Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

13 Απριλίου 2012

Αιγαίο-Ειρηνικός Ωκεανός, μια ευθεία! - Ρωσική πρόταση για την αγορά του ΟΣΕ

Αιγαίο-Ειρηνικός Ωκεανός, μια ευθεία! - Ρωσική πρόταση για την αγορά του ΟΣΕ
13-04-2012 19:24:51


Η Ρωσία κατέθεσε πρόταση για την αγορά του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) της πλέον ζημιογόνου ΔΕΚΟ της ΕΕ και μάλιστα η πρόταση δεν αφορά τον τεμαχισμό ή κανιβαλισμό της με κάποια κομμάτια "φιλέτα", αλλά ολόκληρη τον Οργανισμό, ο οποίος επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό κατά 1 δισ. ευρώ περίπου ετησίως!
Στην πρόταση προβλέπεται η διασύνδεση με το σύνολο των ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και με το σύνολο του αχανούς δικτύου σιδηροδρόμων της Ρωσίας! Οπως σημείωνε Ρώσος, στέλεχος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων "Θα μπορεί κάποιος να επιβιβάζεται στην Αθήνα και να φτάνει μέχρι το Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό Ωκεανό"!
Συνολικά τρεις είναι οι μοναδικές εταιρείες που έχουν ενδιαφερθεί να αγοράσουν τον ΟΣΕ και η μία (η ρουμανική GFR) δεν πρέπει να θεωρείται ότι είναι πρώτης γραμμής φαβορί. Αντίθετα η γαλλική SNCF με μεγάλη εμπειρία στην διαχείριση σιδηροδρομικών δικτύων είναι ένας επίσης ισχυρός υποψήφιος αγοραστής έστω και κατά πολύ μικρότερος από την ρωσικής εταιρεία σιδηροδρόμων, αλλά το κυριότερο μειονέκτημα της πρότασης είναι ότι ενδιαφέρεται μόνο για τμήματα του ΟΣΕ.
Σε τηλεγράφημα του Reuters, αναφέρεται ότι "Η Ρωσία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας καθώς και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, η Grup Feroviar Roman (GFR) έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το κομμάτι των εμπορικών δρομολογίων, σύμφωνα με μη κατονομαζόμενους υψηλόβαθμους Έλληνες αξιωματούχους".
Ρώσος αξιωματούχος ανέφερε ότι έχει συζητηθεί η αγορά όλου ή τμήματος του δικτύου ενώ ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD), Βλαντίμιρ Γιακούνιν, ανέφερε στο βρετανικό πρακτορείο: «Είμαστε σε επαφή με τους Έλληνες. Δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για το μοντέλο που θα ακολουθήσουν, για αυτό είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για τη συμμετοχή μας. Πάντωε εμείς θέλουμε ολόκληρο τον ΟΣΕ όχι μόνο ένα κομμάτι του».
Ο ένας από τους Έλληνες αξιωματούχους ανέφερε πως η γαλλική SNCF θέλει να αναλάβει τα εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια. Σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν ήδη γίνει επαφές και συνομιλίες, που έφτασαν μέχρι και το επίπεδο των υπουργών Μεταφορών, στην Αθήνα και το Παρίσι το 2010 και στα τέλη του 1011.
Εκπρόσωπος των SNCF από το Παρίσι ανέφερε ωστόσο ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε οποιαδήποτε σιδηροδρομική εταιρεία ή σιδηροδρομική γραμμή στην Ελλάδα.
Παράλληλα, δύο Έλληνες κυβερνητικοί αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες είπαν ότι ασκούνται πιέσεις από αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να πωληθούν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι νωρίτερα από το προβλεπόμενο στο χρονοδιάγραμμα, γεγονός που, όπως είπαν, θα είναι επιζήμιο αφού η τιμή της εκχώρησής τους θα είναι χαμηλή.

Το βασικό εμπόδιο για την πώληση είναι η εκκρεμότητα με την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη χορήγηση κρατικής ενίσχυσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ. «Κανείς σοβαρός επενδυτής δεν θα αγόραζε την εταιρεία χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί το θέμα αυτό» ανέφερε μία από τις πηγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου