Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

11 Ιουνίου 2010

Η Ελλάς & το Πατριαρχείο στην Πόλη


Τούρκοι υπήκοοι οι Κρητικοί Ιεράρχες. Νίκη ή ήττα;



Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Πατριαρχείο στην Πόλη είναι γνωστό: Δεν αναγνωρίζεται από το Τουρκικό κράτος η οικουμενικότητά του, θεωρείται ένα ίδρυμα που απευθύνεται σε ορθόδοξους Τούρκους, και ως εκ τούτου οι ιεράρχες του πρέπει να είναι Τούρκοι υπήκοοι. Η θέση αυτή της Τουρκίας παραβιάζει τη συνθήκη της Λωζάννης και στερεί από την οικουμενική ορθοδοξία τη δυνατότητα να διαχειριστεί τα του οίκου της όπως θα έπρεπε. Γιατί, σε συνδυασμό με την εξάλειψη της Πολίτικης Ρωμιοσύνης, που συστηματικά επεδίωξε η Τουρκία, δεν υπάρχει παραγωγή νέων ντόπιων στελεχών για το Πατριαρχείο, και είναι ορατός ο δι’ ασφυξίας θάνατός του.
Αυτά έχουν γίνει πια τετελεσμένα, ενώ δεν έπρεπε. Η ανοχή της Ελλαδικής πολιτείας σε κάθε Τούρκικη πρόκληση μας έχει φέρει εδώ, και η απουσία στήριξης του χειμαζομένου Πατριαρχείου το έχει φέρει σε δεινή θέση Ο Πατριάρχης είναι με την πλάτη στον τοίχο κυριολεκτικά. Ακόμα χειρότερα, η Τουρκία έχει πια εντάξει το Πατριαρχείο στις επιδιώξεις της εξωτερικής της πολιτικής, ως μέσο πίεσης προς την Ελλάδα και τους απανταχού συναισθηματικά δεμένους μ’ αυτό ορθοδόξους. Χρησιμοποιώντας την απόλυτη εξουσία που ασκεί απέναντι σ’ αυτό, θέλει να το χρησιμοποιεί ως όργανο της προς επιδίωξη των γεωπολιτικών της φιλοδοξιών.
Η είδηση ότι η Τουρκία δέχεται να πολιτογραφήσει τους Ιεράρχες των Εκκλησιών που υπάγονται απευθείας στο Πατριαρχείο έγινε δεκτή ποικιλοτρόπως. Το σίγουρο είναι ότι πάτησε πάνω στην αποδοχή  από όλους μας της θέσης της ότι το Πατριαρχείο είναι Τούρκικος θεσμός κι όχι οικουμενικός, κι ότι απευθύνεται σε Τούρκους υπηκόους. Εδώ λοιπόν μετράμε μια πρώτη ήττα. Γιατί το Πατριαρχείο είναι Οικουμενικό, και για να ασκήσει τη δραστηριότητα του δεν πρέπει να περιορίζεται σε Τούρκους μόνο υπηκόους, και η Τουρκία έχει την υποχρέωση να αφήσει ακώλυτη τη δραστηριότητά του.
Αποδεχόμενοι λοιπόν την πρώτη ήττα, υπάρχουν τα εξής δεδομένα: Αφήνουμε το Πατριαρχείο να σβήσει ή το στηρίζουμε; Βέβαια, το δίλημμα δεν περιορίζεται εκεί. Έχει προταθεί να μετεγκατασταθεί στο Άγιον Όρος κηρυσσόμενο σε διωγμό, να ασκηθούν πιέσεις για την αποκατάσταση της Οικουμενικότητάς του κ.λ.π. Επιπλέον, η φυσική απάντηση ΄΄Το στηρίζουμε΄΄, πρέπει να εξελιχθεί παραπέρα και να δούμε τις προοπτικές της. Κι αυτές είναι ανάλογες με το συσχετισμό δυνάμεων και τη βούληση για αντίσταση στις Τουρκικές ορέξεις.
Έτσι, αν η πολιτική μας είναι πολιτική υποταγής και αποδοχής των τετελεσμένων της Τουρκίας, η στήριξη στο Πατριαρχείο θα είναι στήριξη σε ένα θεσμό που η Τουρκία θέλει να χρησιμοποιήσει για την εμπέδωση της κυριαρχίας της επί της Ελλάδας, την είσοδο της στην Ευρώπη κ.λ.π.
Αν η πολιτική μας είναι πολιτική αντίστασης και ανατροπής των δεδομένων που δημιουργεί η Τουρκία, τότε η στήριξη στο Πατριαρχείο θα σημαίνει ακύρωση των επιδιώξεων να μεταβληθεί αυτό σε μαριονέτα των Τούρκων. Μ’ αυτή τη σκοπιμότητα το είχε αφήσει κι ο Βενιζέλος στη Πόλη κατά τη συνθήκη της Λωζάννης, αλλά οι εξελίξεις γύρισαν μπούμερανγκ τη θέση αυτή.
Σήμερα, στα δεδομένα που ήδη παρουσιάσαμε, προστίθεται και η δημιουργία από τους Τούρκους και τα ντόπια γιουσουφάκια τους ενός κλίματος κοινού ελληνοτουρκικού παρελθόντος της Κρήτης. Η απόπειρα δημιουργίας μιας κοινής ΄΄Κρητικής΄΄ ταυτότητας κοινής για Έλληνες και Τουρκοκρητικούς,  που στοχεύει ευθέως στην απόσπαση της Κρήτης από τον εθνικό κορμό. Αυτό γίνεται από πλευράς Τουρκίας μέσα σε ένα κλίμα νοσταλγικό και συναισθηματικό, με βιντεάκια στο διαδίκτυο, ενώ οι ντόπιοι συνοδοιπόροι τους ψελλίζουν το σύνθημα της αυτονομίας, μιλούν για δημοψηφίσματα το 2012 και καλλιεργούν το σχετικό κλίμα.
 Σ΄ αυτό το πλαίσιο, οι Κρητικοί ιεράρχες πολιτογραφούνται Τούρκοι πολίτες και έπονται και οι Δωδεκανήσιοι. Είναι πέρα από κάθε αμφιβολία ότι η ενέργεια αυτή γίνεται από τους Ιεράρχες με καλές προθέσεις και με συγκεκριμένο στόχο, αυτόν της διάσωσης και της διαιώνισης του Πατριαρχείου. Είναι το ίδιο πέρα από κάθε αμφιβολία ότι τους Τούρκους δεν τους έπιασε ξαφνικά άγχος για το ίδιο θέμα.
Είναι χρέος λοιπόν των Ιεραρχών να μην επιτρέψουν να τους εντάξουν οι Τούρκοι στις ευρύτερες επιδιώξεις τους στην περιοχή.
Αλλά αυτό δε μπορούμε να το απαιτούμε από αυτούς μόνο. Πρέπει να έχουν όλους μας από πίσω, τόσο το λαό μας όσο και την επίσημη πολιτεία. Αλλιώς, οι καλές προθέσεις θα αποδειχθούν κερκόπορτα δίχως καλά καλά να το καταλάβουμε.
*******
Η ΕΛΛΑΣ ΣΥΡΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ  ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑ  ΤΟΥΤΟ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΔΕΙΝΑ, ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΤΟ ΠΑΤΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ, ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ "ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ" 'ΡΩΜΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ' ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΝ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, Η ΡΑΓΔΑΙΩΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΒΕΒΑΙΟΤΗΣ ΟΤΙ "ΤΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ"!
Η ΘΕΣΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΘΝΟΦΕΛΗΣ: 
1) ΑΜΕΣΩΣ  ΤΩΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΠΟΛΗΣ/ΘΡΑΚΗΣ, ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙΩΝ.--ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ, ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΥΦΤΗΔΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΤΟΥΡΚΟΥΣ" ΤΗΣ!! 
2) ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ", ΕΙΝΑΙ Χ.Ο. ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ! ΠΑΥΣΙΣ ΤΗΣ ΑΣΧΟΛΙΑΣ ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΜΕ ΑΝΩ ΩΝ 15 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΕΚΑΣΤΟΝ (Ερωτησις αφελους δημοσιογραφου συνοδευοντος τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στο Πατριαρχείον της Δαμασκού: «Γιατί τους δίνουμε 15 εκ. ευρώ ετησίως? Τι Ελληνικό έχουν? Εδώ ΔΕΝ υπάρχει ούτε ενας Ελληνας καν, ολοι Αραβες ειναι και λέξη ελληνική δεν ξέρουν!»). ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΘΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΘΑΝΕΙ?? ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΑΠ' ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΗ??  

1 σχόλιο:

  1. Σαφώς ήττα. Ο Ερντογάν έστησε την φάκα και οι παπάδες όρμησαν στο τυρί. Δεν ρώτησαν κανέναν από το ποίμνιό τους αν συμφωνεί. Και ρωτώ τώρα εγώ: Όταν πάρουν τουρκική υπηκοότητα με απώτερη βλέψη να γίνει κάποιος απ' αυτούς Οικ. Πατριάρχης, πώς θα μπορέσουν να λειτουργήσουν (όχι με την εκκλησιαστική έννοια του όρου) σαν Έλληνες; Θα μπορούν να μιλούν για τουρκικές γενοκτονίες εις βάρος των Ποντίων, Μικρασιατών και Αρμενίων; ΟΧΙ.
    Θα μπορούν να μιλούν για ξεριζωμό του ελληνισμού από Κων/λη, Ίμβρο και Τένεδο; ΟΧΙ.
    Θα μπορούν να μιλούν για κατοχή της Κύπρου; ΟΧΙ.

    Ποιος είπε στους Ιεράρχες της Κρήτης ότι το ποίμνιό τους θέλει να έχει Ιεράρχες-ορντινάτσες του Ερντογάν, όπως είναι σήμερα ο Βαρθολομαίος;

    Γιατί έκαναν ό,τι έκαναν εν κρυπτώ και παραβύστω, χωρίς να ενημερώσουν το ποίμνιό τους. Τόσο το σέβονται; Άλλο τόσο θα τους σεβαστεί κι αυτό, διότι οι Κρητικοί ανέχονται πολλά, αλλά όχι ποιμενάρχες γιουσουφάκια. Αϊ σιχτίρ, αλήτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή