Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

3 Οκτωβρίου 2010

Ποιοί έριξαν τους πύργους;

Ποιοί έριξαν τους πύργους;

11/9/2001 και κατάρρευση των δίδυμων πύργων στη Νέα Υόρκη. Ένα γεγονός που οδήγησε σε βομβαρδισμούς, εισβολές, πολέμους στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ, και θανάτους χιλιάδων αθώων και μη. Μέχρι σήμερα, συνεχίζει ακάθεκτη η αμφισβήτηση της επίσημης εκδοχής όσον αφορά στο ποιος σχεδίασε και ποιος εκτέλεσε την «τρομοκρατική» αυτή επιχείρηση. Τα στοιχεία που απορρίπτουν  την επίσημη εκδοχή, είναι πλέον αρκετά. Ας δούμε μερικά μόνο από αυτά, όπως παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα Scholars for 9/11 Truth και είναι άκρως ενδιαφέροντα.

1-Η πρόσκρουση των αεροσκαφών δεν μπορεί να προκάλεσε την ένταση που χρειάζεται για να πέσουν οι πύργοι, οι οποίοι ήταν ειδικά σχεδιασμένοι να αντιμετωπίσουν παρόμοιο ενδεχόμενο.
2-Το περισσότερο από το αεροπορικό καύσιμο, κυρίως κηροζίνη, κάηκε στα πρώτα 15 περίπου δευτερόλεπτα. Κάτω από τον 96ο όροφο του βόρειου πύργου, και τον 80ο του νότιου, η ατσάλινη δομή των κτιρίων παρέμεινε ψυχρή και άθικτη, χωρίς να επηρεαστεί καθόλου από τη πυρκαγιά, εκτός από τις συνηθισμένες ζημιές στα γραφεία που αυτή προκάλεσε, με μια θερμοκρασία περίπου 500ο F.
3-Το σημείο τήξης του χάλυβα είναι 2.800ο F, και η θερμοκρασία αυτή είναι 1.000 βαθμοί παραπάνω από τη θερμοκρασία στην οποία καίγονται τα αεροπορικά καύσιμα. Από τα 236 δείγματα χάλυβα που εξετάστηκαν από το NIST, τα 233 βρέθηκαν να μην έχουν εκτεθεί σε θερμοκρασίες πάνω από 500ο F, ενώ τα υπόλοιπα δεν εκτέθηκαν σε μεγαλύτερες από 1.200ο F.
4-Αν το ατσάλι είχε λιώσει ή αποδυναμωθεί, τότε οι όροφοι που επηρεάστηκαν θα είχαν επιδείξει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά, με ασύμμετρο «μάζεμα» και κλίσεις, που θα σημειώνονταν σταδιακά και αργά, και όχι με τον απότομο και απόλυτο τρόπο που τελικά είδαμε.
5-Οι ψηλότεροι 30 όροφοι του νότιου πύργου έγειραν και έπεσαν πλαγίως, μετατρεπόμενοι σε σκόνη πριν οριζοντιωθούν. Άρα το βάρος τους δεν υπήρχε ώστε να ασκήσει πίεση στους υπόλοιπους 80 ορόφους.
6-Ο επικεφαλής επιστάτης του βόρειου πύργου William Rodriguez, που ήταν και ο τελευταίος άνθρωπος που εγκατέλειψε το κτίριο, ανέφερε ισχυρές εκρήξεις στα υπόγεια που προκάλεσαν μεγάλες ζημιές. Παρατήρησε επίσης πως οι εκρήξεις έγιναν πριν αρχίσουν να καταρρέουν οι πάνω όροφοι, κάτι που έχει πλέον αποδειχτεί με τη δημοσιευμένη μελέτη Seismic Proof: 9/11 Was an Inside Job των Craig Furlong και Gordon Ross. Στη μελέτη αυτή, οι δυο επιστήμονες αποδεικνύουν πως οι εκρήξεις έγιναν 14-17 δευτερόλεπτα πριν πέσουν τα αεροπλάνα στα κτίρια.
7-Βαριές ατσάλινες κατασκευές όπως ήταν οι δίδυμοι πύργοι, δεν καταρρέουν σαν τηγανίτες. Αυτό το παθαίνουν άλλου είδους κατασκευές, από μπετόν, τύπου lift slab. Ο μόνος τρόπος για να γίνει κάτι τέτοιο στους πύργους, είναι αν αφαιρεθούν όλες οι κολώνες στήριξης, μία μία και ταυτόχρονα.
8-Η κατάρρευση των δυο πύργων σε περίπου 10 δευτερόλεπτα, προσεγγίζει τη ταχύτητα ελεύθερης πτώσης με μόνη αντίσταση αυτήν του αέρα. Αυτό το απέδειξε η καθηγήτρια μηχανολόγος Judy Wood, Ph.D, η οποία τόνισε πως τέτοιου είδους κατάρρευση είναι αδύνατη χωρίς κάποια ισχυρότατη εξωτερική πηγή ενέργειας. Αν έπεφταν, θα έπρεπε να πέσουν μέσα από τα σημεία μεγαλύτερης αντίστασης. Πράγματι, οι πύργοι εκρήγνυνται από επάνω, δεν καταρρέουν προς το έδαφος, όπου οι όροφοι παραμένουν ακίνητοι, ένα φαινόμενο που η Wood παρομοιάζει με δυο δένδρα να γίνονται πριονίδι από πάνω προς τα κάτω.
9-Το κτίριο WTC-7 κατέρρευσε με κλασικό τρόπο ελεγχόμενης έκρηξης την 17:20, παρουσιάζοντας όλα τα χαρακτηριστικά παρόμοιων ελεγχόμενων κατεδαφίσεων: απόλυτη, απότομη, ξαφνική κατάρρευση μέσα στο ίχνος του, όπου όλοι οι όροφοι πέφτουν την ίδια ακριβώς στιγμή, δημιουργώντας έναν σωρό «τηγανίτων» (stack of pancakes) ύψους πέντε περίπου ορόφων.
10-Αν οι δίδυμοι πύργοι κατέρρεαν όπως κατέρρευσε το κτίριο Νο7, τότε θα υπήρχαν δυο σωροί τηγανίτων, ίσοι με το 12% του ύψους των κτιρίων, ή περίπου 15 όροφοι. Αυτό όμως που έγινε είναι ότι εξαφανίστηκαν κάτω από το έδαφος. Αφού λοιπόν δεν υπήρξαν «τηγανίτες», τα κτίρια έπεσαν λόγω διαφορετικής μεθόδου κατεδάφισης.
11-Το σημείο πρόσκρουσης του πενταγώνου είναι πολύ μικρό για να δικαιολογήσει σύγκρουση αεροσκάφους βάρους 100 τόνων, με εκπέτασμα 40 μέτρων και με μια ουρά ύψους 15 περίπου μέτρα επάνω από το έδαφος. Τα συντρίμμια δεν ταιριάζουν με ένα Β757. Δεν βρέθηκαν τα  φτερά, η άτρακτος, τα καθίσματα, πτώματα, αποσκευές, ουρά… τίποτα. Δεν βρέθηκαν καν οι κινητήρες!
12-Οι ταινίες του πενταγώνου δεν δείχνουν κάποιο Β757  να προσκρούει στο κτίριο. Σε ύψος 155 ποδιών, το αεροσκάφος ήταν διπλάσιο σε μήκος από το ύψους 77 ποδιών πεντάγωνο, και θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρα εμφανές. Όμως δεν ήταν.
13-Η αεροδυναμική της πτήσης θα καθιστούσε την επίσημα αποδεκτή πτητική πορεία του α/φους (πλήρη ταχύτητα ελάχιστα πάνω από το έδαφος) φυσικά αδύνατη. Ένα Β757 που πετάει με 800 χλμ/ώ. δεν μπορεί να κατέβει χαμηλότερα από 60 πόδια πάνω από το έδαφος, δεν γίνεται.
14-Τα στοιχεία του μαύρου κουτιού, που εξέτασε η οργάνωση Pilots for 9/11 Truth, και που της δόθηκαν επίσημα από την υπηρεσία National Transportation Safety Board, ανταποκρίνονται σε αεροσκάφος με άλλο ίχνος προσέγγισης, και διαφορετικού ύψους πτήσης, που όμως δεν θα έπεφτε επάνω στο πεντάγωνο, αλλά μάλλον θα το υπερκέραζε.
15-Αν η πτήση 93 προσέκρουε σε ένα εγκαταλελειμμένο ορυχείο, όπως υποστηρίζει η κυβέρνηση, τότε οι αρχές θα έπρεπε να κάνουν τα αδύνατα δυνατά σκάβοντας και ψάχνοντας για κάποιο θαύμα, δηλαδή κάποιον επιζώντα. Τίποτα τέτοιο δεν έγινε. Ακόμη και τα γδαρμένα δένδρα και οι θάμνοι κόπηκαν, μάλλον για να αποφευχθεί κάποια χημική τους ανάλυση.

Υπάρχουν πολλά ακόμη. Ειδικά για τους δήθεν αεροπειρατές, που μερικοί δεν είχαν τη γνώση να κουμαντάρουν αεροπλάνο, και που τα ονόματα τους δεν βρίσκονται σε καμία μα καμία λίστα επιβατών ή δηλωτικό πτήσης. Μερικοί εξ αυτών μάλιστα, προέκυψαν ζωντανοί στη Μέση Ανατολή. Οι αρχές δεν μπόρεσαν καν να παρουσιάσουν έστω τα εισιτήρια τους, ως μια κάποια απόδειξη ότι αυτοί οι άνθρωποι είχαν όντως επιβιβαστεί στα αεροσκάφη που δήθεν κατέλαβαν. Μήπως τηλεφώνησε στα εκδοτήρια εισιτηρίων ο Μπιν Λάντεν από τη σπηλιά του, και τα χρέωσε όλα στη πιστωτική του κάρτα;
Ο πρώην πρόεδρος Μπους, παραδέχτηκε σε κάποια φάση ότι ο Σαντάμ Χουσείν δεν είχε σχέση με την 9/11. Η επιτροπή κατασκοπείας της αμερικανικής γερουσίας έχει αναφέρει επίσημα πως ο Σαντάμ δεν είχε σχέση με την Αλ Κάϊντα. Τέλος, το FBI έχει παραδεχτεί πως δεν υπάρχουν στοιχεία που να συνδέουν τον Οσάμα Μπιν Λάντεν με την επίθεση εναντίον των δίδυμων πύργων.
Αν όμως δεν φταίει ο Σαντάμ ή ο Μπιν Λάντεν, τότε ποιοί σκότωσαν 3.000 ανθρώπους εκείνη την ημέρα;

''Scholars for 9/11 Truth''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου