προσοχή τον συνομιλητή του και οι επόμενες ώρες θα δείξουν αν υπάρχουν έστω και ελάχιστες πιθανότητες να τη σκαπουλάρει η χώρα…

[ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ή ΟΧΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΜΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΛΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ!!! Η ΧΩΡΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ ΔΕΙΝΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ, Ο ΛΑΟΣ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΙΛΗΣΗ!!! Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΑΡΧΩΝ ΦΙΜΩΜΕΝΟΣ!!! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΚΛΟΓΕΣ!!! ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΠΕΥΚΤΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ, Η ΘΕΟΜΗΝΙΑ, ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ  ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ "ΕΤΑΙΡΟΥΣ", ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!!! ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΝΤΑΙ "ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΕΙ Η ΧΩΡΑ", ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!! ΤΡΕΛΛΑ!!! ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΙΣ: ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΩΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ Η "ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ"!!!!]

O Π. Καμμένος με επερώτησή του ζητάει να πληροφορηθεί περί Λέσχης Bilderberg+ κάποια πρακτικά

O Π. Καμμένος με επερώτησή του ζητάει από τον Παπακωνσταντίνου να πληροφορηθεί τι συζήτησαν στη Λέσχη Bilderberg για την Ελλάδα!
http://olympia.gr/2011/06/14/bilderberg-2011-greece/#more-73260



17/6/2010. Ο Βουλευτής Πάνος Καμμένος καταθέτει επερώτηση στην βουλή προκειμένου ο υπουργός οικονομικών να αποκαλύψει το περιεχόμενο των συζητήσεων κατά την συμμετοχή του στην λέσχη των φασισταριών.

14/6/2011: Ισπανός ερευνητής αποκαλύπτει το περιεχόμενο της φετεινής σύσκεψης με κάποιες αναδρομές στην περυσινή. Διαβάστε το κείμενο που αφορά την Ελλάδα και κρίνετε εάν ο κύριος Παπακωνσταντίνου μπορεί να κάτσει έστω και μία ημέρα στον υπουργικό θώκο.

Βαρύτατες καταγγελίες για το περιεχόμενο των συζητήσεων της περιβόητης λέσχης αλλά ακόμα χειρότερη η καταγγελία για το τι συζητήθηκε πέρυσι, παρουσία πάλι του υπουργού οικονομικών κυρίου Παπακωνσταντίνου!

“Το ζητούμενο για την ελίτ της λέσχης ήταν το πως θα ξεφορτωθούν την Ελλάδα, παριστάνοντας ότι την βοηθούν για να ξεπεράσει την κρίση!”

“Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΔΝΤ στην συνάντηση, η ανεργία το 2012 θα φτάσει το 25% (!!), πληροφορία που δεν πρέπει να διαρρεύσει στο τύπο”!

“Η Ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα στην ουσία εκβιάζει την χώρα για να βγει από το Ευρώ! Το σενάριο είναι ήδη στο τραπέζι”

Μέσα στις αποκαλύψεις βρίσκεται ένα πολύ ενδιαφέρον εδάφιο για το πως το Ελληνικό κόλπο θα οδηγήσει σε ντόμινο με κερδισμένους όσους πόνταραν στα CDS. Δείτε πως η Μπίλντεμπεργκ αποκρύπτει τελείως το θέμα των CDS και σε λίγο η αποκάλυψη για τον σχεδιασμό του οικονομικού εγκλήματος με θύματα τους λαούς του Νότου.

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=6379

[ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΠΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΥΖΗΤΗΘΕΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΗΤΟΝ ΛΕΣΧΗΝ {{ΔΙ' ΗΜΑΣ Η ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΜΟΝΟΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΚΑΤΑΦΑΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥΣ, ΚΛΠ, (α) ΔΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΗ ΤΗΝ  ΑΙΣΘΗΣΙΝ ΟΤΙ "ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΛΙΤ--ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ--ΣΥΝΑΓΕΛΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ" ΚΑΙ ΟΤΙ "ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ", και (β) ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΝΟΥΝ "ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΝ" ΔΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ --ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ "ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ" ΚΑΙ ΑΡΑ "ΟΡΘΟΝ" ΚΑΙ "ΑΛΗΘΕΣ" ΚΑΙ "ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ"}}, ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ, ΩΣ ΕΧΕΙ, ΚΑΙ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ--ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΝΑΛΥΣΙΣ  ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΗ]

BILDERBERG REPORT 2011 - INFORME CLUB BILDERBERG 2011
 
 Bilderberg is a medium of bringing together financial institutions which are the world´s most powerful and most predatory financial interests. And at this time, it is that combination which is the worst enemy of humanity.

Τhe ideology is of a ONE WORLD COMPANY LIMITED. Back in 1968, at a Bilderberg meeting in Canada, George Ball, the then Under-secretary for Economic Affairs with JFK and Johnson said: “Where does one find a legitimate base for the power of corporate management to make decisions that can profoundly affect the economic life of nations to whose governments they have only limited responsibility?”

The idea behind each and every Bilderberg meeting is to create what they themselves call THE ARISTOCRACY OF PURPOSE between European and North American elites on the best way to manage the planet. In other words, the creation of a global network of giant cartels, more powerful than any nation on Earth, destined to control the necessities of life of the rest of humanity.

Iraq--------------------------------------------------------------------------

One of the key discussion points regarding Iraq centered on the future of the US mission in the country given that the eight-year occupation is coming to an end. Under the heading “What rights do we have in Iraq?” Bilderberg delegates discussed whether the USG is entitled to some kind of “squatter’s rights.” For now, this issue is off the charts, but in the foreseeable future the story will undoubtedly get lots of mainstream attention. What concerns everyone involved is the last page, the ending to the Iraqi occupation. If the US military leaves Iraq, something that most Bilderberg delegates do not see plausible, under what conditions and agreements will this be made possible?

As one American delegate reminded his colleagues, as of October 1, 2011, full responsibility for the US presence in Iraq would officially be transferred from the military to the Department of State. Translation: we might well be sold a false bill of good by the mainstream press. USG has no intentions of ever leaving Iraq, even if ownership changes hands.

What one US delegate stated can sum up US position on Iraq: “when you think of Iraq, think big.” Indeed, to understand US position in the country, one only needs to remember that the US mission in Baghdad is the world’s largest embassy, built for just under $1 billion and comparable in size to the Vatican and visible from space.

One European delegate asked point blank if after eight years of war, anyone can truly say that it was worth the effort. At a staggering cost of trillions of US dollars, over five thousand US lives and over a million innocent Iraqis killed few can admit to the spectacular failure of the mission. With the supposed upcoming transfer of power from the Department of Defense to the Department of State, one is left to wonder exactly what will the US mission be in Iraq beginning in 2012. As another European Bilderberg retorted: “It is anyone’s guess.”

The US delegates pointed to the fact that there is a stable government in the country as a result of “a democratically held elections.” He was reminded that the initial reason for the invasion had to do with finding and eliminating weapons of mass destruction. “The concern for their freedom was an afterthought,” said one European. There was also talk of major financial investment in Iraq to jumpstart their weak economy. However, most attendees agreed that the investment was completely self-serving, centered on the US embassy and justifying its existence and costs.

Middle East
--------------------------------------------------------------------------

Let´s start with the conclusion: As cash for counter-revolution is dolled out by the billions, the future of the great 2011 Arab revolt looks grimmer and grimmer. Bilderberg fully backs draconian repression and perpetual war all across the Persian Gulf and is willingly using its staunch ally, Saudi Arabia to do it bidding. This war will include every nation in the Middle East except for Israel. Saudi Arabia is a strategic partner, not only because it is a repressive Monarchy and a dictatorship, thus unaccountable to an electorate, but also because of their oil as strategic energy reserve.

Instability across the entire Middle East allows Bilderberg an excuse to push oil prices to a $150-180 per barrel. This would put tremendous political pressure on Germany and the European Union on the one hand and on China and its economic and political aspirations on the other.

Keep in mind that no matter how you role the dice, Bilderberg wins. Back in the summer 2008, oil shot up to $147 a barrel, something I predicted back in May 2005, after the Bilderberg conference in Rottach-Egern where it was decided to manipulate prices to that level by the summer 2008. At the time, JP Morgan was advising the Chinese government that China buy all the physical crude oil because it is going to $200 a barrel. What few people know, is that almost ¾ of the price of oil is pure speculation, manipulated by the Goldman Sachs Commodity Index. Thus, Wall Street controls the oil price irrespective of supply and demand. Rest assured, that this is all part of a long range objective to control not only the oil price but the world financial markets.

If you take a closer look, Saudi Arabia has their fingers in every Middle Eastern pie. Take Egypt. The House of Saud has just given Supreme Military Council leader Field Marshall Tantawi US$4 billion in cash. In Yemen, the Saudis are buying Yemeni tribes with money, in the name of stability in the region. In Bahrain, they are overtly supporting the National Human Rights Organization whose president was appointed by King Hamad bin Isa al-Khalifa in 2010.

Then, last week, at the White House, US President Barack Obama received Bahrain’s Crown Prince Salman al-Khalifa. For strategic purposes, oil-rich Bahrain is a key US ally in the Gulf region, and hosts the headquarters of the US Fifth Fleet.

Finally, there’s the Muslim Brotherhood to be understood in the context of the carefully orchestrated US/Saudi counter-revolution. From Syria to Egypt, Brotherhood is working very close with Egypt´s Military Council as a reqard for good behavior.

China
--------------------------------------------------------------------------

Of great concern to Bilderberg is China’s entrance into African politics at the supra-national level as well as their protagonism in many of the African continent’s disparate corners. For years, China scoured the continent for natural resources virtually unchallenged. Now, the China State Construction Engineering Corporation (CSCEC) is building a gigantic African Union’s headquarters complex in Addis Ababa. If Brussels is the capital of Europe, than Addis Ababa is the newly crowned capital of Africa.

Bilderberg has acknowledged that their corporations have been unable to compete with Chinese State owned companies because “the price is right … free.” What´s more, as Bilderberg readily admitted, China distinctly lacks the colonialist label that still taints European-African relations, which gives it “unfare” advantage in the area.

Another area of concern to Bilderberg is Chinese deft northern African diplomacy. Under the radar, China is outmaneuvering the United States and its western allies. For example, Libya’s foreign minister Abdelati Obeidi visit to Beijing allows China a major opportunity to counter American influence in the international arena, and enhance its image as a friend of the Muslim world. Furthermore, China has not missed the opportunity to enhance relations with new governments in Egypt and Tunisia after their leaders fell during the recent uprisings.
China´s economic might

According to the latest IMF forecast, China’s economy will be the world´s largest in real terms in 2016 — just five years from now. In real terms, meaning using “purchasing power parities” (PPP). That compares what people earn and spend in real terms in their domestic economies. Against the backdrop of Middle east conflict, Iraq, Afghanistan, Iran and destruction of the world economy greater doubts were raised over both the U.S. dollar and the giant Treasury market, which have been propped up for decades by their privileged status as the liabilities of the world’s hegemonic power.

According to Bilderberg, whoever is elected U.S. president next year will be the last to preside over the world’s largest economy.

Under PPP, the Chinese economy will expand from $11.2 trillion this year to $19 trillion in 2016. Meanwhile the size of the U.S. economy will rise from $15.2 trillion to $18.8 trillion. That would take America’s share of the world output down to 17.7%, the lowest in modern times. China’s would reach 18%, and rising.

For comparison, just 10 years ago, the U.S. economy was three times the size of China’s.

As Bilderberg recognizes, this is more than a financial perspective. It is the end of the Age of America’s economic hegemony. America overtook Great Britain as the world’s leading economic power in the 1890s and never looked back. There is a silver lining in this for the United States. To counterbalance China’s economic encroachment, Asian nations are increasingly turning to the United States for support.

As one Bilderberger admitted, the rise of China, and the relative decline of America, the so-called paradigm shift, or revolutionary changes in geopolitics, is the biggest story of our time.

Ireland
--------------------------------------------------------------------------

The discussion on Ireland was led off with sobering statistics which none of the attendees wanted to hear. Just like Greece, Ireland is an economic nightmare, close to becoming yet another European economic protectorate. Even though the official statistics of unemployment is up to 15%, Bilderberg internal numbers are much closer to 21%. Not to be outdone by the spectacularly bad news, the interest payments are half of all the income tax raised in the country and the debt is growing. What´s more, the total debt is 100% of Gross Domestic Product.

Ireland´s unpaid bank debt, around €125 billion, as well as Irish State fiscal debt, courtesy of EU-IMF partnership has weighed down the Irish economy and Irish taxpayers with a burden so great that it is beyond Ireland’s capacity to carry it.

What is inevitable, admitted Bilderberg attendees, is just like Greece, Ireland will need a second bailout from the EU-IMF. Others were even more blunt. “The European Union is in a survival crisis,” said one European Bilderberger. What seems to worry Bilderberg is the lack of fortitude and political will across the European Union. As one Bilderberg financial analyst stated, “the markets are stuck between the rock and the hard place. The markets can cope with good news and they can cope with bad news, but what the financial markets can’t stand, is indecision. And that’s all we have across the board. Nobody has any ideas how to get out of this.”

But, as another Bilderberg bluntly reminded the attendees, “it is not one but three crisis we have to deal with: a debt crisis, a political-economy crisis, and a political crisis.” And as Bilderberg knows, it is impossible to deal with all three at the same time.

Bilderberg has admitted that the Irish banks are in over their head, having tremendous difficulties raising funds, while at the same time, the banks are bleeding money, as people have lost faith in the system. With the Northern Rock experience in Britain still fresh in everyone’s mind, the Irish are not taking any chances. For now, the mainstream press has kept this information under wraps, but as Bilderberg admitted, “it is just a matter of time before it explodes in our faces.”

One Irish Bilderberger admitted that the Irish banks could very well run out of money before the Irish government does.

However, what worries Bilderberg is the reaction of the Irish citizens. As one Bilderberg asked, “will Ireland want to borrow money to pay back the bondholders and European banks who gambled on the Irish boom?”

To solve the mounting crisis, European government is proposing a massive power grab as part of a long-range plan to save the Union. If the plan is approved, the EU government will set the rules in the future and police itself and any nation, which breaches the rules or disagrees with the draconian measures implemented by the EU, will have their voting rights withdrawn. As one European Bilderberg openly admitted, “What we are heading towards a form of real economic government.”

Greece
--------------------------------------------------------------------------

Greece is dead. The message coming out of the Bilderberg meeting is unmistakable. Greece’s troubles have not only exposed the structural flaws of the European Monetary Union, but have also exposed the structural problems in the global economy. Government officials around the world have responded to the debt problem by adding more debt. Unfortunately, piling debt on debt cannot solve the problem. This is what a Ponzi scheme, Las Vegas-like secret casino looks like. To keep the pyramid-like structure from acute economic collapse, more and more money is doled out by those wishing to keep the speculation going.

The crisis response has only exacerbated a dynamic that created the crisis to begin with: Easy credit means debt. Historically, financial crises typically lead to sovereign debt crisis. And sovereign debt crisis typically led to currency crisis and extremely difficult economic times ahead.


The sovereign debt crisis is still unfolding. Last year, Europe, trying desperation to solve the crisis of weak countries within the Euro zone, devalued the Euro and inflated away the debt in order to stop the downward spiraling. The problem is three fold. First of all, member states cannot devalue its currency to make its exports more competitive. Second of all, it cannot undertake an expansive monetary policy. Finally, it cannot mount an appropriately expansive fiscal policy because of the restrictions of the EU’s growth and stability pact. Thus, as European member states do not control their monetary policies, debt devaluation becomes the only option. EU is literally backed into a corner.
As Bilderberg admits behind closed doors, Greece can never pay back what it owes the markets. Never. And they are not the only ones. Former Dutch Finance Minister Willem Vermeend wrote in De Telegraaf that “Greece should leave the euro,’ given that it will never be able to pay back its debt.”And that´s something that Bilderberg elite know and understand very well. Real unemployment figures are around 19%. According to IMF Bilderberg attendee, 2012 projected unemployment figures for Greece will top 25%. Bilderberg can only pray this information never makes it onto the front pages of leading mainstream periodicals. At the 2011 meeting, Bilderberg was looking at ways to restructure Greece’s debt, not for the benefit of Greece, but rather for the benefit of the financial elite who stand to lose their shirt if Greece fails. On the other hand, a default would destabilise markets and lead eventually to rating downgrades of other weak euro zone states such as Spain, Italy, Ireland and Portugal. ECB officials have repeatedly cited the risk of market turmoil in explaining their opposition to a Greek debt restructuring.

One face-saving option being considered is a debt exchange. Holders of Greek bonds would exchange them for longer-dated bonds, giving Greece a few more years to pay back the 340 billion euro debt. However, for this option to work, private investors must be convinced to share the burden of rescuing Greece. If the option of private investors doesn´t work out, France was being considered as the backer of the debt exchange, according to sources at the Bilderberg conference.

At the same time, the European Union and IMF are preparing to announce a second bailout of Greece, thus acknowledging that the first 110 billion euro rescue which was launched in May 2010 has been a spectacular failure as Athens misses its fiscal reform targets by a mile.

But there is another problem with a voluntary debt exchange. How do you persuade investors who were burnt the first time to take part in it, again? In the end, if Bilderberg has their way, taxpayers will be burdened with a large part of the bailout of bad speculations and government debts. A second bailout will include unprecedented and draconian external supervision of Greece’s economy, both public and private spending. This worries Bilderberg, especially in light of 2010 massive national protests across the country.

The scenario of Greece’s exit from the Euro is now officially on the table, as are ways to do this. As in Iceland, the Greek austerity measures are to be put to a national referendum – with polls reporting that some 85 percent of Greeks reject the bank-bailout-austerity plan. Greece’s labor movement always has been strong, and the debt crisis is further radicalizing it. So, the question for the Bilderberg elite, is how to get rid of Greece, while appearing to be helping them come out of the depression.

By threatening to withdraw support for banks in countries such as Greece if they restructure their debts, the ECB is practically inciting runs on banks and forcing the member country out of the union. In Greece, more than 85% of Greek citizens are against the proposed reforms.

Pakistan
--------------------------------------------------------------------------

China is Pakistan’s new best friend. This is a major geopolitical shift. It comes on the heels of Obama administration approval of aggressive tactics against Pakistan, amongst them, first use of nuclear weapons by NATO to prevent their potential use by terrorists or a rogue state. According to the London Sunday Express: “US troops will be deployed in Pakistan if the nation’s nuclear installations come under threat from terrorists out to avenge the killing of Osama Bin Laden… Barack Obama would order troops to parachute in to protect key nuclear missile sites. These include the air force’s central Sargodha HQ, home base for nuclear-capable F-16 combat aircraft and at least 80 ballistic missiles.” Enter China. China´s warning was reiterated at the Bilderberg conference by a first time Chinese delegate, that USG´s planned attack on Pakistan will be interpreted as an act of aggression against Beijing. The stakes are perhaps as high as they have ever been for the post-Cold War United States as Bilderberg dealt with quagmire in Pakistan.

As one European delegate stated, “US is the world´s most powerful nation, but it is not more powerful than the world.” Everyone agreed on the grave danger of general war growing out of the US-Pakistan confrontation.

From geopolitical point of view, the USG is concerned with China´s increased protagonism in the region. China has built a port for Pakistan at Gwadar, which is close to the entrance of the Strait of Hormuz. US delegates expressed concern that the port might become a Chinese naval base on the Arabian Sea. This obviously affects India, US´s new best friend in the region. We have a perfect storm in the making. A nuclear US supporting a 1.2 billion strong nuclear Indian against India´s archenemy, nuclear Pakistan and their new best friend, a 1.4 billion strong nuclear China.

Bilderberg´s attempt to create conditions for a Sino-Indian confrontation have Russia as one of the key players. With both Russia and China working diligently to bring peace to Libya, the purpose, as Bilderberg recognises is to reduce the influence of western powers, and ensure oil supplies for China from Libya.

It still remains to be seen just how a consensus amongst Bilderberg attendees will be reached on the issue, but the US scenario is easily discernible. To effectively counter a Sino-Pakistani duopoly, Washington will seek a way to maneuver itself out of the confrontation by using India to do its bidding. By the time India and China realize that they have been played and used into mutual destruction by the United States, it will be too late for either to back down without losing face.

Once again, the key to understanding India-China confrontation is Russia and its role in the future One World Government-One World Company Limited. Until Russia is subjugated, Bilderberg and their bidders can’t realistically hope for full control. By eliminating both Asian superpowers, Russia will be left alone, surrounded by US missile bases and isolated from Europe by NATO, which now includes former Soviet republics, mostly antagonistic towards Russia. What´s more, as Bilderbergers agreed, a cultural degradation has left a large percentage of Russian youth admiring the US for its alleged “freedom” as a stark counterpoint to the excesses of Russian “authoritarian” state, which they have been sold by the mainstream western press to be a mere continuation of the old Soviet system.

With Russia eliminated, the US will focus its military on South America. Chavez will be overthrown, followed by his allies such as Ecuador and Bolivia.

However, Pakistan is one part of the multi pronged Asian strategies set in motion by the US Government and Bilderberg. In 2002, one of the key issues discussed at the Chantilly Bilderberg conference that year centred on Bilderberg led plan for a 10-year war to eliminate terrorism, involving both military and diplomatic initiatives. It eventually became known as “Operation Noble Eagle.”

In fact, Bilderberg understands that what we are in fact dealing with is an evolving process leading to an endless escalation of war across the global stage. Asia is one of the areas of operations. Middle East and Magreb is another.

 
Economy
in general----------------------------------------------------------------

If we were living in the real world, the headline, which best describes the current financial situation would read: “The end is near. We are in the middle of an economic financial meltdown.” For Bilderberg high-financial managers the problem is how to postpone defaults for as long as possible – and then to bail out, leaving governments (“taxpayers”) holding the bag, taking over the obligations of insolvent debtors. With overwhelming cross section of the world’s population against it, the trick is to override democratic politics.

And as Bilderberg agrees, for this to happen, economic policy must be transferred from elected government bodies to those of financial planners,making the economy entirely dependent on them, with public borrowing creating an enormous risk-free “market” for interest-bearing loans. This explains what George Ball, the then Under-secretary for Economic Affairs with JFK and Johnson said back in 1968, at a Bilderberg meeting in Canada: “Where does one find a legitimate base for the power of corporate management to make decisions that can profoundly affect the economic life of nations to whose governments they have only limited responsibility?”

This is how financial oligarchy replaces democracy. The role of the European Central Bank, IMF, the World Bank, Bank of International Settlement, the Federal Reserve and other financial oversight agencies has been to make sure that bankers got paid.

The problem with today´s system is that the world is run by monetary systems, not by national credit systems. If you are smart, you don´t want a monetary system to run the world. You want sovereign nation-states to have their own credit systems, which is the system of their currency. Above all, the possibility of productive, non-inflationary credit creation by the state, which is firmly stated in the US Constitution, was excluded by Maastrich as a method of determining of economic and financial policy.

Now, in Europe, that can´t be done because in Europe, the governments are subject to control by private banking interests, called independent banking systems, which is blocked constitutionally from creating credit for governments. These institutions have the power to regulate government, and to dictate terms to government. Think about this institution within this European edifice called ECB. It tries to function like a European independent central bank, which has no government. There is no government. There is no nation. It´s a group of nations run by a private bank.

The supposed “independence” of the Central Bank is the decisive control mechanism for private financial interests, which historically in Europe has been installed as an authoritative instrument against an economic policy of sovereign governments oriented towards the General Welfare. European banking is a remnant of a feudal society, in which private interests – as typified by ancient venetian cartels or by the Lombard league which went down in the Dark Age in the 14th century.

Conclusion
--------------------------------------------------------------------------

What we have today is not a liquidity crisis, but an insolvency crisis. The United States is now $14.3 trillion in debt. Plus, the government running up a trillion-dollar deficit for the third straight year, something no country in the history of the world has ever done. There is a confirmed double-dip in housing market with prices plummeting more than during the Great Depression. And a fresh roll over in bank stocks, with companies like Bank of America and Citigroup giving up every penny of gains they’ve made in the last two years. But it is not only Bank of America and Citi, it is every financial institution in America. From Wells Fargo and JP Morgan Chase and beyond, the system is imploding: banks, financial markets, bond markets, housing markets. And now, we can add the United States to the list of bankrupt nations. US dollar has lost 12% of its value in one year. And China, for the first time, has become a net seller of US treasury bonds. What it means is that the bond bubble is about to explode and when it does, take a front row seat and enjoy the fireworks. This is once in a lifetime opportunity.

*****

The Bilderberg Group is not the end but the means to a future One World Company Limited. This organization has grown beyond its secretive beginnings to become a key nod in the decision making of the elite. The ultimate goal of this nightmare future is to transform Earth into a prison planet by bringing about a single globalised marketplace, controlled by One World Company, financially regulated by a World Bank, and populated by a dumbed down population whose life´s needs will be stripped down to materialism and survival – work, buy, sex, sleep – all connected to a global computer that monitors our every move. And it is becoming easier because the development of telecommunications technology together with profound advances in present-day knowledge and new methods of behavior engineering to manipulate individual conduct are converting what, in other epochs of history, were only evil intentions into a disturbing new reality. Each new measure viewed on its own may seem an aberration, but a whole host of changes, as part of an ongoing continuum, constitutes a shift towards total enslavement.

And as we watch the world go to hell in a hand basket, we find ourselves at the crossroads. The road we take from here will determine the very future of humanity and whether we will become an electronic global police state or remain free human beings. Remember, it is not up to God to bring us back from the new Dark Age, it is up to us. Forewarned is forearmed. We will never find the right answers if we don´t ask the right questions.