Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


****************************************************************************************************************************************
******************************************************

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ - ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

14 Οκτωβρίου 2011

ΟΤΙ ΕΣΠΕΙΡΕ, ΘΕΡΙΖΕΙ Η ΣΑΠΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ !

Φοιτητές με βούρδουλα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ -- ΤΟ ΒΗΜΑ:  13/10/2011

Το πανεπιστήμιο παραδίδεται με ταχύ ρυθμό στην παραφροσύνη. Ένα επεισόδιο στην Κρήτη επιβεβαιώνει την υποψία. Οι καθηγητές του τμήματος Φυσικής είχαν συνέλευση όταν κάποιοι φοιτητές έκαναν αυτό που κοσμίως ονομάζεται «παράσταση διαμαρτυρίας» δηλαδή μπούκαραν διακόπτοντας τη συζήτηση. Ζήτησαν να γίνουν οι εξετάσεις, οι οποίες χάθηκαν λόγω της φθινοπωρινής κατάληψης. Κάτι τέτοιο είναι παράνομο, καθώς ο νέος νόμος, ο νόμος ο μισητός, ο νόμος  της ευρείας συναίνεσης, δεν επιτρέπει να εξετάζονται οι φοιτητές όταν έχουν αρχίσει τα μαθήματα. Η εξεταστική τοποθετείται υποχρεωτικά σε κενό διδασκαλίας.
Οι καθηγητές αρνήθηκαν να συναινέσουν και στο πλαίσιο της δημοκρατικής ανταλλαγής απόψεων οι φοιτητές είπαν ότι θα γίνει το δικό τους. Για να γίνουν πιο πειστικοί κλείδωσαν τους διδάσκοντες επί δεκατρείς ώρες. Δεν τους επέτρεπαν να πιούν νερό ούτε να πάνε προς νερού τους. Κάποιος από τους έγκλειστους ειδοποίησε τη αστυνομία και από αυτό το σημείο ξεκινά το δεύτερο δείγμα παραφροσύνης. Η έγνοια του πρύτανη, ο οποίος εξέδωσε δελτίο τύπου, ήταν να διευκρινίσει ότι η αστυνομία δεν μπήκε ποτέ μέσα στο κτήριο. Είχε την αγωνία να εξηγήσει ότι δεν καταλύθηκε το άσυλο!!!
Η βίαιη κράτηση των καθηγητών είναι θλιβερή γιατί εν πρώτοις δείχνει την κατάργηση μιας σχέσης που είναι θεμελιώδης για τη συνοχή μιας κοινωνίας. Είναι η σχέση του δασκάλου με τον μαθητή του. Μια σχέση που διαθέτει στοιχεία σεβασμού, αγάπης, ευγνωμοσύνης. Μια σχέση που περιέχει αμφισβήτηση, αντιπαλότητα  και υγιείς δυνάμεις οι οποίες οδηγούν προς τα εμπρός. Η ομηρεία των καθηγητών της Κρήτης είναι πολύ πιο σοβαρή ώστε να εξαντλείται σε ανακοινώσεις για το άσυλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου