http://olympia.gr/2012/10/02/το-καράβι-σέρνει/#more-192414
Το καράβι σέρνει…
«Σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει ο τόπος μας είναι και ουσιαστικό και ηθικό το χρέος όλων να συμβάλουν στην προσπάθεια για την ανάκαμψη του τόπου”, είπε ο Αντώνης Σαμαράς, απευθυνόμενος στον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θ. Βενιάμη, που συνάντησε χτες στο μεγάλο τραπέζι του Μεγάρου Μαξίμου.
Όταν πρόκειται για εφοπλιστές, η αποφασιστικότητα του πρωθυπουργού εξαντλείται στο«ουσιαστικό και ηθικό χρέος».
Όταν πρόκειται για τον υπόλοιπο λαό, τότε η αποφασιστικότητα επεκτείνεται, σε απανωτά πακέτα σκληρών μέτρων, αιματηρών θυσιών, χαρατσιών, φόρων, περικοπών, μειώσεων, χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς έλεος.
Η χτεσινή παράσταση κοροϊδίας , και δουλέματος του ελληνικού λαού, γίνεται ακόμη χειρότερη αν αναλογιστεί κανείς, ότι σε κάθε κρατικό προϋπολογισμό αντιγράφονται μονότονα -ή και συμπληρώνονται- οι 56 διατάξεις με τις φορολογικές απαλλαγές των εφοπλιστών. (ψάχνοντας βρήκα μερικές από αυτές τις φοροαπαλλαγές)
Τα κέρδη των πλοίων απαλλάσσονται πλήρως [ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ!]:
1. από οποιοδήποτε φόρο εισοδήματος
2. από κάθε φορολογία ή υπεραξία που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την πώληση πλοίου, είτε από την είσπραξη ασφαλιστικής αποζημίωσης είτε από άλλη αιτία
3. από τον φόρο εισοδήματος (των καθαρών κερδών) ή μερισμάτων κάθε ημεδαπής ή αλλοδαπής εταιρείας που εκτός από τα πλοία έχει κι άλλες εκμεταλλεύσεις
Επίσης, απαλλάσσονται από φόρο τα πλοία:
4. κατηγορίας Α που ναυπηγούνται στην Ελλάδα
5. κατηγορίας Α που υφίστανται επισκευές και οι δαπάνες καλύπτονται με εισαγωγή συναλλάγματος (μέχρι 50%)
6. κατηγορίας Β (κατά 2/3) τα νεώτερα των 20 ετών και τα 10-15 ετών (τα νηολογημένα σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους)
7. κατηγορίας Β καθώς και φορτηγά ηλικίας κάτω των 10 ετών
8. φορτηγά κάτω των 30 ετών
9. κατηγορίας Β που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα
10. κατηγορίας Α μικρότερα των 10 ετών
11. όλα τα κατηγορίας Α που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ ελληνικών και ξένων λιμανιών αλλά και όλα που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα
Απαλλάσσονται επίσης:
12. από κάθε φόρο, τέλος ή εισφορά ή κρατήσεις υπέρ του δημοσίου ή κάποιου τρίτου το εισόδημα που αποκτάται από γραφεία ή υποκαταστήματα αλλοδαπών ναυτιλιακών επιχειρήσεων που εγκαθίστανται στην Ελλάδα [ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ!]
13. το ίδιο ισχύει και για εισόδημα που δημιουργείται από εκμετάλλευση πλοίων και στο εξωτερικό και μάλιστα την απαλλαγή απολαμβάνουν και όλοι οι συνέταιροι και οι μέτοχοι
14. από κάθε τέλος και τα έγγραφα που συντάσσονται για την εφαρμογή του ισχύοντος από το 1975 νόμου
15. από το φόρο κύκλου εργασιών και από τα τέλη κυκλοφορίας τα τουριστικά επαγγελματικά πλοία ή πλοιάρια και οι βενζινάκατοι επαγγελματικής ή ιδιωτικής χρήσης
16. από κάθε φόρο ή τέλος ή εισφορά το εισόδημα που αποκτάται από εταιρείες χαρτοφυλακίου που κατέχουν αποκλειστικά μετοχές ελληνικών πλοιοκτητριών υπό ελληνική σημαία. Ακόμα και τα έγγραφα που συντάσσονται για τη διανομή κερδών, τα δάνεια και τις καταθέσεις, οι εγγραφές και τα δικαιολογητικά απαλλάσσονται από όλα τα παράβολα. (ούτε παράβολο!!!) [ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ!]
------------
Και αυτές είναι οι 16 από τις 56 διατάξεις φοροαπαλλαγής προς τους εφοπλιστές…
Και είναι νόμιμες, δεν πρόκειται για κάτι παράνομο, γιατί έχουν ψηφιστεί από την Βουλή.
Και είναι διαχρονικές. Και δεν τολμάει κανείς από τα κατοικίδια της εσωτερικής Τρόικας να τις αγγίξει, γιατί η ελληνική ναυτιλία, μπλα μπλα, η ελληνική σημαία, μπλα, μπλα, η ελληνική ναυτοσύνη, μπλα, μπλα, μπλα.
==================================
ΣΧΟΛΙΑ (ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΑΝΗΡΤΗΘΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ):
Γιά ποιό κλάδο και ποιά ελληνική σημαία μιλάμε ρε παιδιά?? Για τους ήδη φευγάτους??
Που έχουν τα μισά καράβια με ξένες σημαίες και σ’ αυτά που έχουν ελληνικές, εκτός των απαλλαγών που έχουν, έχουν ναυτολογήσει κατά 90% αλλοδαπά πληρώματα?
Που έχουν κέντρο το σίτι του Λονδίνου? Γιατί δεν κάνουν και στον Πειραιά?
Που ναυπηγούν το 99% των πλοίων στην Κορέα και στην Ταϊβάν? Που ούτε για συντήρηση δεν τα φέρνουν εδώ??
Γιατί δεν συντηρούν τα εδώ ναυπηγεία ή να φτιάξουν ένα δικό τους στην Ελλάδα? Τόσες εκατοντάδες παραγγελίες κάνουν κάθε χρόνο ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣ ΕΥΡΩ!!
Ποιοί να “μην φύγουν”, οι φευγάτοι??
Που -όποιο μέρος- των δραστηριοτήτων τους έχουν στην Ελλάδα, το έχουν ακριβώς εκεί που δεν πληρώνουν τίποτα??
Η “ελληνική σημαία” μας (και τους) μάρανε!!!!!!!
------------------------------------
Αν λαβουμε δε,υπ ‘οψη μας ότι ένα πλοίο, πωλείται και αλλάζει σημαία διεθνώς, πιό εύκολα απ’ότι πωλείται μία γκαρσονιέρα στην Ελλάδα, έχουμε και μία πιό ολοκληρωμένη άποψη επί του θέματος ναυτιλία.
------------------------------------
Η ΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΙΣ:
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕ Ο κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ: «Σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει ο τόπος μας είναι και ουσιαστικό και ηθικό το χρέος όλων να συμβάλουν στην προσπάθεια για την ανάκαμψη του τόπου”!
ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ (ΠΙΘΑΝΟΝ) ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΔΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟ! ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!
ΝΑ ΕΚΔΟΣΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΗ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙ ΤΗΣ!
ΟΣΟΙ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΘΗ ΛΟΓΩ ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΟΣ Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!
ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ! ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥΝΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ: "ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΑΜΕΖΟΣ"!
ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΙΑΚΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ''!
========================
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου