Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


****************************************************************************************************************************************

.

.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ
κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κείμενα του Παν. Μαρίνη δημοσιευμένα μεταξύ Σεπτεμβρίου 2016 και Απριλίου 2017.
****************************************************************************************************************************************

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ - ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

18 Φεβρουαρίου 2012

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΝ ΣΧΟΛΙΟΝ -Με τα Θρησκευτικά πάλι τα ίδια!

Η ΕΙΔΗΣΙΣ

Υπέρ των Θρησκευτικών με διαθρησκειακό χαρακτήρα ο Γ.Γ. Θρησκευμάτων
18/2/2012 9:30:00 πμ    
REAL.GR


Υπέρ ενός προγράμματος σπουδών για τα Θρησκευτικά, με διαθρησκειακά χαρακτηριστικά εμφανίζεται ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γιώργος Καλαντζής.

Ο κ. Καλαντζής στις 12 Φεβρουαρίου μίλησε στην εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας της Αδελφότητας Εκπαιδευτικών Κληρικών Ελλάδας «Κοσμάς ο Αιτωλός» και ανέπτυξε την άποψή του για την ανάγκη το πρόγραμμα σπουδών των Θρησκευτικών να προσανατολιαστεί και στη βάση του διαθρησκειακού χαρακτήρα.

Ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γιάννης Καλαντζής μιλώντας στην εκδήλωση των εκπαιδευτικών Θεολόγων επισήμανε πως «στο συγκεκριμένο πολιτισμικό περιβάλλον και στη συγκεκριμένη χώρα αν κάποιος δεν διδαχθεί στο σχολείο, αν κάποιος δεν μάθει -προσοχή, όχι να πιστέψει, αυτό είναι δικό του θέμα- τις βασικές αρχές της Ορθοδοξίας, τότε δεν θα καταλάβει ποτέ τον πολιτισμό, τα ήθη, τα έθιμα, τις συνήθειες της χώρας στην οποία ζει. Ο αλληλοσεβασμός έρχεται μέσα από τη γνώση. Μητέρα της μισαλλοδοξίας, του μίσους και της δυσανεξίας στην διαφορετικότητα είναι η άγνοια. Για αυτό είναι κρίσιμο στα σχολεία μας να διδάσκονται και οι αρχές άλλων θρησκειών. Τα Θρησκευτικά είναι μια άσκηση ανοχής, μια απόδειξη αγάπης, αλλά αν εκείνος που διδάσκει δεν το αντιλαμβάνεται τότε μπορούν να μετατραπούν σε μάθημα μίσους και αρνητικών διακρίσεων».

Το ζήτημα του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών προκαλεί ποικίλες συζητήσεις στους κύκλους των Θεολόγων, αλλά και στο εσωτερικό της Ελλαδικής Εκκλησίας.

Η μια τάση που προέρχεται από παραδοσιακούς κύκλους της Θεολογίας αλλά και ιεραρχών της Εκκλησίας υποστηρίζει ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα πρέπει να έχει ομολογιακό χαρακτήρα, δηλαδή να δίνει έμφαση στη διδασκαλία της Ορθόδοξης Θεολογίας και του δόγματος.

Στον αντίποδα, η άλλη τάση υποστηρίζει ότι το πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να περιλαμβάνει όχι μόνο στοιχεία της Χριστιανικής διδασκαλίας, αλλά και στοιχεία από τις άλλες μεγάλες γνωστές Θρησκείες.
----------------------------------------------------------
ΣΧΟΛΙΟΝ

Με τα Θρησκευτικά πάλι τα ίδια!

Ολα αλλάζουν, η χώρα κόπτεται να μείνη "Ευρώπη", όμως στο θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών είμεθα και θα είμεθα Ταλιμπάν!

Θεωρούμε τας δηλώσεις του κυρίου Γ.Γ. Θρησκευμάτων απαραδέκτους (βεβαίως, τον δικαιολογούμε διότι ετοποθετήθη σε αυτήν την τόσον ευαίσθητον θέσιν όν πρόσωπον τόσον νεαράς ηλικίας και με μόνη πείρα και προϋπηρεσία αυτήν που είχε στο γραφείον του κ. Θ. Πάγκαλου στο Υπ. Εξωτερικών και κατόπιν στην αντιπροεδρία, δηλαδή ησχολήθη με θέματα μη έχοντα σχέσιν με τα μεγάλα και πολύπλοκα θρησκευτικά ζητήματα)!

Αυτό το οποίον μεθοδεύεται είναι η παραμονή στα σχολεία του μαθήματος ομως κατα κάποιον τρόπον διηυρημένον, ώστε να μη είναι "ομολογιακόν" αλλά "άσκηση ανοχής"! Και εν τέλει κατι τέτοιο θα διαφημισθή ως πρόοδος και μοντερνισμός διότι κατετροπώθησαν "οι κύκλοι που επιμένουν ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα πρέπει να έχει ομολογιακό χαρακτήρα"! Οπότε όλα θα μείνουν όπως ήσαν πριν!

Ο κύριος Γ.Γ. Θρησκευμάτων έχει κάμει διατριβήν επί της μωαμεθανικής μειονότητος της Θράκης, γνωρίζει λοιπόν ότι πληρώνουμε φανατικούς χοτζάδες εξ Αιγύπτου δια να διδάσκουν το Κοράνιον και να φτιάχνουν κλίμα "μωαμεθανικής ιθαγενείας" αντιπάλου προς τήν "ελληνικήν ιθαγένειαν" την οποίαν κέκτηται και οφείλει να τιμά η εν λόγω μειονότης και ομοίως κλίμα υπερ της Σαρίας και κατα του Ελληνικού Συντάγματος, το οποίον ΟΦΕΙΛΕΙ να σέβεται η μειονότης! Και διατί πληρώνει και ανέχεται το Ελληνικον Κράτος του εχθρούς  κάθε στοιχείου του Ελληνικού πολιτισμού, φανατικούς Σαλαφιστάς αυτούς??? Διότι υπάρχει το μάθημα των θρησκευτικών, διότι το θέλει η Ορθόδοξος Εκκλησία δια τους δικούς της σκοπούς!!!

Η λύσις, η γνησία, η "δημοκρατική", η συνάδουσα με τον Χάρτην των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, είναι μία και μόνη, η κατάργησις του επαράτου μαθήματος τούτου, το οποίον με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βιάζει την βούλησιν των ανηλίκων και επιχειρεί δεινήν και αποτρόπαιον (όσον κι αν "μασκαρεύεται" ως 'πληροφοριακόν" ! Τα θρησκευτικά, κύριε Γ.Γ. Θρησκευμάτων εντυπώνουν ιδέας και γνώμας περί της φύσεως του Ανθρώπου και τού Κόσμου! ΔΕΝ είναι διδασκαλία της "αγάπης"! Δι' αυτήν ας εφευρεθή άλλον μάθημα, το "LOVE LESSONS", που ως πληροφορούμεθα υπάρχει εις σχολεία της Καλιφορνίας!
ΑΦΗΣΤΕ κύριε Γ.Γ. Θρησκευμάτων ΤΟΥΣ ΑΤΥΧΕΙΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ να αναζητήσουν τους θρησκευτικούς τους προσανατολισμούς ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΟ ΚΡΙΣΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΙ ΤΟΥΣ!!! 

Το αίτημα όσων σέβονται τον Χάρτην του ΟΗΕ και την ΕΣΠΑ πρέπει να είναι ένα και μόνον! ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΧΟΤΖΑΔΕΣ ΚΑΙ ΦΛΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ "ΨΑΡΕΥΟΥΝ" ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ!!!

Βεβαίως, κύριε Γ.Γ. Θρησκευμάτων καλόν θα ήτο ΝΑ ΜΗ ΟΜΙΛΕΙΤΕ "περί ανοχής" και κατα της "μισαλλοδοξίας" ΔΙΟΤΙ ακολουθούντες την τακτικήν των προκατόχων σας ΔΕΝ μας υπογράψατε και εσείς τας ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΕΥΚΤΗΡΙΟΥ ΟΙΚΟΥ, ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ "ΔΕΣΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ"!!!
Τούτο το γράφομε "λόγου συμπεσόντος" διοτι έχομε καταλάβει τι είναι το Ελληνικόν Δημόσιον και το πόσον ολίγον ενδιαφέρεται δια τις Δέσμιες αρμοδιότητές του! Και έχομε μάθει ότι όλες --ΜΑ ΟΛΕΣ-- οι διοικήσεις του Υπ. Θρησκευμάτων ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!!
---------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου