14-6-2012 [ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΙΣ 20-6-2012]
14 Ιουνίου 2012
ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ - "Σκότωσε άνθρωπο" - κοινωνικο-θεολογική ανάλυσις
"Σκότωσε άνθρωπο" - κοινωνικο-θεολογική ανάλυσις
ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ
14-6-2012 [ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΙΣ 20-6-2012]
14-6-2012 [ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΙΣ 20-6-2012]
Ο νεαρός ο οποίος επυροβόλησε τον ληστή τον εισελθόντα εις την οικίαν του εδήλωσε "Σκότωσα άνθρωπο, θάχω βάρος σ' όλη την ζωή μου" και κατόπιν έγραψε, "είναι βαριές οι τύψεις".
Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΑΤΗΧΗΣΙΣ
Εις τα σχολεία εμάθαμε στην χριστιανική κατήχησιν ωρισμένας κατηγορικάς προσταγάς, όπως "ου φονεύσεις" τας οποίας έλεγον "Δεκάλογον". Μας είπαν ότι αναφέρονται στην Παλαιά Διαθήκη και ότι αποτελούν την ανώτερη και υπέρτερη ηθική του χριστιανισμού.
ΤΟ "ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ" ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Βεβαίως, τας κατηγορικάς προσταγάς αυτάς τας λαμβάνουν από την Αγίαν Γραφήν αλλά τας χρησιμοποιούν εκτός θέματος διαστρεβλώνοντες οικτρώς το πραγματικόν των νόημα! Ο Μωϋσής, σοβαρός άνθρωπος, ποτέ δεν θα έγραφε τοιαύτας ανοησίας! Αι προσταγαί αυταί που ευρίσκονται στην Πεντάτευχον αποτελούν την εσωτερικήν ηθικήν του πληθυσμού αυτού που στρατιωτικώς οργανωμένος είχε εκκινήσει προς κατάληψιν των ευφόρων εδαφών της Παλαιστίνης. Ως εσωτερικός κανονισμός αι προσταγαί αυταί είναι ουχί μόνον κατανοηταί αλλά και ακολουθούνται πιστώς από όλας τας κλειστάς οργανώσεις. Διά παράδειγμα, τό "ου μοιχεύσεις" μικράν σημασίαν έχει εις μίαν ανοικτήν κοινωνίαν, όπου αποτελεί υπόθεσιν καθαρώς ιδιωτικήν, όμως αποτελεί όρον απαράβατον διά την Μαφίαν και όποιος συλληφθεί φλερτάροντας το κορίτσι του συναγωνιστού του εκτελείται κανονικώς καθώς η αντεκδίκησις του θιγομένου είναι δυνατόν να οδηγήση στο "ξήλωμα" της οργανώσεως! Ομοίως το "ου ψευδομαρτυρήσεις" φαίνεται εν αδίκημα μηδαμινόν και καθημερινόν δια τας κοινωνίας όπου εάν μεταβείτε στα δικαστήρια θα ιδείτε εις το προαύλιον εσμόν όλον κατ' επάγγελμα ψευδομαρτύρων που δύναται να αγγαρεύση έναντι ευτελούς τιμήματος ο δικηγόρος σας διά την δίκην σας και οι δικασταί το γνωρίζουν καθώς οι πλείστοι εξ αυτών είναι συνταξιούχοι υπάλληλοι των δικαστηρίων, όμως και πάλιν διά την Μαφίαν αποτελεί αμάρτημα ασυγχώρητον το να ειπής ψέμματα εις τον ανώτερόν σου και τιμωρείται και αυτό διά της εσχάτης των ποινών! Ούτως, επανερχόμενοι εις τους Εβραίους και την Πεντάτευχόν των, έχομε τον Θεόν Ιεχωβά ο οποίος δίδει τον Δεκάλογον. Σημειώσατε ότι πράγματι οι εντολές είναι άνω των εκατόν και εξ αυτών οι Χριστιανοί αυθαιρέτως απομονώνουν δέκα, διά παράδειγμα, παρορούν την πολύ σημαντική εντολή, "να βάζης κάγκελα στην ταράτσα σου, μην πέσει κανείς και σκοτωθεί". Ομως, συγχρόνως, και τούτο είναι απόδειξις ότι αι εντολαί νοούνται ως "εσωτερικός κανονισμός", ο Θεός Ιεχωβάς διατάσσει τας ολικάς γενοκτονίας-ολοκαυτώματα (διά να χρησιμοποιήσωμε τον σύγχρονον όρον) ένδεκα λαών της Παλαιστίνης! Εκεί ορίζει ότι δεν νοείτε να υπάρξη έλεος ή να διασωθή κάποιος και ότι η υποχρεωτική σφαγή ΟΛΩΝ είναι θεία εντολή! Η επωδός πούρχεται και ξανάρχεται στην Πεντάτευχο είναι «Καθετί που υπήρχε στην πόλη, άνδρες και γυναίκες, νέοι, γέροι, βόδια, πρόβατα και γαϊδούρια, όλα παραδόθηκαν στη σφαγή.» (π.χ. Ιησούς του Ναυή, 6, 21)
ΤΟ "ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ" ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Οπως όλοι γνωρίζομε, κύριον χαρακτηριστικόν του Χριστιανισμού είναι οι φόνοι. Εχομε τας σφαγάς των αιρετικών, των Παυλικιανών, των Βογομίλων, των ειδωλολατρών, των Ελλήνων, των Ινδιάνων, των εχθρών, των δυστροπούντων, των μαγισσών, των μη προσκυνούντων καλώς κ.ο.κ. Οι φόνοι μάλιστα δικαιολογούνται με αναφοράς στο Ιερόν των Βιβλίον! Π.χ. οι Προτεστάντες άποικοι των Η.Π.Α. ανέπτυξαν την θεωρίαν ότι η Αμερική είναι η νέα Χαναάν και διά τούτο ισχύει η εντολή του Θεού Ιεχωβά διά την ολική εξόντωσι των γηγενών! Το "ου φονεύσεις" σήμερον διδάσκεται εις τα σχολεία πομπωδώς ως κάτι ανώτερον, όμως συγχρόνως οι Χριστιανοί Αρχιεπίσκοποι ευλογούν τα πάσης φύσεως όπλα! Προ ημερών είδαμε ένα πρωϊνό στην πλατεία Μητροπόλεως συγκεντρωμένα πολλά και ποικίλα στρατιωτικά αγήματα, "τι συμβαίνει" ερωτήσαμε, "είναι η ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων και θα γίνη Δοξολογία" μας απήντησαν! Συγχρόνως, όποιος θέλει να λάβη στα σοβαρά αυτά που διδάχθηκε στο σχολείο και δεν θέλει να λάβη όπλον δικάζεται, φυλακίζεται, κάμνει "εναλλακτικήν θητείαν" κλπ! Και εδώ μας απαντούν! "Μα πώς, πρόκειται γιά την υπεράσπισι της Πατρίδος"! Και τί γίνεται με τους ήρωές μας της "Εθνικής μας Αντίστασης"? "Αυτοί καλώς εφόνευον διότι τον κατακτητή και τον συνεργάτη του πρέπει να τον φονεύουμε και μάλιστα βασανιστικά-ατιμωτικά, όπως συνήθιζε το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ"! Ακόμη κι αυτές οι δικαιολογίες είναι λόγοι κενοί και χωρίς αντίκρισμα, διά τα ώτα των χαχόλων, διότι η Χ.Ο. Εκκλησία τα λέγει χωρίς κάποια θεολογική θεμελίωσι, απλώς και μόνον διότι νομίζει ότι την συμφέρει να τα λέγει αυτά αυτή την στιγμή! Παραβλέπουν ότι διά τον Χριστιανισμό ΔΕΝ υφίστανται οι φυσικοί εθνισμοί και οι φυσικές πατρίδες και τα κράτη και τα έθνη, αλλά υφίσταται μόνον ο κοσμοπολιτικός εθνισμός δίπολον, πιστός-ειδωλολάτρης! Ο νέγρος προσήλυτος γίνεται "αδελφός" και πομπωδώς ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών τον ενθρονίζει ως ιερέα, αντιθέτως ο βιολογικώς Ελλην ειδωλολάτρης διώκεται απηνώς! Επανερχόμεθα! Και τί γίνεται με τον ληστή που παραβιάζει την οικογενειακή μας γαλήνη? Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν! δεν υπάρχει έτοιμη απάντησις διά τον Δεσπότη της γειτονιάς μας! Τοιουτοτρόπως, όπως τα περισσότερα πράγματα, ο Χριστιανισμός τα διαστρεβλώνει, τα διαστρέφει, τα κενώνει από την έννοιαν των και τα εξοντώνει ολικώς, ουτωσί και το περιλάλητον "ου φονεύσεις" καθίσταται μία γελοιότης! Υπέρτεροι λογικώς και ηθικώς οι "Μάρτυρες του Ιεχωβά" των Χ.Ο. έχουν το θάρρος να το υποστηρίζουν απολύτως διά τον εαυτόν των αν και βεβαίως και αυτοί παραλογίζονται δικαιολογούντες τας Ιεχωβικάς εντολάς σφαγών και γενοκτονιών! Οι λαοί αυτοί, μας λέγουν, εξοντώθησαν διότι ήσαν άπιστοι! Ιδού λοιπόν! Ανοίγουν και αυτοί την θύραν διά τας σφαγάς των απίστων, των ειδωλολατρών, των μαγισσών! Ομιλών διά τον Χριστιανισμόν στο τέλος μπερδεύεσαι μέσα στον λαβύρινθο των ατερμόνων στρεψοδικιών του!
ΤΟ "ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ" ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σήμερον διδασκόμεθα ότι ο φόνος είναι κακό πράγμα και διά τούτο κατηργήθη η ποινή του θανάτου! Διατί? Το διατί ουδέποτε το αντελήφθημεν! Εις την εισηγητικήν έκθεσιν του ελληνικού νόμου διαβάζομε ότι πρέπει να καταργηθή διότι επληθύνθη το έγκλημα! Περίεργος τω όντι λογική φρενοβλαβών ή λογικών που θεωρούν ότι οτιδήποτε τρελλό μας ειπούν εμείς θα το καταπιούμε ως γνήσιοι ανεγκέφαλοι χαχόλοι που είμεθα!
ΤΟ "ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ" ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Οι δυνάμεις της Αριστεράς και της Προόδου στην Ευρώπη-Αμερική είναι πάντοτε κατά της θανατικής ποινής, πώς εξηγείται αυτό? Πώς εξηγείται αυτό υπό το φως του ότι εις τα ηγαπημένα καθεστώτα των Αριστερών, στην ΕΣΣΔ, την Γιουγκοσλαυϊα, την Κίνα, την Κούβα, την Πολωνία, την Αν. Γερμανία κλπ η θανατική ποινή ήτο καθημερινό φαινόμενο? Τούτο εξηγείται ευκόλως! Στην Ρωσσία ο Λένιν επίεσε την Βουλήν και επέτυχε την κατάργησιν της θανατικής ποινής, όμως μετ' ολίγον, όταν επέτυχε το πραξικόπημα των Μπολσεβίκων και ήλλαξε το καθεστώς ο πρώτος νόμος του Λένιν που εδημοσιεύθη ήτοι αυτός της επαναφοράς της θανατικής ποινής! Οθεν! Οταν οι Αριστεροί δεν κατέχουν την εξουσία θέλουν κράτος νομικώς αφοπλισμένον που δεν φονεύει και δεν πυροβολεί, ώστε να είναι εύκολος η στρατολογία οπαδών, καθώς ο οπαδός γνωρίζει ότι οιανδήποτε αδικοπραγίαν και αν διαπράξει δεν κινδυνεύει η ζωή του, αντιθέτως θα περάση άνετα ως λαϊκός ήρως στα φυλακάς περιστοιχιζόμενος από "αυλήν" οπαδών του (όπως συνέβαινε στας ελληνικάς φυλακάς) και μόλις αλλάξει το καθεστώς θα ανέλθει στα ανώτερα αξιώματα όπου τον περιμένει η τρυφηλή πολυτελής ζωή η γεμάτη με ανεμελιά και κραιπάλη, του ανωτέρου στελέχους του κομμουνιστικού κόμματος! Και δεν πυροβολεί! Γνωστός μας καθηγητής Γυμνασίου μας ανέφερε ότι παρέστη χωρίς να το γνωρίζουν μάρτυς εις τον προσηλυτισμόν μαθητού από συμμαθητήν του εις την οργάνωσις Αντίφα (σημαίνει αντιφασίστες και είναι η γνωστή αντιεξουσιαστική τάχα οργάνωσις που συνεστήθη και χρηματοδοτείται από γνωστούς τοκογλύφους, όπως ο κ. Σόρος, η οποία έχει ως στόχον ουχί φυσικά τους εξουσιαστάς Διεθνείς τοκογλύφους αλλά τους ανά την Ευρώπην εθνικόφρονας): "Είναι ωραία, ρε μαλάκα -του έλεγε- βάζεις την κουκούλα και κάνης ότι γουστάρει η ψυχή σου, δέρνεις, σπας κεφάλια, καις, το ευχαριστιέσαι, ρε μαλάκα, και δεν σε πειράζει κανείς!" Βεβαίως, δεν κάνης ακριβώς "ο,τι θέλεις"! Υπάρχει ο οδηγητής που σου λέγει, "εδώ, θα κάψης αυτό το νεοκλασσικό κι όχι το παραδίπλα κτήριο"! Ομως ναί, γενικά εκτονώνεσαι! Οι άνθρωποι αυτοί, διαβολικοί πραγματικά, ξέρουν να απελευθερώνουν τα κατώτερα ενστικά σου, όπως εγίνετο συστηματικώς στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Μικρόν παράδειγμα (εμείς δεν γράφομε αοριστολογίας ή εικοτολογίας, γράφομε μόνον περιστατικά τα οποία καλώς και προσωπικώς γνωρίζομε και μόνον αυτά "ομολογούμε"), το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ εισήλθε εις την κωμόπολιν του Πτελεού Μαγνησίας και εστρατολόγησε 'εθελοντικώς" αλλά υποχρεωτικώς τους νέους και τας νέας. Μία νέα 18 ετών εδήλωσε ότι δεν θέλει να στρατευθή! Τότε την εκούρεψαν, την εξυλοφόρτωσαν, την διεπόμπευσαν με σχισμένα ενδύματα και αιμοστάζουσα στην πλατείαν του χωριού με λακτίσματα, ύβρεις και εμπτυσμούς και την εγκατέλειψαν ημιθανή. Εις όλην αυτήν την κατάστασιν επρωτοστάτουν νεαροί ΕΛΑΣΙΤΕΣ και ΕΛΑΣΙΤΙΣΕΣ! Επανερχόμεθα! Οθεν! Η Αριστερά απαιτεί αφοπλισμένην πλήρως κοινωνίαν ώστε να δυνηθή ευκόλως να κατακτήση την εξουσίαν! Οταν όμως αναρρηχηθή στην εξουσίαν τότε οι φόνοι πέφτουν βροχή καθώς το καθεστώς που επιβάλεται είναι αυτό της θανατοκρατίας! Πράγματι, το κομμουνιστικόν καθεστώς έχει ως κύριο στήριγμα την θανατοκρατίαν (πολιτειολογικός όρος: το καθεστώς που επιβιώνει δια της συστηματικής κατατρομοκρατήσεως των πολιτών του τακτικώς φονεύων αναιτίως αριθμόν αυτών - ιδέ εις http://hercolano2.blogspot.com/ το θέμα Mortacracy) η οποία εβασίλευε στην ΕΣΣΔ (ιδέ και το εκτενές βιβλίον του Σολζενίτσιν, "Αρχιπέλαγος Γκούλαγκ") και στους δορυφόρους της. Παρομοίως εν Ελλάδι η συστηματική θανατοκρατία εφηρμόσθη υπό της Κυβερνήσεως της ΠΕΕΑ, του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και του ΚΚΕ, ιδρυθέντος προς τούτο εδικού οργάνου, της Ο.Π.Λ.Α., ιδέ επ' αυτού -εκτός των άλλων- το βιβλίον του Α. Στίνα "ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ"). Οπου και η θανατοκρατία και ο τρόμος των Γκούλαγκ δεν αρκεί, τότε εφαρμόζονται και άλλα μέτρα κατά περίστασιν π.χ. έχομε τα τανκς που καταπνίγουν τας λαϊκάς εξεγέρσεις (Αν. Βερολίνο, Βαρσοβία, Βουδαπέστη, Πράγα, Πεκίνο) μετατρέποντας τους διαμαρτυρομένους εις χαλκομανίας! Ομως τας δυνάμεις της Αριστεράς και τούς πάτρωνάς των τας συμφέρει πολύ και η ανάπτυξις του κοινού εγκλήματος διότι τοιουτοτρόπως διαλύονται οι κοινωνικοί δεσμοί και η Αριστερά ενώ αυτή ήτο που προεκάλεσε τούτο τώρα εμφανίζεται ως πειστική εναλλακτική κυβερνητική πρότασις που θα θεραπεύση την κοινωνικήν παρακμήν! Πράγματι, λέγουν οι Αριστεροί διά τας Δυτικάς κοινωνίας: "κοινωνίες είναι αυτές? Δες την εγκληματικότητα"! Ομολογουμένως πολύ επιτυχημένες πρακτικές που στηρίζονται αφ' ενός στην αφέλεια των μαζών και αφ' ετέρου στην αγραμματωσύνη, ανικανότητα και παχυλή βλακεία των αντιπάλων των αστών πολιτικών οι οποίοι ούτε γνώσιν ούτε αντίληψιν έχουν των ιστορικών συνθηκών όντες κνώδαλα ενδιαφερόμενα μόνον διά τον προσωπικόν των πλουτισμόν με όρους διαφθοράς! Αι εξουσιαστικαί δυνάμεις της κοινωνίας (οι Διεθνείς τοκογλύφοι και τα ενεργούμενά τους, ΜΜΕ, διανοούμενοι, πανεπιστήμια, επιχειρηματίες κλπ) αι οποίαι κατασκευάζουν και στηρίζουν την Αριστεράν διότι αποτελεί όπλον δεινόν κατά του πραγματικού αντιπάλου των ο οποίος δεν είναι ο αριστερός, όπως δείχνουν στην αφελή κοινωνία, αλλά οι εισέτι ζώσες παραδοσιακές προνεωτερικές δυνάμεις και αξίες, η πίστις στην κοινωνία, την πόλι, το έθνος, την παραδοσιακή ζωή με τον μόχθο και τον ρομαντισμό της, υποθάλπουν το να ασκούν την κρατικήν εξουσίαν αυτού του τύπου οι αστοί πολιτικοί, ώστε να αποτελεί τούτο ένα άλλο πλεονέκτημα υπέρ των Αριστερών, από την μία πλευρά ο "αγνός αγωνιστής" Αριστερός και από την άλλη ο απατεών μιζαδόρος αστός πολιτικός! Αντιθέτως, οψέποτε εμφανισθή ένας πολιτικός ο οποίος θα υποστηρίξη έστω και ψήγματα από την προνεωτερικήν παραδοσιακήν ζωήν ή θα εμφανισθή με ιδέας και απόψεις κι όχι ως απλώς αδιάντροπος απατεών, όπως π.χ. σήμερον εις την Ολλανδίαν ο κ. Βίλντερς, τότε πέφτουν επάνω του να τον εξοντώσουν όλες οι ύαινες και οι διάβολοι του κόσμου τούτου! Ούτος εμφανίζεται ως κακός άνθρωπος, ανάλγητος, ρατσιστής, ενώ αντιθέτως οι Αριστεροί τους αγαπούν όλους, και τους λαθρομετανάστες, καθώς "δεν υπάρχουν λαθραίες ψυχές", και τους εγκληματίες, καθώς "δεν υπάρχουν εγκληματικές ψυχές" αλλά και αυτοί είναι θύματα του συστήματος! Στην Ελλάδα έχομε συμπυκνωμένη όλη αυτή την παθολογία! Αύξησις της εγκληματικότητος καθώς όχι μόνον δεν υπάρχει θανατική ποινή αλλά και με τον διαβόητον νόμον Καστανίδη το πταίσμα δεν τιμωρείται πλέον, το κακούργημα εγένετο περί τα 3 έτη φυλακίσεως ενώ τα ισόβια εγένοντο εν τοίς πράγμασι 12 έτη το πολύ! Και εδώ έχομε την αντίδρασιν της Αριστεράς! Στην προαναφερθείσαν περίπτωσιν όπου ο Αλβανός ήλθε προ πέντε ημερών στην Ελλάδα γιά να βγάλη στα γρήγορα χρήματα από μερικές ληστείες και να γυρίση πάλι (Ναί! Η Ελλάς διά τους γείτονας είναι το μυθικόν Ελντοράντο! Οπως οι δύο Μολδαυοί κακοποιοί που στον Πειραιά στο Χατζηκυριάκειον εφόνευσαν τον κοσμηματοπώλη και τον περιπτερά ήλθαν να κάνουν μερικές ληστείες μετά φόνου και να επιστρέψουν!) τί βρήκε να ειπή ο ΣΥΡΙΖΑ? Οτι πταίει το εκπαιδευτικόν σύστημα, το σύστημα υγείας και κάτι άλλο ακόμη! Αστεία πράγματα! Ομως κανείς δεν τους παίρνει με τις σάπιες τομάτες! Τα ΜΜΕ έχουν διαταχθή να τους συμπεριφέρονται, όπως και στο ΚΚΕ που λέγει τα ίδια και χειρότερα, ως να ήσαν λογικοί άνθρωποι!! Με την στάσιν των αυτήν καθίστανται (οι Αριστεροί και οι υποστηρικταί των, συνοδοιπόροι και ΜΜΕ) συνυπεύθυνοι διά την αύξησιν της εγκληματικότητος και διά τα δεινά που φέρει, προσκαλούν εν τοις πράγμασι τους απανταχού ληστάς, όθεν είναι οι πραγματικοί υπεύθυνοι και οι ηθικοί αυτουργοί διά τας αδικοπραγίας και τους φόνους που διαπράττουν οι λησταί και επειδή ούτως συνειδητά καταστρέφουν έναν ολόκληρον πληθυσμόν και ένα έθνος θα αντιμετωπίσουν όλην την αυστηρότητα των Κριτών του Αδου και αναλόγως θα τιμωρηθούν! Ιδού άρα το πώς εξηγείται λοιπόν το ότι οι δυνάμεις της Αριστεράς και της Προόδου στην Ευρώπη-Αμερική είναι πάντοτε κατά της θανατικής ποινής! Αυτή η στάσις αποτελεί μίαν βασικήν επιβιωτικήν τακτικήν των!
Ο ΦΟΝΟΣ ΣΤΑ ΟΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΜΕ
Διά τα ελληνικά ΜΜΕ υπάρχουν δύο ειδών φόνοι, αφ' ενός οι φόνοι των ανωφελών ανθρώπων (όπως λέγομε "ανωφελών κωνώπων") που αποτελούν εμπόδιο ηθελημένο ή αθέλητο στον ιερό σκοπό που προωθεί σύσσωμος ο εξουσιασμός στην χώρα μας και αυτός είναι, όπως όλοι γνωρίζομε, η ολική πλέον εξόντωσις του Ελληνισμού η πλήρης, η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ και ουχί απλώς η οικονομική-πολιτιστική-γλωσσική-μορφωτική-ηθική καταστροφή του πληθυσμού, ως εγίνετο έως πρότινος! Εδώ, στην Ελλάδα μας, πρέπει να εκλείψουν οι Ελληνες και να αποικισθή πλήρως αυτός ο τόπος από Πακιστανούς και άλλους αναλόγους πληθυσμούς -- έχομε γράψει διά την μεθόδευσιν διά της οποίας πλήρως νομοτύπως εδιπλασιάσθη ο αριθμός των "Ελλήνων" Αθιγγάνων! Και αφ' ετέρου οι φόνοι των ωφελίμων ανθρώπων που προωθούν τον ιερόν σκοπόν! Ενθυμείσθε αυτόν που μπήκε στο μπακαλικάκι στον Ασπρόπυργο και εφόνευσε αναιτίως την 15χρονη κόρη του ιδιοκτήτου και τον παρατυχόντα συμμαθητή της? Οχι! Δεν τον ενθυμείσθε! Πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων! Ουδείς έκλαψε! Αντιθέτως! Πόσες φορές ακούσατε γιά κάποια πρόσωπα που έπεσαν θύματα ως λέγουν "ρατσιστικής επίθεσης"? Τα πρόσωπα αυτά, πραγματικά ή φανταστικά, ενδοξοποιούνται και όλοι ευαισθητοποιούνται! Προχθές πήγαν κάποιοι να κλέψουν το αυτοκίνητο του παλληκαριού μέρα-μεσημέρι και εφόνευσαν και το παλληκάρι και σοβαρώς ετραυμάτισαν τον αδελφό του! Πέρασε και αυτό στο ντούκου! Οι δύο Αλβανοί που ψέκασαν με σφαίρες το καφενείο του χωριού στην Βοιωτία και ένας κακομοίρης χαροπαλεύει το ακούσατε? Οχι! Δεν κουνήθηκε φύλλο! Ομως, πόσες φορές ακούσατε θρήνους και αναθεματισμούς γιά τον Πακιστανό που είπε ότι τον ξυλοφόρτωσαν ρατσιστές? Κι όταν οι τρείς Αφγανοί εφόνευσαν, κατα πως συνηθίζουν με την φαλτσέττα, σαν αρνί, τον αείμνηστο Μανώλη γιά να του κλέψουν την βιντεοκάμερα, και οργανώθηκε διαδήλωσι των περιοίκων, τότε τα ΜΜΕ εστράφησαν εναντίον των και Δημοκράτες, Συριζαίοι και Αντιεξουσιαστές οργάνωσαν αντιδιαδήλωσι -οπως το συνηθίζουν- και σάπισαν στο ξύλο τους συμμετέχοντες! Ορθώς, διότι οι Αφγανοί ήλθαν ως κατακτηταί και έχουν δικαίωμα να σε σφάζουν ρε χαμένε, λένε "τα παιδιά", οι Αντιεξουσιαστές του Σόρος, και χειροκροτούν και επινεύουν οι εξωνημένοι δημοσιογράφοι που δεν βρήκαν ούτε μιά λέξη επικριτική γιά τους φόνους της Μαρφίν διότι αυτοί έγιναν προφανώς γιά το καλό του αγώνα, εξάλλου τί "μετράει" η ζωή ενός απεργοσπάστη, και η Αστυνομία ΔΕΝ έκανε τον κόπο να βρή τους δράστες τους οποίους είδαν και τους φωτογράφισαν μυριάδες οφθαλμοί και ούτε λέξι (από Αστυνομία ή ΜΜΕ) γιά το μπλόκ του ΑΝΤΑΡΣΥΑ που ήτο την στιγμή εκείνη προ του κτηρίου! Τώρα, με τον φόνον του Αλβανού, όλα τα ΜΜΕ με χιλιάδες τρόπους μας λέγουν ότι κακώς έγινε! Διατί? Διότι αν αρχίσωμε την αυτοδικίαν και φοβηθούν οι λαθρομετανάστες, πώς θα προχωρήσει η καταστροφή του Ελληνισμού? Πρέπει με ευπρέπεια και πραότητα να τείνουμε τον τράχηλον στην φαλτσέττα των δημίων μας! Να μην τους φοβήσωμε! Οθεν, στα ελληνικά ΜΜΕ οι φόνοι χωρίζονται σε απεχθείς, αυτούς που στέκονται εμπόδιο στον εποικισμό, όπως ο φόνος του Αλβανού ληστού, και στους καλώς γενομένους, δηλαδή αυτούς που προωθούν τους στόχους των εξουσιαστών, όπως οι φόνοι της Μαρφίν! Την ώραν που γράφονται αυταί αι γραμμαί δύο Αφγανοί εφόνευσαν εν ψυχρώ μέρα-μεσημέρι τον φαρμακοποιό δια να του αρπάξουν την τσάντα, πάμε στοίχημα ότι και ο φόνος αυτός θα περάσει στά ψιλά των δελτίων ειδήσεων και κανείς προοδευτικός άνθρωπος δεν θα δακρύσει? Επομένη ημέρα: Ο φόνος παραπέρασε στα ψιλά! Τόσο που ούτε κι εμείς το περιμέναμε!
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ
Εμείς οι Ελληνες και η Ελληνική μας Θρησκεία δεν διαθέτει την γελοιώδη έννοιαν των ανεφαρμόστων κατηγορικών προσταγών! Αντιθέτως έχομε την θεμελιώδη έννοια του Καιρού ως κριτήριον της ορθότητος ή μη μιάς ενεργείας! Η έννοια του Καιρού εμελετήθη ιδιαιτέρως υπό των Στωϊκών και διά τούτο λέγεται επίσης "στωϊκός καιρός". Η έννοια του Καιρού είναι κατά βάσιν απλουστάτη, κατ' αυτήν εκάστη πράξις κρίνεται ουχί ως πράξις καθαυτή αλλά από τας συνθήκας αι οποίαι υπηγόρευσαν την τέλεσίν της! Εάν π.χ. ιδώ εις τον δρόμο έναν άνθρωπο και αναιτίως τον φονεύσω τότε η πράξις μου είναι ουχί μόνον κατακριτέα, αλλά γεννώνται σοβαρά ερωτηματικά και διά την φρενικήν ή ηθικήν μου κατάστασιν! Εάν όμως το ίδιο άτομον παραβιάσει το οικιακόν μου άσυλον διά να με ληστέψη-κακοποιήσει κλπ, τότε ο φόνος είναι όχι μόνον απολύτως δικαιολογημένος αλλά και ηθικώς απαραίτητος! Σκεφθείτε π.χ. κάποιον που λέγει, μπορούσα να φονεύσω τον ληστή αλλά δεν το έκανα και αντιθέτως χαιρόμουνα με την πραότητά μου καθώς έβλεπα ανευ οργής που ξυλοφόρτωνε τον γέροντα πατέρα μου και εβίαζε την γυναίκα μου! Πώς θα εχαρακτηρίζατε τον άνθρωπον αυτόν? Ασφαλώς ως βαρέως φρενοβλαβή με ψυχρόν και αδιάφορον χαρακτήρα και απρόσφορον συναίσθημα και αποκοπήν εκ της πραγματικότητος, κυρίως όταν θα προσέθετε: "έτσι δεν έχω τύψεις ότι σκότωσα άνθρωπο"! Επίσης δεν είναι αμελητέα η κοινωνική συνέπεια της πράξεως! Η απραξία αποθρασύνει τον ληστή και γεννά και άλλους ληστάς! Επομένως η απραξία μου καθίσταται πράξις αντικοινωνική! Μου επιτίθενται εις τον δρόμον οι λησταί, οφείλω να αμυνθώ διότι έχω ιεράν υποχρέωσιν να υπερασπισθώ την ιδικήν μου ακεραιότητα αλλά και την ανθρωπίνην τιμήν την ιδικήν μου αλλά και την γενικωτέραν του είδους μου! Λέγουν εις έρευναν επίσημον την οποίαν έχω υπ' όψιν μου οι νεαροί Σουηδοί κουρδικής καταγωγής (σας άρεσε η πολιτικώς ορθή γραφή?) ερωτώμενοι τί γνώμη έχουν διά τους νεαρούς Σουηδούς (τους εθνικώς Σουηδούς όπως είπε προσφάτως ο πωθυπουργός της Σουηδίας και ξεσήκωσε θύελλαν διαμαρτυριών και δεν ήξερε πώς να τα μαζέψη: "τί θα πή εθνικώς Σουηδούς? ρατσιστή, αι, ρατσιστή!"): "Δεν τους εκτιμούμε διόλου διότι είναι κιοτήδες, μόλις τους λέμε δώσε το πορτοφόλι και το κινητό, τα δίδουν!" Και ληστευθέντες και "πολιτικώς ορθοί" και χλευαζόμενοι και ανυπόληπτοι ως κιοτήδες οι νεαροί Σουηδοί εξευτελίζουν το όνομα που με μυρίους κόπους και κινδύνους αιώνων οι πρόγονοί των κατέστησαν αξιοσέβαστον! Καλύτερα, να έκαμναν τώρα όλοι μαζί χαρακίρι! Οθεν, ο φόνος είναι δυνατόν να είναι πράξις αξιοκατάκριτος ή αντιθέτως πράξις επιβεβλημένη τιμής αναλόγως των περιστάσεων! Τούτο άλλωστε συμβαίνει με το σύνολον σχεδόν των ανθρωπίνων πράξεων, π.χ. τελώ μίαν φιλανθρωπίαν με αγαθόν σκοπόν, τούτο είναι κάτι καλόν, όμως είναι δυνατόν να τελέσω μίαν φιλανθρωπίαν με κίνητρα εγωϊστικά ή προς σκοπόν εξευτελισμού του άλλου, τούτο είναι λίαν αξιοκατάκριτον! Ομοίως κατά τον πόλεμον, ο φόνος του αντιπάλου μου εις το πεδίον της τιμής μετά από δικαίαν και έντιμον πάλιν τηρούσα τους κανόνας της εμπλοκής είναι πράξις Πολεμικής Αρετής και ως τοιαύτη δοξάζεται υπό των Θεών και των ανθρώπων, αντιθέτως ο φόνος του αόπλου ανυπερασπίστου αιχμαλώτου (όπως π.χ. ο αλήστου μνήμης Αϊνζεχάουερ απέκτεινε εν ψυχρώ ενάμισυ εκατομμύριον νεαρούς Γερμανούς επιστράτους στρατιώτας μετά την παράδοσιν και ανακωχήν) αποτελεί πράξιν βδελυράν κι αποτρόπαιον υψίστης ανανδρίας τιμωρουμένη βαρέως υπό των Κριτών του Αδου! Ούτως, ο φόνος αξιολογείται εντός ενός τεραστίου πλάτους φάσματος, από τους φόνους που είναι πράξεις υψίστης πολεμικής αρετής και διά τούτο ο τελών αυτούς δοξάζεται (και εις την Μεγάλην Βρεταννίαν λαμβάνει την υψηλοτέραν τιμητικήν διάκρισιν που υπάρχει εις το Κράτος, τον Victoria cross) έως τας βδελυράς ληστείας μετά φόνου! Διά την Θρησκείαν μας και διά την κοινήν λογικήν άλλωστε, ο φόνος που τελείται προς υπεράσπισιν της οικογενειακή τιμής και γαλήνης είναι όχι μόνον πράξις αρετής αλλά και επιβεβλημένον καθήκον προστασίας των αδυνάτων μελών της οικογενείας που στηρίζονται εις ημάς διά την ασφάλειάν των!
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ "ΑΝΘΡΩΠΟΥ" ΚΑΙ ΤΩΝ "ΤΥΨΕΩΝ"
Μία πλήρως καταδικαστέα φράσις μηδεμίαν έννοιαν έχουσα και αντιθέτως προκαλούσα κακώς κάκιστα και τεχνηέντως αρνητικάς αξιολογήσεις είναι η φράσις "σκότωσε άνθρωπο" η οποία μάλιστα χρησιμοποείται πάντοτε με δυσμενή έννοια! Συγγνώμην! Τί σημαίνει αυτό? Ο πολεμιστής "σκότωσε άνθρωπο"? Ο αστυνομικός προ των τρομοκρατών "σκότωσε άνθρωπο"? Ο νοικοκύρης προ του ληστού "σκότωσε άνθρωπο"? Θεωρούμε ότι η ιδία η φράσις αυτή καθιερώθη και εγένετο το συρμού υπό της βδελυράς αυτής προπαγάνδας που μας θέλει ανοήτους, φοβισμένους και κιοτήδες, να σφαγούμε ήρεμα-ήρεμα από τους εποίκους! Κατά προτίμησιν, τελετουργικά, με την φαλτσέττα, σαν μοσχάρια, όπως ο Μωαμεθανός έσφαξε τον Τεό Βαν Γκόγκ!
Ομως, ας εξετάσωμε την έννοιαν που έχει στην εν λόγω παραπλανητικήν φράσιν η λέξις άνθρωπος! Λέγοντες γενικώς, "είναι άνθρωπος λυπήσου τον, έχει κι αυτός δικαιώματα" κ.ο.κ. ΔΕΝ εννοούμε την λέξιν με την ζωολογικήν έννοιαν, ο άνθρωπος εν αντιδιαστολή προς τους κύνας ή τους πιθήκους! Εννοούμε ως άνθρωπον αυτόν που διαθέτει τα στοιχειώδη έστω ηθικά ανθρώπινα χαρακτηριστικά των μελών των ανθρωπίνων κοινωνιών, πρώτον των οποίων είναι ο στοιχειώδης σεβασμός της προσωπικότητος των συνανθρώπων του! Αυτός ο οποίος εισέρχεται εις μία οικία διά να ληστέψη, να κακοποιήση, να φονεύση, στερείται του στοιχειώδους τούτου ανθρωπίνου χαρακτηριστικού! Δεν τον αναγνωρίζομε ως άνθρωπον! Ο Αλβανός, ο Μολδαυός, ο Γεωργιανός, που ήλθε εδώ διά ληστρικόν-δολοφονικόν τουρισμόν ΔΕΝ είναι δυνατόν να του αποδοθή η ανθρωπίνη υπόστασις και να χαρακτηρισθή άνθρωπος! Μήπως αυτά σας ακούγονται "βαριά" διότι είσθε αριστερός-προοδευτικός άνθρωπος? Θα σας απογοητεύσω, αλλά εις όλας τας σοσιαλιστικάς χώρας, από την Γιουγκοσλαυϊα και την ΕΣΣΔ έως την Κίνα και την Κούβα, αυτό ισχύει και ακόμη και οι ύποπτοι διά μίαν μικροκλοπήν εξαφανίζονται από το πρόσωπον της γής και ουδείς τολμά να ερωτήση τί απέγιναν!
Ως προς την έννοιαν των τύψεων συνειδότος. Τύψεις συνειδότος δικαιούμαι να έχω όταν έκαμα μίαν άδικον πράξιν ή παρέλειψα να πράξω κάτι το οποίον είχον ηθικήν υποχρέωσιν να πράξω! Εις το προηγούμενον παράδειγμά μας τύψεις οφείλει να έχη εκείνος ο οποίος ηδύνατο να αποκτείνη τον ληστήν όμως αντί τούτου παρηκολούθη ηρέμα την κακοποίησιν των οικείων του και της περιουσίας του! Αντιθέτως, ο υπερασπισθείς την οικογενειακήν του εστίαν και την τιμήν των μελών της οικογενείας του όχι μόνο οφείλει να μη έχει τύψεις αλλά πρέπει να αισθάνεται ότι έκαμε το καθήκον του και να είναι βέβαιος ότι θα τον τιμήσουν οι κριταί του Αδου καθώς και την οικογένειάν του υπερησπίσθη και την κοινωνίαν κατέστησε ασφαλεστέρα ενσπείρων τον φόβον εις την καρδίαν των προτιμούντων την χώραν μας διά τον ληστρικόν τουρισμόν των!
Ποίοι άλλοι οφείλουν να έχουν τύψεις συνειδότος? Ολοι αυτοί που ευαγγελίζονται την μη-βία, την ατιμωρησία, την "ανθρώπινη μεταχείρισι" και όλα τα υπόλοιπα τα οποία αποθηριώνουν τους ληστάς και κάμνουν την Ελλάδα "αγαπημένο προορισμό" των εγκληματιών της Υφηλίου ολοκλήρου! Αυτοί είναι υπεύθυνοι διά την αύξησιν της εγκληματικότητος και διά τα δεινά που φέρει, είναι οι πραγματικοί υπεύθυνοι και οι ηθικοί αυτουργοί διά τας αδικοπραγίας και τους φόνους που διαπράττουν οι λησταί και επειδή ούτως καταστρέφουν έναν ολόκληρον πληθυσμόν και ένα έθνος, με τιμωρίας σοβαράς και αρρήτους θα επιχειρήσει να τους σωφρονίση η Ερινύς!
Η ΣΤΑΣΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
Τα Δικαστήρια της Ελλάδος ΔΕΝ φαίνεται να κατανοούν τίποτε από όσα αναφέραμε, αντιθέτως απαγγέλουν κατηγορίας ποινικάς σε όσους αντιστέκονται στην βίαν των Λαθρομεταναστών! Ιδού π.χ. η προχθεσινή υπόθεσις της Βεροίας! Δύο υπάνθρωποι (όχι κακώς, αυτοί ΔΕΝ είναι υπάνθρωποι, δηλαδή κάτι ολιγώτερο από άνθρωποι, είναι απλώς μη-άνθρωποι) επεχείρησαν να κλέψουν την τσάντα μιάς κοπέλλας και αυτή ετραυμάτισε ελαφρώς τον ένα εξ αυτών με ένα στιλέττο. Το δικαστήριον της απήγγειλε κατηγορία διά "σωματικές βλάβές"! Τρελλαθήκαμε τελείως! Οχι! Απλώς τα Δικαστήρια προωθούν και αυτά την γενικωτέραν ατζέντα που εφαρμόζεται στην χώρα! Πρακτικώς δικαιοστάσιον με τον Νόμον Καστανίδη, επιείκεια διά τους καταστροφείς της κοινωνίας, διά τας συμμορίας του εγκλήματος και των ναρκωτικών (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ιστορία με το καρτέλ των ναρκωτικών της Ρόδου όπως την περιγράφει εκτός εαυτού η ιδία η τοπική Αστυνομική διεύθυνσις!) και αντιθέτως απαγγελία κατηγοριών στους υπερασπιζομένους τον εαυτόν των και την περιουσίαν των!
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑΣ
Ορύονται στα ΜΜΕ κάθε είδους δημοσιογράφοι "Δηλαδή τώρα θα καταλήξουμε στην αυτοδικία?" Τί σημαίνει αυτοδικία? Γράφει προχείρως το λεξικόν: "η ενέργεια με την οποία κάποιος τιμωρεί ο ίδιος αυτόν που εγκλημάτησε εις βάρος του, παρακάμπτοντας την δικαστική οδό". Μάλιστα, αυτό είναι και αυτό εξαρτάται 100% από την ποιότητα της παρεχομένης δικαιοσύνης και εκ του εάν αυτή ικανοποιεί το κοινόν περί δικαίου αίσθημα! Εάν το ικανοποιεί δεν υπάρχει αυτοδικία, εάν ΔΕΝ το ικανοποιεί τότε αφ' ενός θα εμφανίζονται περιστατικά αυτοδικίας και αφ' ετέρου θα εκπαιδεύεται ολόκληρος η κοινωνία στον αμοραλισμόν και στην αδιαφορίαν και στην ηθικήν απάθειαν, δηλαδή εν άλλαις λέξεσι η κοινωνία καταδικάζεται στον ηθικόν θάνατον! Διά παράδειγμα, η μητέρα εκείνη στην Γερμανία γνωρίζουσα ότι η δίκη του φονέος-βιαστού της θυγατρός της θα καταλήξει σε μία 'πλακίτσα" με τρία χρονάκια φυλακή εφόνευσε εντός της αιθούσης του δικαστηρίου τον δράστην! Εις άλλας περιπτώσεις οι άνθρωποι βυθίζονται στηυν σιωπή, στην απάθεια, στην αποκτήνωσι του "τι να κάνωμε", του "αφου τέτοια είναι η κοινωνία"! Ομως εδώ γιά ποιά αυτοδικία ομιλούμε? Οταν θαρθούμε ενώπιος ενωπίω με τον ληστή, διά να μήν διαπράξωμε αυτοδικία τι θα κάνωμε? Θα τηλεφωνήσωμε και εμείς στο κινητό της κυρίας Εισαγγελέως (όπως στην εκπομπή του Αντ1) και θα παρακαλέσωμε τον ληστή να καθίση να πιή μιά πορτοκαλάδα ώσπου να επιληφθή η κυρία Εισαγγελεύς? Αστεία πράγματα! Ναί, πολλές φορές τα ΜΜΕ γίνονται αστεία! Ελεγε ο κονφερασιέ στην πρωϊνή εκπομπή του Αντ1 συνομιλών με τον κ. Καρατζαφέρη: "Δηλαδή, αν δω μιά σκιά να κινείται μέσα στο σπίτι μου να σπεύσω να πυροβολήσω?" Οχι! Δεν χρειάζεται! Εντός ολίγου θα ευρεθείτε εσείς στον κόσμο των Σκιών και τότε θάχετε όλο τον χρόνο να αναλύσετε την κατάσταση!
Η ΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Πλέον εκνευριστική και αχαρακτήριστος και από αυτήν των ΜΜΕ είναι η στάσις της Αστυνομίας! Με αυστηράς ανακοινώσεις της αναθεματίζει (μαζί με τα ΜΜΕ) την αυτο-οργάνωσιν των πολιτών (ΝΑΙ, καταδικάζεται αυτό που αποτελεί την τελευταίαν ένδειξιν ότι υπάρχει και λειτουργεί ΚΟΙΝΩΝΙΑ!) και δηλώνει με αυστηρότητα ότι αυτή είναι αποκλειστικώς υπεύθυνος διά την αστυνόμευσιν! ΑΙΔΩΣ! Κύριε Αρχηγέ της Αστυνομίας! Υποτιμάτε την νοημοσύνη μας όταν ομιλείτε δι' αστυνόμευσι! Ποιά αστυνόμευσι και πού? Εδώ, στο Κολωνάκι, επί της οδού Σόλωνος και Λυκαβηττού, 10.30 το βράδυ, επετέθη ο ληστής στην κυρία και την σακάτεψε! Εδώ στο Κολωνάκι δεν υπάρχει πουθενά, μα πουθενά, ίχνος αστυνομεύσεως, ίχνος από πεζές περιπολίες, ίχνος από αστυνομικούς! Παρακάτω, το Πάρκο του πνευματικού κέντρου πλήρες από ναρκομανείς και λαθρομετανάστες, απηγορευμένη πλέον περιοχή και σημείον εκκινήσεως των διαφόρων ληστών! Εδώ στην πολυκατοικία μας, ανά 10ήμερον και μία διάρρηξις! Παραδίπλα, κάποιοι άλλοι ανενόχλητοι έβαλαν μία βόμβα στο γραφείον γνωστής βουλευτού! Και αυτά εδώ στο Κολωνάκι --δεν μιλάμε γιά την Οδό Σοφοκλέους όπου 11 το πρωί μεσ' την Αγορά οι Νέγροι πωλούν ελεύθεροι την ηρωϊνη ή γιά την οδόν Πειραιώς και Κεραμεικού γωνία όπου 9 το πρωϊ οι Μαγκρεμπίνοι ληστεύουν ανενόχλητοι της κυρίες (και τους κυρίους) που εργάζονται στα εκεί διάφορα γραφεία (ΟΠΑΠ, ΙΚΑ, Εμπορική Τράπεζα κλπ)! Κακόγουστο αστείο τα περί αστυνομεύσεως Κύριε Αρχηγέ της Αστυνομίας!
Δι' ημάς η αυτο-οργάνωσις των πολιτών αποτελεί απόδειξιν ότι παρά τας προσπαθείας θανατώσεώς της παραμένει εισέτι ζωντανή η κοινωνία των πολιτών και δογματίζομε ότι η αυτο-οργάνωσις των πολιτών αποτελεί ουχί μόνον θεμελιώδες Ανθρώπινον Δικαίωμα αλλά και καθήκον του κάθε πολίτου έναντι της οικογενείας του, της γειτονιάς του και της πόλεώς του!
Η ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Η ποινή του θανάτου είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ποινή η οποία ηθικοποιεί την κοινωνίαν, ενώ αντιθέτως οι φυλακές είναι καθιδρύματα που μπορεί ο κοινός έγκλειστος να περνά άσχημα, όμως ο αρχικακοποιός ή ο αρχιτρομοκράτης ή ο αρχιΚουΚουές (διά να έλθωμε στας ελληνικάς φυλακάς του 1935-40 ή του 1950-1955) περνά θαυμάσια περιστοιχιζόμενος από αυλήν οπαδών και απολαμβάνων την δουλικήν συμπεριφοράν των λειτουργών της φυλακής. Εις τας ΗΠΑ υπάρχει ως γνωστόν ο θεσμός των ιδιωτικών φυλακών αι οποίαι είναι πολυτελέστεραι και από το πλέον πολυτελές ξενοδοχείον και όπου ο κάθε αρχιμαφιόζος ή ο οιοσδήποτε άλλος δύναται να πληρώνη το ενοίκιον, διάγει με κάθε άνεσιν και απλώς δεν δύναται να εξέλθη του εξωτερικού περιβόλου. Αυτά ήσαν γνωστά εις τους Κλασσικούς και διά ταύτα εις τας Αθήνας π.χ. υπήρχον αι ελαφραί ποιναί που ήσαν κυρίως χρηματικά πρόστιμα και η ποινή του θανάτου, αι αναφερόμεναι φυλακαί ή δεσμωτήριον ήτο μικρόν κτήριον (πιθανώς το ευρεθέν εις την βιοτεχνικήν περιοχήν της Αγοράς) όπου διέμενον οι μελλοθάνατοι έως της θανατώσεώς των! Ομοίως, εις το Βυζάντιον εκτός της θανατικής ποινής η κυρία ποινή ήτο αυτή της δημοσίας διαπομπεύσεως. Ασφαλώς η ποινή του θανάτου οφείλει να εκτελείται φιλανθρώπως, διά της λαιμητόμου (ομολογουμένως η μόνη ανώδυνος και άμεσος μέθοδος) και ουχί με την μέθοδον του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, τουτέστιν με το στομωμένο τσεκούρι του Στέφανου Λιόλιου (όπως εθανατώθη -σύν μαχαιριές και στραγγαλισμόν- η Ελένη Παπαδάκη). Ο άρχων της Εθνικής μας Αντίστασης ο Αρης Βελουχιώτης είχε εύρει άλλην μέθοδον, άνοιγε διά μαχαίρας το δέρμα των θυμάτων και ετοποθετούσε χονδρό αλάτι! [Λυπούμαι που σε διαταράσσω αναγνώστη μου γράφοντας αυτά, αλλά οι Αριστεροί ξέθαψαν την κυβέρνησιν της ΠΕΕΑ και τα συμβάντα των Κορυσχάδων! Εξάλλου ο σκοπός του ιατρού είναι να σε θεραπεύση από την πλύσιν εγκεφάλου που έχεις υποστή, και απαιτείται θεραπεία-σοκ, "ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην άλλά μάχαιραν" είπε ο Χριστός και αυτή είναι η σημασία των λόγων του, η οδυνηρά αλλά ψυχοσωτήριος μάχαιρα του ιατρού-χειρουργού! --Αλλωστε υπάρχουν και χειρότερες εκτελέσεις, όπως το δίκην κοσέρ (κρέμασμα ανάποδα, άνοιγμα του λαιμού) όπως έγινε στην λεγομένη Δίκη της Νυρεμβέργης (ΕΔΩ)]. Οφείλουν να τιμωρούνται διά της ποινής του θανάτου αδικήματα τα οποία δεικνύουν ότι ο τελών αυτά είναι ήδη ψυχικώς νεκρός, όπως η ληστεία μετά φόνου, η ληστεία με παραβίασιν του οικογενειακού ασύλου, η σύστασις εγκληματικής συμμορίας με σκοπόν την πραγματοποίησιν ληστειών και φόνων, η κακοποίησις και ο βιασμός, η σαδιστική επίθεσις, η τρομοκρατική επίθεσις με σκοπουμένους φόνους πολιτών (όπως η 7/7 του Λονδίνου) ή η επίθεσις του Αμπού Νιντάλ στο υπερωκεάνειον "Ακίλε Λάουρο" ή η επίθεσις στην Μαρφίν (λεπτομερώς σχεδιασθείσα διά να έχομε νεκρούς διό και η χρήσις ειδικών υπερθέρμων καπνογόνων ουσιών προ των οποίων ήσαν άχρηστοι οι πυροσβεστήρες) κ.ο.κ. Ομως, η ποινή διά να έχη ηθικοποιητικήν αξίαν οφείλει να εφαρμόζεται κατά τρόπον που να ικανοποιείται το περί δικαιοσύνης κοινόν αίσθημα και ουχί όπως γίνεται στας ΗΠΑ όπου η δίκη γίνεται μετά ικανόν χρόνον και κατόπιν με την βιομηχανίαν των εφέσεων η ποινή καθυστερεί να εφαρμοσθή τουλάχιστον επί 25ετίαν! Το κακουργοδικείον οφείλει να συνέρχεται εντός 15θημέρου κρίνον εις πρώτον και τελευταίον βαθμόν και η απόφασις να εκτελείται εντός 48ώρου, εξάλλου έχομε εδώ στην Ελλάδα μας, παραδείγματα καταξιωμένα ιστορικώς, όπως η Δίκη των Εξ! Βεβαίως, οπωσδήποτε πρέπει να τιμωρούνται διά της ποινής του θανάτου αδικήματα κατά του Εθνους και του Κράτους όπως αυτό της Εσχάτης Προδοσίας (όπως ωρίζετο εις τους παλαιοτέρους Π.Κ.) και τα συναφή! Αυτά ακριβώς που ΔΕΝ ετέλεσαν οι Εξ, όμως τα ετέλεσαν όλα οι υπεύθυνοι διά την υποχώρησιν ριψάσπιδες κινηματίες!
Οταν ακούουν διά την ποινή του θανάτου στα ΜΜΕ οι δημοσιογράφοι αρχίζουν να ορύονται! "Δηλαδή θα αρχίσουμε να σκοτώνουμε τώρα!" Ατυχώς ναι, καθημερινώς σκοτώνουνε οι πολυαγαπημένοι σας λαθρομετανάστες! Αφιερώνομε στους δημοσιογράφους μας την είδησι που μόλις αυτήν την στιγμή ήλθε λέγοντες ότι με την στάσιν των τόσον κατά την θωρακίσεως του Κράτους με την ποινή του θανάτου, όσον και με την στοργήν που περιβάλουν τους λαθρομετανάστας (που έρχονται με ένα χαρτί στην τσέπη που λέγει τα δικαιώματά τους που τους το δίδει η ΜΙΤ η οποία τους διδάσκει ότι στην Ελλάδα δεν λειτουργεί ο νόμος και το κράτος και ότι οιαδήποτε αθεμιτουργία γίνεται δεκτή με κατανόησι --Αστυνόμος στον Εβρο μας έλεγε ότι ουδέποτε είδε άνθρωπο να ομιλεί με τέτοιο θράσος όσον οι νεοεμφανιζόμενοι λαθρομετανάστες, "στον τσαμπουκά σου όλοι στην Ελλάδα θα κάνουν πίσω" τους διδάσκουν οι αξιωματικοί της ΜΙΤ, όπως μας είπε, και όπως δημοσίως διεκήρυξε η FRONTEX -ΕΔΩ-), ναί, λέγοντες ότι αυτοί οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ είναι οι ηθικοί αυτουργοί της περαιτέρω περιγραφομένης βδελυράς και αποτροπαίου φονικής πράξεως και το αίμα του αθώου (και το συνοδεύον μίασμα) είναι κολλημένο επάνω τους:
Συνελήφθησαν μετά από δύο χρόνια οι δολοφόνοι της 82χρονης Ελληνίδας οι οποίοι ήταν (τι έκπληξη) Αλβανοί νεαροί εγκληματίες καταζητούμενοι από την Europol. Οι δύο Αλβανοί είχαν δολοφονήσει την ηλικιωμένη στο σπίτι της στο Αργοστόλι της Κεφαλονιάς. Ο πρώτος 24χρονος Αλβανός συνελήφθη στην Πρίστινα, ενώ ο δεύτερος δράστης της ανθρωποκτονίας είχε συλληφθεί τις 27 Δεκεμβρίου του 2011 στο Παρίσι, από τις γαλλικές Αρχές. Υπενθυμίζεται ότι οι δύο νεαροί Αλβανοί είχαν εισέλθει στο σπίτι της άτυχης ανυπεράσπιστης γερόντισσας με σκοπό την ληστεία. Στη συνέχεια, αφού τη φίμωσαν και την έδεσαν, της προκάλεσαν ασφυκτικό θάνατο, με τη χρήση πλαστικής σακούλας με την οποία είχαν καλύψει το κεφάλι και για να βεβαιωθούν ότι το θύμα τους δεν θα γλυτώσει είχαν σφίξει την σακούλα γύρω από το λαιμό της με μονωτική ταινία, προκαλώντας στο θύμα ένα αργό βασανιστικό θάνατο. Το έγκλημα είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνού ενώ η αστυνομία δεν μπορούσε να εξηγήσει το απίστευτης αγριότητας έγκλημα αφού οι ληστές μπορούσαν να αρπάξουν ότι ήθελαν από το σπίτι της ανήμπορης γερόντισσας χωρίς να χρειαστεί να την δολοφονήσουν με αυτό τον απάνθρωπο αργό μαφιόζικο τρόπο θανάτου. Δυστυχώς για αυτή την άτυχη ηλικιωμένη γυναίκα καθώς και για άλλους βασανισμένους και δολοφονημένους από αλλοδαπούς γέροντες και γερόντισσες δεν θα υπάρξει όπως φαίνεται κάποια ανακοίνωση από γνωστό κόμμα [γράψτε το, δεν είναι κακό, "από τον ΣΥΡΙΖΑ"] που χαρακτηρίζεται για την ευαισθησία του όσον αφορά την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του … αλλοδαπού πολίτη. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Υπήρξε μία αντίρρησις: Ετσι όπως τα γράφεται, τί θα γίνει αν συμβή κάποια τερατώδης δικαστική πλάνη, αφου η θανατική ποινή δεν είναι άρσιμος? Εδώ υπάρχουν τρείς απαντήσεις. Πρώτον, άν είσθε άθεος και πιστεύετε στον ένα βίο, τούτο, που είναι και απίθανον να συμβή, αποτελεί μικρόν τίμημα έναντι της θωρακίσεως της κοινωνίας που τώρα είμεθα ήσυχοι ότι δεν συμβαίνουν δικαστικές πλάνες παρορώντες εθελοτυφλούντες ότι οι κακοποιοί λαθρομετανάστες κάθε μέρα δολοφονούν και κλείνουν κι ένα σπίτι, χθές του φαρμακοποιού, προχθές του κρεοπώλη (που εφόνευσαν μέσα στην χονδρεμπορική αγορά του Ρέντη, με πλήθος δίπλα που τους έβλεπε που στριφογύριζαν ψάχνοντας γιά θύμα που θα τους φαινόταν ότι έχει χρήματα μαζί του και αφού είχαν ήδη αρπάξει από το ταμείο ενός μαγαζάτορα 1.700 ευρώ --ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ, που είναι κύριε Αρχηγέ της Αστυνομίας η αστυνομία και η αστυνόμευσις στην αγορά του Ρέντη?--, τον πυροβόλησαν, του πήραν το πορτοφόλι, έφυγαν ανενόχλητοι), προχθές του περιπτερά στην οδό Κων/πόλεως (που αναιτίως εκεί που καθόταν τον πυροβόλησαν στην κεφαλή), αντιπροχθές τον κοσμηματοπώλη στην Δάφνη! Ολοι νέοι άνθρωποι! Ολοι οικογενειάρχες με μικρά παιδιά! [Αφήστε τους μεγαλυτέρας ηλικίας, τους συνταξιούχους! Αυτούς πιό αποτελεσματικά απ' τους ληστάς τους πεθαίνει η φτώχεια και η ανήμπορη οργή και η θλίψι γιά την αντισυνταγματική, παράνομη, μαφιόζικη και κακούργα καταλήστευσι της συνταξούλας τους! Κύριε πρωθυπουργέ, μετά δύο έτη, ακόμη το Συμβούλιον της Επικρατείας σας να βγάλη την απόφασι του γιά τις συντάξεις μας! Συλλυπητήρια και σε εσάς και να γνωρίζετε ότι η θλίψι και η οργή μας ξεχυλίζει! Επιτέλους, λίγη δικαιοσύνη ζητούμε!] Κανένα δάκρυ ή αποστολή συλλυπητηρίων γι' αυτούς! Ούτε από τα ηθικώς υπεύθυνα ΜΜΕ που οι φόνοι πέρασαν στα πολύ ψιλά! Ούτε από τα πολιτικά κόμματα που με την νομοθετική εργασία τους στην Βουλή είναι οι ηθικοί αυτουργοί των φόνων! Ούτε από τον λαλίστατο Πρόεδρο της Δημοκρατίας με την πολύ επιλεκτική ευαισθησία! Ούτε ένα "συγγνώμην" απο τον κύριο Αρχηγό της Αστυνομίας διά την παράβασιν του καθήκοντός του που είναι η αποτελεσματική αστυνόμευσις! Ούτε μία "συγγνώμην" απο την Δημοκρατία και τους θεσμούς της που διευκολύνουν και επιτρέπουν να κλείνη κάθε μέρα κι ένα σπίτι! Δεύτερον, αν είσθε χριστιανός δεν υπάρχει πρόβλημα! Κατά την Δευτέραν Παρουσίαν ο αδικηθείς ληστής θα καθίση εκ δεξιών του Πατρός, δίπλα στον άλλον ληστή που ο Χριστός τον προσεκάλεσε να υπάγη μαζί του στον Παράδεισον ήδη το ίδιο εκείνο βράδυ! Τρίτον, αν είσθε πιστός της Ελληνικής Θρησκείας του Δωδεκαθέου, όπως εμείς, τότε και πάλι "δεν υπάρχει θέμα"! Η Θεία Περσεφόνη θα συμπεριφερθή με αγάπην στον αδίκως καταδικασθέντα και αφού τον αναπαύσει στους λειμώνας του Αδου θα τον οδηγήσει εις μίαν νέα Μετεμψύχωσιν η οποία και θα τον αποζημιώσει καθώς θα έχει συνθήκας βίου ακόπου και ανέτου (μάλιστα, τούτο συμβαίνει διά ταλαιπωρημένους ανθρώπους). Πράγματι, διά την ιδικήν μας θεολογικήν αντίληψιν η θανατική ποινή μόνον κάτι φοβερόν δεν είναι, εις την πραγματικότητα αποτελεί τρόπον τινά, μη-κρίσιν αλλά παραπομπήν του ανθρώπου προς κρίσιν εις τους Κριτάς του Αδου - διά τούτο και η συνήθης εφαρμογή της στην Κλασσική Αθήνα! Τούτο ίσως ακούγεται περίεργα απο τον παραζαλισμένο σημερινό άνθρωπο που ζεί μέσα στον γνόφον της αγνωσίας, αλλά έτσι είναι!
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ Κ. ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ:
Του Αλέξανδρου Κατσαντώνη (δικηγόρου και καθηγητή Ποινικού Δικαίου) από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (17/6/2012)
Συντάραξε την κοινή γνώμη ο νεαρός φοιτητής ο οποίος πριν από λίγες ημέρες πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο και σκότωσε έναν Αλβανό ληστή που μπήκε στο σπίτι όπουζούσε με τους γονείς του κρατώντας ένα μαχαίρι για να του ληστέψει.
Και τι δεν γράφτηκε για το περιστατικό αυτό! Οτι μέσα στον ίδιο χρόνο είχαν ξαναμπεί ληστές άλλες δύο φορές και ότι ο νεαρός ζούσε με τον φόβο μια νέας επίθεσης. Οτι δεν ήταν κανένα παλιόπαιδο, αλλά ένα καλό και ευγενικό παιδί, φοιτητής της Κτηνιατρικής. Οτι είδε τον ληστή να απειλεί την μητέρα του με το μαχαίρι που κρατούσε. Οτι... σκόνταψε κι έπεσε, με αποτέλεσμα να εκπυρσοκροτήσει το όπλο κ.ο.κ.
Νομίζω ότι τα παραπάνω είναι τελείως περιττά, διότι το περιστατικό δικαιούται της ίδιας νομικής- ποινικής μεταχείρισης, ακόμα κι αν ο ληστής είχε ξαναμπεί στο σπίτι όχι δύο, αλλά δέκα φορές, αν ο νεαρός δεν ήταν «ευγενικός φοιτητής», αλλά 60χρονος αργόσχολος, ακόμα κι αν δεν είχε«σκοντάψει», αλλά με τον απολύτως δικαιολογημένο τρόμο ότι κινδυνεύει η ζωή του και η ζωή των γονιών του από τον οπλισμένο ληστή, πυροβόλησε με κυνηγετική καραμπίνα τον οπλισμένο με φονικό όπλο εισβολέα και μάλιστα ηθελημένα. Εναν εντελώ άγνωστό του εγκληματία, αγνώστου βαθμού αγριότητας, γνωρίζοντας μόνο το πλήθος πρόσφατωνπεριστατικών, κατά τα οποία ληστές σκότωσαν αθώουςανθρώπους, εισβάλοντας στα σπίτια τους, για να τουςαφαιρέσουν λίγα ευρώ.
Ειδικότερα: κατά το ισχύον ποινικό δίκαιο (άρθρο 22 Ποινικού Κώδικα), αποκλείεται ο άδικος χαρακτήρας της πράξης, ακόμα και της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, σε περίπτωση που συντρέχει άμυνα, δηλαδή «αναγκαία προσβολή του επιτιθέμενου, στην οποία προβαίνει το άτομο για να υπερασπιστεί τον εαυτό του ή άλλον από παρούσα και άδικη επίθεση εναντίον τους».
Η νομική βάση της άμυνας, ως λόγου που αποκλείει τον άδικο χαρακτήρα της πράξης, είναι η τήρηση της «Αρχής της διαφύλαξης του επικρατέστερου εννόμου αγαθού».
Ο αμυνόμενος τίθεται χωρίς να φταίει ο ίδιος σε τίποτα προ του διλήμματος να προσβάλει έννομο αγαθό του αδίκως επιτιθέμενου ή να ανεχθεί την προσβολή του δικού του έννομου αγαθού, που μπορεί και να είναι το αγαθό της ζωής του, από τον αδίκως επιτιθέμενο. Λαμβανομένου δε υπόψη ότι το έννομο αγαθό που κινδυνεύει είναι η ίδια η ζωή του αμυνόμενου και αυτή των οικείων του, η απάντησηστο ερώτημα, αν το αγαθό της ζωής του επιτιθέμενου ληστή είναι επικρατέστερο των εννόμων αγαθών του αμυνόμενου, είναι στην περίπτωσή μας καταφανώς αρνητική.
Δυστυχώς τίποτα απολύτως δεν μπορεί να καθησυχάσει τον αμυνόμενο, ότι ο επιτιθέμενος άγνωστος ληστής έχει την αγαθή πρόθεση να... σεβαστεί τη ζωή των ανθρώπων στο σπίτι των οποίων εισβάλλει τη νύχτα, οπλισμένος με φονικό όπλο. Η σκηνή εξελίσσεται στιγμιαία και κάθε αστυνομική παρέμβαση είναι αδιανόητη. Η στάθμιση από τον αμυνόμενο των αγαθών που συγκρούονται και η αναγκαία προσβολή των αγαθών του επιτιθέμενου ληστή, για την εξουδετέρωση της επίθεσής του, είναι σχεδόν ταυτόχρονες.
Είναι απολύτως σαφής η βούληση του νόμου υπέρ του δεχόμενου την άδικη επίθεση αμυνόμενου. Τούτο συνάγεται από τον Ποινικό Κώδικα (παρ. 23), σύμφωνα με τον οποίο«ακόμα και σε περιπτώσεις υπέρβασης των ορίων της άμυνας μένει ατιμώρητος και δεν του καταλογίζεται ηυπέρβαση», αν ο αμυνόμενος «ενήργησε με αυτόν τον τρόπο εξαιτίας του φόβου ή της ταραχής που του προκάλεσε η επίθεση». Υπάρχει νομική διαφορά στην εκτίμηση των δύο συμπεριφορών, αλλά και η πρώτη και η δεύτερη οδηγούν στο ατιμώρητο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ο άνθρωπος που δεν θα κατελαμβάνετο από τρόμο, ξυπνώντας βίαια και βλέποντας έναν οπλισμένο (συνήθως με καλάσνικοφ) άγνωστο να απειλεί την ζωή του.
Αν, λοιπόν, συμπίπτει ο αφυπνισθείς να είναι και οπλισμένος,τότε τα πράγματα δεν έχουν πολλές πιθανότητες να τελειώσουν...χριστιανικά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου