Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


****************************************************************************************************************************************

.

.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κείμενα του Παν. Μαρίνη δημοσιευμένα μεταξύ Σεπτεμβρίου 2016 και Απριλίου 2017.
******************************************************

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ - ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

6 Νοεμβρίου 2012

ΕΛΒΕΤΙΑ: Μαθητής δημοτικού δέχεται εκφοβισμό από τους μουσουλμάνους συμμαθητές του επειδή δεν ασπάζεται το Ισλάμ και εγκαταλείπει το σχολείο

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ


ΕΛΒΕΤΙΑ: Μαθητής δημοτικού δέχεται εκφοβισμό από τους μουσουλμάνους συμμαθητές του επειδή δεν ασπάζεται το Ισλάμ και εγκαταλείπει το σχολείο


  
Στη τάξη του οι 14 από τους 19 μαθητές ήταν μουσουλμάνοι… Το παιδί παρακολουθείται πλέον από ψυχίατρο.


Ο Peter είναι ένας ήσυχος μαθητής που δεν έχει δώσει δικαιώματα. Πηγαίνει στην έκτη δημοτικού και του αρέσει να πηγαίνει στο σχολείο, αλλά ένας συμμαθητής του έχει κάνει τη ζωή στο δημοτικό σχολείο του Winterthur δύσκολη. Και δεν πρόκειται για κάποιο συνηθισμένο «πείραγμα» μεταξύ μαθητών, αλλά είναι, κάτι παραπάνω, είναι ζήτημα θρησκείας. Ο ‘Αλί’ (αλλαγμένο όνομα) θέλει να πείσει τον Peter για τις θρησκευτικές ιδέες του και να τον προσηλυτίσει στο Ισλάμ. Οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών να παρέμβουν παραμένουν χωρίς επιτυχία, με αποτέλεσμα ο Peter να δείχνει εμφανείς ψυχοσωματικές αντιδράσεις.

Στην πρώτη τάξη ο Peter και ο Αλί τα πήγαιναν πολύ καλά. Δεν ήταν σημαντικό το γεγονός ότι οι 14 από τους 19 μαθητές της τάξης προέρχονταν από οικογένειες μουσουλμάνων. Αλλά αργότερα ο Ali, του οποίου ο πατέρας είναι μουσουλμάνος κληρικός, ήθελε να κατηχήσει στο Ισλάμ τον Peter. Αν ήταν μουσουλμάνος, θα μπορούσαν να είναι φίλοι, είπε ο Ali, του ο οποίου ο θρησκευτικός ζήλο γινόταν όλο και περισσότερο έντονος.

Ο Ali κορόιδευε τον Χριστιανισμό. Πώς είναι δυνατόν, ο Ιησούς να είναι ο Υιός του Θεού, έλεγε ο Ali κακόβουλα. Όταν η τάξη επισκέφτηκε ένα τζαμί κατά τη διάρκεια της «θρησκευτικής διδασκαλίας», ο Ali απαίτησε ο Peter να προσευχηθεί στον Αλλάχ. Μια μέρα ο Ali έδωσε στους συμμαθητές του ένα θρησκευτικό φυλλάδιο του Γερμανού φανατικού προσήλυτου στο Ισλάμ και κήρυκα μίσους Pierre Vogel(δες εδώ και εδώ) στον οποίο απαγορεύτηκε να έρθει στην Ελβετία.

Εκείνη την στιγμή ο Peter βρήκε το θάρρος να πει σε ολόκληρη την τάξη ότι αυτός δεν πρόκειται να ασπαστεί το Ισλάμ. Η απάντηση του Αλί ήταν: «Έχεις καταληφθεί από τον διάβολο!». Στη συνέχεια άλλοι μουσουλμάνοι συμμαθητές επίσης γύρισαν την πλάτη στον Peter. Η σύγκρουση κλιμακώθηκε όταν δύο συμμαθητές κρατούσαν σφιχτά τον Peter, ενώ ο Ali του πέταγε μπαλάκια του πινγκ πονγκ, φωνάζοντας : «Πέθανε»!
 
Ο Peter όλο και πιο συχνά υπέφερε από πονοκεφάλους και στομαχικές και ανεπτυγμένες αγχώδεις διαταραχές. Για το λόγο αυτό η μητέρα του τον πήρε από το σχολείο και άρχισε να τον διδάσκει η ίδια (Homeschooling). Ως δασκάλα η ίδιαμπορούσε να το κάνει αυτό.

Για αρκετούς μήνες τώρα, ο Peter ακολουθεί θεραπευτική αγωγή. Ο ψυχίατρος επιβεβαιώνει ότι τα ψυχοσωματικά συμπτώματα προκλήθηκαν από το «φόβο του για τους συμμαθητές του». «Εξαιτίας της διαταραχής προσαρμογής με άγχος και καταθλιπτικές αντιδράσεις, ο Peter σήμερα είναι σοβαρά εξασθενημένος στην προσωπική και εκπαιδευτική του ανάπτυξη», γράφει ο γιατρός στην γνωμάτευσή του. «Τα τελευταία τρία χρόνια έχω δει παρόμοιες αντιδράσεις σε μαθητές και βασίζονται σε συγκρούσεις που προκλήθηκαν κυρίως από τις κοινωνικού περιεχομένου διαφορές στην τάξη του Peter».

…Είναι όμως αναμφισβήτητο ότι, λόγω της μετανάστευσης και της ανάμειξης των πολιτισμών, τα θρησκευτικά θέματα συζητούνται ολοένα και πιο συχνά και μπορεί να οδηγήσουν σε εντάσεις, όπως διάφοροι καθηγητές έχουν επιβεβαιώσει σε συνέντευξη.

Η Τages Αnzeiger γνωρίζει μια άλλη περίπτωση στην οποία ένας μουσουλμάνος  μαθητής, που έστειλε στις συμμαθήτριές του που φορούσαν κοντές φούστες και κολλητά μπλουζάκια,τελεσίγραφο, που έλεγε να ντύνονται πιο σεμνά.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου