Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

30 Μαΐου 2010

ΤΟ ΠΟΛΩΝΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ


Σάββατο, 29 Μαΐου 2010

ΜΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΩΝΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ


Τι γύρευε ο αρχηγός της πολωνικής Πολεμικής Αεροπορίας στο κόκπιτ του προεδρικού Τupolev; 

Η έρευνα για τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας του περασμένου Απριλίου, που στοίχισε τη ζωή στον πρόεδρο της Πολωνίας Λεχ Κατσίνσκι και σε άλλους 95 ανθρώπους, επικεντρώνεται πλέον στη μυστηριώδη παρουσία του αρχηγού της πολωνικής Πολεμικής Αεροπορίας πτεράρχου Αντρέι Μπλάσικ στο πιλοτήριο του μοιραίου Τupolev-154, τις κρίσιμες στιγμές πριν από τη συντριβή του.

Οι ερευνητές προσπαθούν να καταλάβουν αν η παρουσία του πολωνού πτεράρχου συνέβαλε στη συντριβή ή προκάλεσε το σφάλμα του πιλότου που οδήγησε σε αυτήν. Οπως επιβεβαίωσαν, ο Μπλάσικ βρισκόταν στο πιλοτήριο με την πόρτα του ανοικτή, όταν οι πιλότοι προσέγγιζαν τον διάδρομο προσγείωσης, εν μέσω πυκνής ομίχλης, στο αεροδρόμιο του Σμολένσκ της δυτικής Ρωσίας. Ενα άλλο στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι το πλήρωμα του αεροσκάφους καθυστέρησε να αντιδράσει όταν σήμανε ο ήχος συναγερμού, ο οποίος τους προειδοποιούσε ότι είχαν πλησιάσει επικίνδυνα στο έδαφος.


« Εχουμε πλέον συγκεντρώσει σχεδόν όλα τα στοιχεία », αν και μένει να απομαγνητοφωνηθεί ένας θόρυβος που έχει καταγραφεί στο μαύρο κουτί του αεροσκάφους, δήλωσε στη «Wall Street Journal» ο Εντμουντ Κλιτς, επικεφαλής των πολωνών ερευνητών. Στην Πολωνία και στη Ρωσία έχει αναπτυχθεί έντονη φημολογία ότι ο πρόεδρος Κατσίνσκι ήταν εκείνος που πίεζε τους πιλότους να προσγειωθούν. Υπήρχε άλλωστε προηγούμενο: τον Αύγουστο του 2008, κατά τη διάρκεια του πολέμου Ρωσίας- Γεωργίας, είχε δώσει διαταγές στον πιλότο της Πολεμικής Αεροπορίας ο οποίος πετούσε με το προεδρικό αεροσκάφος να το προσγειώσει στην Τιφλίδα, αλλά εκείνος αρνήθηκε. Οπως έχει προκύψει από την έρευνα για την αεροπορική τραγωδία του περασμένου Απριλίου, 16 λεπτά πριν από τη συντριβή του αεροσκάφους εισήλθε στο πιλοτήριο και άλλο άτομο, η ταυτότητα του οποίου δεν έχει εξακριβωθεί.
Τα πολωνικά ΜΜΕ έχουν μεταδώσει ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ότι επρόκειτο για συνεργάτη του προέδρου, που ρωτούσε εάν το αεροσκάφος θα προσγειωνόταν εγκαίρως για την εκδήλωση μνήμης της σφαγής χιλιάδων πολωνών αξιωματικών στο δάσος του Κατίν στην αρχή του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. « Δεν υπάρχει καταγεγραμμένη συγκεκριμένη εντολή για προσγείωση » είπε ο κ. Κλιτς. « Ψυχολόγοι πρέπει να εκτιμήσουν τα επίπεδα πίεσης που δέχονταν οι πιλότοι » πρόσθεσε. Γεγονός είναι ότι οι πιλότοι της μοιραίας πτήσης αγνόησαν τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις του πύργου ελέγχου του αεροδρομίου του Σμολένσκ, ότι η ορατότητα στο αεροδρόμιο ήταν περιορισμένη.

ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου