ΠΈΜΠΤΗ, 2 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2009
O Ιδιοκτήτης του σαιτ του εθνικιστικού κόμματος Ουράνιου Τόξου και οι απόψεις του για τον Ελληνισμό και τους Έλληνες
όπως το έγραψε στο μηνιαίο φύλλο που εκδίδει το άλλο πουλέν του Σλαβομακεδονισμού Chris Stefou ή Risto Stefov με τον τίτλο "Macedonian Digest". Συνιστώ ψυχραιμία κατά την ανάγνωση και απλά λέω ότι δυστυχώς αυτή είναι η άποψη της πλειονότητας των Δυαδυκτιακών Σλαβομακεδονιστών για τον Ελληνισμό και για τους Έλληνες.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ.
Ο Ελληνισμός είναι όπως ένας ιός, που μολύνει τους ανθρώπους και αυτοί με τη σειρά τους μολύνουν τους άλλους με αυτό. Οι άνθρωποι σήμερα που μολύνουν άλλους με τον νοσούντα Ελληνισμό δεν είναι ούτε καν Έλληνες. Είναι οι ίδιοι απόγονοι των Μακεδόνων(τύπου Σλαβομακεδονισμού), Αρβανιτών, Βλάχων, κλπ., των οποίων οι πρόγονοι ήταν οι τελευταίοι που έχουν μολυνθεί από την νόσο. Οι μη Έλληνες, οι ψευδό-Έλληνες δεν είναι τίποτα άλλο παρά πομποί μιας ψεύτικης εθνικής κληρονομιάς. Είναι κυριολεκτικά, ανθρώπινοι ιοί. (οι Έλληνες)
Η νοοτροπία των ανθρώπων αυτών(οι Έλληνες) δεν είναι τίποτα περισσότερο παρά καθαρός ρατσισμός. Καταστρέφουν οποιοδήποτε και κάθε εθνότητα, γλώσσα και την πολιτιστική κληρονομιά που έρχεται σε επαφή και με τις προσπάθειές τους στο να "Ελληνοποιήσουν" αυτό. Αυτοί(οι Έλληνες) είναι ιστορικές απάτες του κόσμου, μεγάλη απομίμησης, οι οποίοι έχουν μετατρέψει τη νότια Βαλκάνια σε ένα Ελληνικό θεματικό πάρκο, και οι ίδιοι σε Ελληνικά ζόμπυ. Είναι απλές σκιές των προγόνων τους, των οποίων το πολύ εθνικής κληρονομιάς και μητρικής αμφισβητούν και περιφρονώ. Πάρτε για παράδειγμα τον Πάγκαλο και την Μπακογιάννη. Δείτε πώς καθυβρίζουν την αλβανική τους καταγωγής. Κοίταξτε τον Καραμανλή, ο τυμπανισμένος βλάκας, που φέρεται χαμερπά όταν κάποιος αναφέρεται ότι η οικογένειά του μιλούσε το "σλαβικό ιδίωμα". Σκεφτείτε όλους τους Έλληνες πρωθυπουργούς με Βλάχικη εθνική κληρονομιά και πώς σήμερα τόσο η βλάχικη εθνικότητα αλλά και η βλάχικη γλώσσα διασύρονται και αρνιούνται από τους Έλληνες. Ο Ελληνισμός είναι μια ασθένεια, πιστέψτε με, αυτοί οι άνθρωποι είναι άρρωστοι. Η Ελλάδα βάζει στα ράφια τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως και οι αθλητές τα μετάλλια τους. Υπάρχει ένα μετάλλιο για την πιο ρατσιστική κοινωνία, στον κόσμο; Η Ελλάδα θα κερδίσει τον τίτλο «country mile»( αυτό δεν μπόρεσα να το μεταφράσω).
O Lubi Uzunovski είναι ιδιοκτήτης του σαιτ του Ουράνιου Τόξου όπως και του maknews.
Τώρα εάν συμφωνεί το εθνικιστικό κόμμα Ουράνιο Τόξο με τις απόψεις του θα θέλαμε να το μάθουμε. Πάντως η κλίκα των αποχωρούντων και δυσαρεστημένων από το ΟΤ όπως ο Abecedar και η Vodenka μάλλον τις ευχαριστιούνται αυτές τις ρατσιστικές απόψεις του Uzunovski. Άλλωστε η τελευταία είναι και moderator στο φόρουμ του.
Η εθνική και η πολιτιστική ταυτότητα των Μακεδόνων όπως την αντιλαμβάνονται δύο από τα κορυφαία στελέχη του εθνικιστικού κόμματος Ουράνιου Τόξου
- το ευρύτερο ευρωπαϊκό που σχετίζεται με την κοινή ιστορία, κληρονομιά ή/και αξίες
- το εθνικό επίπεδο που οριοθετείται από τα πλαίσια της χώρας μέλους, από τις διοικητικές δομές και τους θεσμούς, τις πολιτικές, τη γλώσσα/ες, τη λογοτεχνία και τα επιτεύγματα
- το περιφερειακό επίπεδο το οποίο εκφράζεται μέσα από τις παραδόσεις, τη θρησκεία, τη γλώσσα ή τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα. Κάποιες φορές η περιφερειακή αυτή διάσταση υπερβαίνει τα εθνικά σύνορα.
Ακολουθεί το απόσπασμα από την συνέντευξη με τον Παύλο Βοσκόπουλο και Αθανάσιο Παρίση ή όπως τους αποκαλούν οι παρευρισκόμενοι, Νάτσε και Παύλε όπως δημοσιεύτηκε στην "Νέα Ελλάδα" στις 27 Νοεμβρίου 2004 .
Τι σημαίνει για σας, ο όρος Μακεδονία;
Π.Β: Γεωγραφικώς; Πολιτικώς; Πολιτικώς αναφέρεται στην γειτονική χώρα.Ως έθνος;
Π.Β: Πώς ορίζεται ένα έθνος ή μία φυλή; Από το DNA του; Ο όρος έθνος είναι ξεπερασμένος διότι αν ρωτήσεις κάποιον τι απαρτίζει ένα έθνος, δεν θα ξέρει πώς να σου απαντήσει. Εμείς, οι εθνικά Μακεδόνες αποτελούμε μία γλωσσική, ιστορική και πολιτισμική μειονότητα στην Ελλάδα. Αλλά συνήθως το τι θα πει εθνική συνείδηση, το διαμορφώνει το κράτος στο οποίο ζεί κανείς, Πρέπει επιτέλους να απαγκιστρωθούμε από τις εθνικιστικές τοποθετήσεις. Εμείς, ως κόμμα, αποφεύγουμε τα άκρα. Ο εθνικισμός φέρνει τη βία, τον πόλεμο και τη συρρίκνωση. Σημασία έχει το ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως αυτός θέλει. Αυτό δυστυχώς στην Ελλάδα, όπου υπάρχει πλήρη έλλειψη παιδείας όσον αφορά τη διαφορετικότητα, αυτό δε γίνεται ούτε κατανοητό, αλλά ούτε και σεβαστό.Μα δεν είναι ακραία η απόλυτη ελευθερία του αυτοπροσδιορισμού; Δεν μπορώ να αυτοπροσδιοριστώ ως κάτι που δεν είμαι. Αν πω ότι είμαι Κινέζος, αυτό δε θα ήταν γελοίο;
Π.Β: Καθόλου. Ό καθένας μας έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει. Θα πρέπει επι τέλους να ξεφύγουμε από αυτή την εθνικιστική αντίληψη ότι όλοι μας πρέπει να μπαίνουμε σε κάποιο προκατασκευασμένο καλούπι. Η ελευθερία αυτοπροσδιορισμού του καθενός είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα.Υπάρχουν έλληνες Μακεδόνες;
Π.Β: Βεβαίως. Εμείς. Υπάρχουν πολλοί Μακεδόνες. Και Βλάχοι Μακεδόνες και Αλβανοί Μακεδόνες. Είναι όλοι τους ΜακεδόνεςΥιοθετώντας τη δική σας ορολογία, οι εθνικά έλληνες που ζούν στην Μακεδονία, είναι Μακεδόνες;
Α.Π: Όχι. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.Μα πώς γίνεται ένας λαός που διαμένει στην Μακεδονία να μην είναι μακεδονικός;
Π.Β: Γεωγραφικά ναι. Εθνικά, όχι. Για να σου εξηγήσω, πάρε για παράδειγμα τη Δημοκρατία της Μολδαβίας. Η Δημοκρατία της Μολδαβίας συνορεύει με την ομώνυμη επικράτεια στο βόρειο τμήμα της Ρουμανίας. Και οι μεν αποκαλούνται Μολδαβοί και οι δε, χωρίς να έχει κανείς πρόβλημα με αυτό. Κάπως έτσι συμβαίνει και σε εμάς.Μα εδώ συγχέετε δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Οι Μολδαβοί θεωρούν τους εαυτούς τους ως Ρουμάνους. Δε φιλονικούν για το όνομα αυτό, όπως στην περίπτωση της Μακεδονίας, δύο διαφορετικοί λαοί.
Π.Β: Ακριβώς. Και εμείς λέμε ότι έχουμε το δικαίωμα ως εθνική μειονότητα να αποκαλούμαστε Μακεδόνες. Τώρα, το πώς εγχαράσσεται μία ταυτότητα – αυτό είναι άλλη υπόθεση. Μιλούμε για πολιτιστική και γλωσσική διαφοροποίηση, σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Το πρόβλημα των ελλήνων είναι ότι είναι ακόμη ανώριμοι να δεχθούν την ιδέα της διαφορετικότητας εντός των συνόρων τους.Μιλάτε για γλωσσική διαφοροποίηση. Τι έχετε να πείτε για εκείνους τους δίγλωσσους που μιλούνε και ελληνικά και σλαβικά, αλλά θεωρούν τους εαυτούς τους Έλληνες; Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, και ιδίως εδώ στην Αυστραλία ολόκληρες οικογένειες χωρίζονται στα δύο σχετικά με το θέμα της ταυτότητος.
Π.Β: Πάγια αρχή μας είναι σεβασμός της ελεύθερης επιλογής ταυτότητος. Δικαίωμα τους να ταυτίζονται με οτιδήποτε θέλουν. Είναι γεγονός ότι στην Έδεσσα και στην Φλώρινα υπάρχουν άτομα τα οποία μιλούν Μακεδονικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι τους έχουν εθνικά Μακεδονική συνείδηση. Μπορεί να έχουν ελληνική ή και καμία εθνική συνείδηση. Θα πρέπει όμως να αναρωτηθούμε το πώς γίνεται να μιλούν ορισμένοι Μακεδονικά χωρίς να είναι εθνικά Μακεδόνες. Εδώ γυρίζουμε πίσω στην κουβέντα που είχαμε για το πώς μπορεί ένα κράτος, καμιά φορά και με το ζόρι να διαμορφώσει μία άλφα εθνική συνείδηση.
Α.Π: Πάντως εμείς οι εθνικά Μακεδόνες που μιλούμε τα Μακεδονικά θέλουμε να διαφυλάξουμε τη γλώσσα μας διότι αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητός μας.
Είναι αποδεκτό από όλους ότι το ιδιαίτερο γλωσσικό σας ιδίωμα ανήκει στην οικογένεια των σλαβικών γλωσσών. Γιατί να μιλούμε λοιπόν για «Μακεδονική γλώσσα» και όχι για σλαβικό ιδίωμα της Μακεδονίας;
Α.Π: Διότι ο όρος σλάβος είναι όσο ευρύς είναι και ο όρος σάξονας. Δεν μιλούμε για σαξονική διάλεκτος της Αγγλίας ή της Γερμανίας. Ο όρος σλάβος πιάνει και Ρώσους και Πολωνούς και Τσέχους. Εμείς είμαστε Μακεδόνες και μιλούμε Μακεδονικά. Επίσης, ο όρος σλάβος παραπέμπει στον Πανσλαβισμό, ένα σοβινιστικό κίνημα που προωθούσε την υπεροχή των απανταχού σλάβων. Θέλουμε να αποφύγουμε τέτοιους εθνικιστικούς όρους του παρελθόντος, διότι δεν μας εκφράζουν.
Π.Β: Είναι παράλογο και οδυνηρό να σου λέει ένα κράτος: «Δεν αναγνωρίζω την γλώσσα που μιλάς.» Με πιο δικαίωμα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου