Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


****************************************************************************************************************************************

.

.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κείμενα του Παν. Μαρίνη δημοσιευμένα μεταξύ Σεπτεμβρίου 2016 και Απριλίου 2017.
******************************************************

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ - ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

23 Φεβρουαρίου 2012

Αλυσίδες χονδρικής & λιανικής: Το σύνολο των καταστημάτων των κορυφαίων αλυσίδων τα έτη 2010 & 2011, ο μέσος κύκλος εργασιών ανα κατάστημα το 2010 και οι πρώτες εκτιμήσεις των αποτελεσμάτων του 2011 & της πορείας για το 2012.

Αλυσίδες χονδρικής & λιανικής: Το σύνολο των καταστημάτων των κορυφαίων αλυσίδων τα έτη 2010 & 2011, ο μέσος κύκλος εργασιών ανα κατάστημα το 2010 και οι πρώτες εκτιμήσεις των αποτελεσμάτων του 2011 & της πορείας για το 2012.
CASSS 

 Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μια ολοένα και μεγαλύτερη συρρίκνωση της καταναλωτικής δαπάνης εξ αιτίας της ασυνάρτητης «συνταγής» που μας επιβάλλουν οι πιστωτές μας προκειμένου να διαιωνίσουν το έγλημα της τοκογλυφίας που διαπράττουν κατ΄επάγγελμα και κατ΄εξακολούθηση εναντίον της χώρας μας,  η ανάπτυξη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα (κυρίως τροφίμων) συνεχίζεται και εν μέσω κρίσης, προσφέροντας σημαντικά ωφέλη στην εθνική οικονομία σε πολλούς τομείς όπως η απασχόληση (την δεκαετία του 2000 αυξήθηκε κατά 30%), οι επενδύσεις (την περίοδο 2002-2010 ξεπερνούν τα 6 δις Ευρώ), η συγκράτηση τιμών καταναλωτή (το 2010 χωρίς τις αυξήσεις του ΦΠΑ ο δείκτης τιμών καταναλωτή παρουσιάζει μείωση -1,61%) κ.α.                 
Όπως προκύπτει από σχετική έρευνα (Ιούλιος 2011) του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που αφορά την ανάλυση των τάσεων και των μεγεθών του κλάδου το έτος 2010, τα Σουπερμάρκετ είχαν την δεύτερη μεγαλύτερη ανάπτυξη δικτύου (+17,5%), αμέσως μετά από εκείνη των αρτοποιείων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα καλύπτει τόσο τα ειδικευμένα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων (αρτοποιεία, κρεοπωλεία, οπωροπωλεία, κάβες, ιχθυοπωλεία κ.λπ), τις λαικές αγορές όσο και και τα μη ειδικευμένα σημεία (Σουπερμάρκετ, παντοπωλεία, περίπτερα).                    
Για την πορεία των κορυφαίων αλυσίδων λιανικής & χονδρικής το 2011, τον μέσο κύκλο εργασιών που πέτυχαν ανα κατάστημα το έτος 2010 (ανεξάρτητως μεγέθους και ανεξάρτητα αν το κάθε κατάστημα απευθύνεται σε καταναλωτές / Supermarket ή επαγγελματίες/ Cash & Carry) καθώς και τις εκτιμήσεις για το έτος 2012 που φαίνεται πως θα είναι η χρονιά της πιο σκληρής φορολογικής επιδρομής που γνώρισε μεταπολεμικά η Ελλάδα, μετά από σχετική έρευνα του www.casss.gr προέκυψε ότι το σύνολο σχεδόν των κορυφαίων αλυσίδων της χώρας μας συνέχισε και το 2011 την αναπτυξιακή τους πορεία. Ας δούμε όμως αναλυτικά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία ως εξής:  
      
Ομιλος Carrefour / Μαρινόπουλος : O κορυφαίος όμιλος της χώρας μας, στον οποίο συνυπάρχουν επί ίσοις όροις με μερίδια 50% ο καθένας, η οικογένεια Μαρινόπουλου και η πολυεθνική Carrefour (δεύτερη στην παγκόσμια κατάταξη), «εισπράττει» τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης εντονώτερα λόγω του μεγάλου μεγέθους του. Το 2010 σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, ο μέσος όρος του κύκλου εργασιών για κάθε ένα από τα 567 καταστήματα κάθε κατηγορίας (από Carrefour Planet μέχρι και τα μικρά καταστήματα Express – χωρίς να υπολογίζονται τα καταστήματα σε Κύπρο και χώρες των Βαλκανίων τα οποία υπάγονται επίσης στην Ελλάδα) ήταν 3,9 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα. (4,8 εκ. Ευρώ αν λάβουμε υπ΄όψη τα στοιχεία που ανακοινώνει η Carrefour στην Γαλλία). Στο τέλος του 2011 τα καταστήματα (κάθε κατηγορίας) του Ομίλου μόνο στην Ελλάδα, με την ολοκλήρωση της μετατροπής των Dia και των 5΄Μαρινόπουλος, έφθασαν τα 772 (34 Υπερμάρκετ μαζί με το Carrefour Planet, 278 καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, 270 καταστήματα Carrefour Express, 98 Smile και 92 OK). Ο συνολικός κύκλος εργασιών του 2011 στην χώρα μας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση (19/1/2012) του Ομίλου Carrefour στην Γαλλία,  παρουσίασε μείωση κατά 8,3% και έφθασε τα 2,497 δις Ευρώ έναντι 2,719 δις Ευρώ του 2010 (Στα οικονομικά αυτά στοιχεία προφανώς περιλαμβάνονται και κάποιες δραστηριότητες οι οποίες δεν λαμβάνονται υπ΄ όψη στα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει η Carrefour /  Μαρινόπουλος). Δεδομένης της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας και το 2012, είναι πιθανή μια περαιτέρω μείωση του συνολικού κύκλου εργασιών του Ομίλου Carrefour / Μαρινόπουλος στην Ελλάδα και το τρέχον έτος – αντίθετα, οι εκτός Ελλάδος αγορές του Ομίλου Carrefour / Μαρινόπουλος, (Κύπρος, Βαλκάνια) σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, σημειώνουν έντονους ρυθμούς ανάπτυξης, ακόμα και με διψήφιους αριθμούς αύξησης του συνολικού κύκλου εργασιών τους. 
      
Lidl Hellas: Όπως είναι γνωστό από παλαιότερα άρθρα μας, ο Γερμανικός Όμιλος Lidl έχει σαν σταθερή αρχή να μην παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα οικονομικά του μεγέθη. Για τον σκοπό αυτό έχει διαχωρίσει τις δραστηριότητες του και στην χώρα μας σε άγνωστο αριθμό Ομόρυθμων Εταιριών, προκειμένου να καταστεί αδύνατο για κάθε αναλυτή να προσδιορίσει τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου στην Ελλάδα (κύκλος εργασιών, μικτά και καθαρά κέρδη, συνολικές υποχρεώσεις κ.α.). Με δεδομένη την έλλειψη επίσημων στοιχείων, είμαστε υποχρεωμένοι κάθε χρόνο να ζητάμε την συνδρομή ειδικών αναλυτών της Γερμανικής αγοράς στην οποία προσθέτουμε την δική μας εκτίμηση για την πορεία του Ομίλου στην χώρα μας. Τα συμπεράσματα και οι εκτιμήσεις που καταλήξαμε για την πορεία της Lidl στην Ελλάδα το 2011, δεν είναι ικανοποιητικά, σε σημείο που να θεωρούμε πολύ πιθανή την απώλεια της δεύτερης θέσης που (κατά τις εκτιμήσεις μας) κατείχε μέχρι και το 2010 στην Ελληνική αγορά. Το 2010 σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, ο μέσος όρος του κύκλου εργασιών για κάθε ένα από τα 206 καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα υπολογίζεται σε 8,5 περίπου εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα. Στο τέλος του 2011 τα καταστήματα της αλυσίδας μετά την επέκτασή της που οφείλεται κυρίως στην αποχώρηση της Aldi από την Ελλάδα (βλπ. σχετικό άρθρο μας στις αρχές του 2011 με τίτλο Η Aldi έβαλε λουκέτο σε όλα τα καταστήματα της στην Ελλάδα, η Lidl αξιοποιεί την ευκαιρία και επεκτείνεται με σημαντικές επενδύσεις), έφθασαν τα 220. Ο κύκλος εργασιών όμως της αλυσίδας το 2011 εκτιμάται ότι επηρεάστηκε αρνητικά από διάφορους παράγοντες που δεν έχουν σχέση με την οικονομική κρίση, όπως: (α) η έντονα ανθελληνική εκστρατεία Γερμανικών ΜΜΕ μεγάλης κυκλοφορίας (Bild, Focus, Spigel κ.π.α.) με αποκορύφωμα το εξώφυλλο του Focus με την γνωστή χειρονομία του τεντωμένου δάκτυλου και φόντο την Ακρόπολη που έκανε τον γύρο του κόσμου. Όλα αυτά επηρέασαν αρνητικά τους έλληνες καταναλωτές έναντι των Γερμανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και την Lidl (β) ο επαναλαμβανόμενος θόρυβος από την απόσυρση ακατάλληλων προϊόντων από τα ράφια της Γερμανικής αλυσίδας (βλπ σχετικό άρθρο μας 18/7/2011 με τίτλο Lidl Ελλάς, το παθογόνο βακτήριο Escherichia coli και η αλλαγή φρουράς στον Ενιαίο Φορέα Τροφίμων - ΕΦΕΤ), (γ) η διάθεση περιορισμένου αριθμού ελληνικών προϊόντων από τα ράφια της αλυσίδας στην Ελλάδα που έχει (κατά την ταπεινή μας άποψη) επιπτώσεις στις συνολικές πωλήσεις, εν όψει του ραγδαία αναπτυσσόμενου κινήματος «Αγοράζουμε Ελληνικά!» στους ολοένα και περισσότερο συνειδητοποιημένους έλληνες καταναλωτές. 
        
ΑΒ Βασιλόπουλος: Είναι πολύ πιθανό ο «πρωταθλητής» των επιδόσεων του 2010, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» (ανήκει 100% στον Βελγικό Όμιλο Delhaize), να βρίσκεται ήδη στην δεύτερη θέση της Ελληνικής αγοράς, ανάλογα με τα αποτελέσματα του 2011 που θα ανακοινωθούν σύντομα. Πάντως, το 2010 σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, ο μέσος όρος του κύκλου εργασιών για κάθε ένα από τα 223 καταστήματα της αλυσίδας υπολογίζεται σε 7,1 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα (ανεξαρτήτως κατηγορίας ή μεγέθους). Στο τέλος του 2011 τα καταστήματα (κάθε κατηγορίας και μεγέθους) του Ομίλου στην χώρα μας έφθασαν τα 251 σημειώνοντας σημαντική αύξηση, ενώ αναμένεται να έχει βελτιωθεί και το 2011 τόσο ο κύκλος εργασιών της αλυσίδας, όσο και τα μερίδια που κατέχει στην ελληνική αγορά. 
     
Σκλαβενίτης: Η μεγαλύτερη ελληνική (100% ελληνικών συμφερόντων) αλυσίδα καταστημάτων συνέχισε και το 2011 την αθόρυβη αλλά σταθερή της ανάπτυξη: Το 2011 πέτυχε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 6% σε 1,262 εκ. Ευρώ περίπου, ενώ το 2010 σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, ο μέσος όρος του κύκλου εργασιών για κάθε ένα από τα 73 καταστήματα λιανικής της αλυσίδας, (τα οποία βρίσκονται αποκλειστικά και μόνο στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής) υπολογίζεται σε 16,3 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα (η καλύτερη επίδοση ανά λιανικό κατάστημα στην χώρα μας και κορυφαία σε ευρωπαικό επίπεδο). Στο τέλος του 2011 τα καταστήματα της αλυσίδας αυξήθηκαν κατά 10 φθάνοντας συνολικά τα 83. Το 2012 προγραμματίζεται να λειτουργήσουν 2 νέα καταστήματα. 
   
Βερόπουλος : Ο Όμιλος Βερόπουλου (πέμπτος στην γενική κατάταξη της ελληνικής αγοράς) το 2010 λειτουργούσε 243 συνολικά καταστήματα (μαζί με Σερβία και Σκόπια) τα οποία, σύμφωνα με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο κύκλο εργασιών 3,9 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα ανεξαρτήτως μεγέθους.  Στο τέλος του 2011 τα καταστήματα της αλυσίδας ήταν 241 με αντίστοιχα, ελαφρά μειωμένο συνολικό κύκλο εργασιών.
             
ΜΕΤΡΟ : Ο Όμιλος Παντελιάδη (εκτος στην γενική κατάταξη της ελληνικής αγοράς – 100% ελληνικών συμφερόντων) το 2010 λειτουργούσε συνολικά 84 καταστήματα (37 C&C + 47 My Market) τα οποία, σύμφωνα με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο κύκλο εργασιών 8,0 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα ανεξαρτήτως μεγέθους ή τύπου καταστήματος. Το 2011 τα καταστήματα του Ομίλου αυξήθηκαν σε 90 (40 C&C + 50 My Market) με κύκλο εργασιών ελαφρά βελτιωμένο σε σχέση με το 2010. Για το 2012 προγραμματίζεται η λειτουργία 10 νέων καταστημάτων (5 Cash & Carry και 5 My Market) τα οποία θα ανεβάσουν τον αριθμό των συνολικών καταστημάτων του Ομίλου σε 100.
                
ΜΑΣΟΥΤΗΣ : Ο Όμιλος Μασούτη (έβδομος στην γενική κατάταξη της ελληνικής αγοράς – 100% ελληνικών συμφερόντων) το 2010 λειτουργούσε συνολικά 215 καταστήματα (187 Σούπερ Μάρκετ, 11 Grand Μασούτης και 17  Cash & Carry) τα οποία, σύμφωνα με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο κύκλο εργασιών της τάξεως των 3,0 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα ανεξαρτήτως μεγέθους ή τύπου καταστήματος. Το 2011 τα καταστήματα του Ομίλου αυξήθηκαν σε 234 με κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 10,5% σε σχέση με το 2010 (από 634,4 σε 702 εκ. Ευρώ περίπου). Για το 2012 προγραμματίζεται η λειτουργία 6 νέων καταστημάτων τα οποία θα ανεβάσουν τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων του Ομίλου Μασούτη σε 240 στο τέλος του τρέχοντος έτους. 
                
Γαλαξίας (ΠΕΝΤΕ ΑΕ):  Η αλυσίδα καταστημάτων Γαλαξίας (100% ελληνικών συμφερόντων - η μοναδική στην οποία το 80% των μετοχών της ανήκουν σε εργαζόμενους σε αυτήν - όγδοη στην γενική κατάταξη της ελληνικής αγοράς) το 2010 λειτουργούσε συνολικά 133 καταστήματα τα οποία, σύμφωνα με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο κύκλο εργασιών 3,1 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα ανεξαρτήτως μεγέθους. Το 2011 τα καταστήματα του Ομίλου ήταν 132 (με ελαφρά αυξημένο συνολικό κύκλο εργασιών), ενώ για το 2012 προγραμματίζεται η λειτουργία 2 νέων καταστημάτων.  
                 
ΜΑΚRO Cash & Carry : H Γερμανικών συμφερόντων Makro Cash & Carry αποτελεί θυγατρική του τέταρτου μεγαλύτερου Ομίλου – αλυσίδας καταστημάτων του κόσμου (βλπ. σχετικό άρθρο μας 31/1/2012 με τίτλο Top 10: Οι δέκα μεγαλύτερες αλυσίδες του παγκόσμιου λιανεμπορίου για το 2010). Η Makro Cash & Carry το 2010 λειτουργούσε στην χώρα μας 9 πολύ μεγάλα καταστήματα Cash & Carry μόνο για επαγγελματίες τα οποία, σύμφωνα με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο κύκλο εργασιών 36,1 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα. Το 2011 τα καταστήματα του Ομίλου παρέμειναν 9 αλλά υπολογίζεται μια επί πλέον μείωση του συνολικού κύκλου εργασιών της αλυσίδας δεδομένου ότι, κατά την εκτίμηση μας, δεν αντιμετωπίζει μόνο ανάλογα προβλήματα με εκείνα της Lidl (εκτός από τις αποσύρσεις προϊόντων οι οποίες δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν καν) αλλά αντιμετωπίζει επι πλέον τα ευρύτερα προβλήματα από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης όπως η συρρίκνωση των εργασιών ή τα λουκέτα των επαγγελματιών – πελατών της. Για το 2012 δεν μπορεί εύκολα να προβλεφθεί η πορεία του Ομίλου στην Ελλάδα ενω δεν απουσιάζει εντελώς και η φημολογία για πιθανό περιορισμό των δραστηριοτήτων του στην χώρα μας.
             
ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ : Η αλυσίδα καταστημάτων  Αρβανιτίδης (δέκατη στην γενική κατάταξη της ελληνικής αγοράς – 100% ελληνικών συμφερόντων) το 2010 λειτουργούσε συνολικά 161 καταστήματα τα οποία, σύμφωνα με δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία, πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο κύκλο εργασιών 1,4 εκατ. Ευρώ ανά κατάστημα ανεξαρτήτως μεγέθους ή τύπου καταστήματος. Το 2011 τα καταστήματα του Ομίλου αυξήθηκαν σε 163 με σταθεροποιημένο κύκλο εργασιών σε σχέση με το 2010. Για το 2012 προγραμματίζεται η λειτουργία 8 νέων καταστημάτων τα οποία θα ανεβάσουν τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων της αλυσίδας Αρβανιτίδης σε 171 στο τέλος του τρέχοντος έτους. 
---------------------------------------

 Ακολουθεί ένας συνοπτικός πίνακας με τον συνολικό αριθμό καταστημάτων που λειτούργησαν στην χώρα μας οι 10 κορυφαίες αλυσίδες λιανικής / χονδρικής πώλησης τα έτη 2010 και 2011, με τον μέσο όρο κύκλου εργασιών ανά κατάστημα (ανεξαρτήτως μεγέθους ή τύπου) για το έτος 2010 με βάση τα δημοσιευμένα οικονομικά αποτελέσματα 1/1-31/12/2010.  Στον ίδιο πίνακα έχουν προστεθεί και τρείς ακόμα αλυσίδες (100% ελληνικών συμφερόντων) με αξιόλογη παρουσία στην ελληνική αγορά: 

ΑΛΥΣΙΔΑ
Καταστήματα στις 31/12/2010
Μέσος τζίρος ανά
κατ/μα το έτος 2010
Καταστήματα στις
31/12/2011
Πρόβλεψη για το
Έτος 2012
Ομιλος Carrefour / Μαρινόπουλος

567

3,9 - 4,8 εκ. Ευρώ

772

-
Lidl 
Hellas

206

8,5 εκ. Ευρώ

220

-
ΑΒ Βασιλοπουλος / Delhaize

223

7,1 εκ Ευρώ

251

-
Ι. & Σ. Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε.  

73

16,3 εκ. Ευρώ

83

+2
Ομιλος
 Βερόπουλου

243

3,9 εκ. Ευρώ

241

-
Ομιλος Παντελιάδη / METRO AEBE

84

8,0 εκ. Ευρώ

90

+9
Ομιλος
Μασούτης ΑΕ

215

3,0 εκ. Ευρώ

234

+6
ΠΕΝΤΕ ΑΕ
/ ΓΑΛΑΞΙΑΣ

133

3,1 εκ Ευρώ

132

+2
MΑΚΡΟ
ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΑΕ

9

36,1 εκ. Ευρώ

9

-
Αρβανιτίδης
 ΑΕ & ΕΕ

161

1,5 εκ Ευρώ

163

+8

Top-10

1.914


1.954

+27
ΙΝ.ΚΑ
Χανίων*

25*

6 εκ. Ευρώ*

-*

-*
ΜΑΡΚΕΤ – ΙΝ
ΑΕΒΕ

85

1,4 εκ. Ευρώ

103

+7
Προμηθευτική
 Τροφίμων

37

2,3 εκ. Ευρώ

41

-
Πίνακας: Λεωνίδας Κουμάκης, Φεβρουάριος 2012.
Λεωνίδας Κουμάκης
23 Φεβρουαρίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου