Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

12 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ-ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΟΛΟΓΗ!

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ:

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΟΛΟΓΗ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!
ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΜΕ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ,  ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΟΜΕ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΗΣΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΑΙΕΣ) ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟΣΟΝ ΔΙ' ΕΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙ' ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΑΣ, ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ HERCOLANO!
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΕΛΛΕΙΨΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΗΘΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΙ! 
ΟΜΩΣ, ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΙ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟΝ (ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕ ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΡΗΣΩΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ) ΣΧΕΤΙΚΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΡΓΙΟΝ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ, ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ, ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ, ΩΣ ΜΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!!

ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:

1. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: "O πιστός δεν συνάπτει, επομένως, μια προσωπική σχέση με την θεότητα". ??? 
ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΡΙΣΘΗ ΩΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΝ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΣΥΝΑΠΤΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ!!!  ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!! ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ, ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ??? "Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ", ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ!!! Η ΦΡΑΣΙΣ ΑΥΤΗ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΩΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!!

2. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: "Οι Θεοί των Ελλήνων δεν είναι πρόσωπα αλλά Δυνάμεις".??? ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ??? ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ "ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ"??? Ή ΤΙ ΑΛΛΟ???
ΟΜΩΣ, ΑΣ ΟΜΙΛΗΣΩΜΕ ΣΟΒΑΡΑ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΣΙΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ Ο ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΖΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ! ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΙΝ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΟΣΜΩΝ! Η ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΙΝ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΗΝ ΥΦΗΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ!
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΟΥ ΕΔΙΔΑΞΑΝ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΙΕΧΩΒΑΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΟΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ! ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΝ ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ! ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΙΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ!!!

ΑΦΗΝΩ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΑΛΛΑ "ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ" ΟΠΩΣ Σε αυτόν τον τύπο θρησκείας το άτομο ως άτομο δεν κατέχει κεντρική θέση !!!! ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ!! Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΙ!!! ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΟΜΟ, ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΟΜΟΔΟΞΩΝ, Η ΟΥΜΜΑ!!!

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΤΟΠΩΣ ή ΕΑΝ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΣ ΜΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!

ΟΜΩΣ, ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΟΛΟΓΗ! ΔΕΝ ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!!!   

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ

=============================
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ancient Greek mythology
Πέρα από το δέος και το θάμβος που προκαλεί το θείον, η Ελληνική θρησκεία εμφανίζεται ως μία ευρύτατη συμβολική κατασκευή, σύνθετη αλλά με συνοχή, που επιτρέπει στη σκέψη, όπως και στο συναίσθημα, να εκδηλώνεται σε όλα τα επίπεδά της, περιλαμβανομένης της λατρείας. Ο μύθος παίζει κι αυτός τον ρόλο του σ’ αυτό το σύνολο, όπως και οι τελετουργικές πρακτικές και οι μορφές με τις οποίες εικονίζεται το θείον. Μύθος, τελετουργία, εικαστική αναπαράσταση, αυτοί είναι οι τρεις τρόποι – λόγος, δράση, εικόνα – μέσω των οποίων δηλώνεται η θρησκευτική εμπειρία των Ελλήνων.
Κάθε Πάνθεον, όπως το Ελληνικό Πάνθεον, προϋποθέτει ένα πλήθος θεοτήτων, κάθε θεότητα έχει το δικό της ρόλο, το δικό της πεδίο, τους ιδιαίτερους τρόπους δράσης της, τη δική της μορφή εξουσίας. Οι θεότητες αυτές, οι οποίες στις μεταξύ τους σχέσεις συγκροτούν μια ιεραρχημένη κοινωνία Θεών, όπου οι ιδιότητες και τα προνόμια αποτελούν αντικείμενο μιας αρκετά αυστηρής κατανομής, αναγκαστικά περιορίζουν η μία την άλλη, ενώ ταυτόχρονα αλληλοσυμπληρώνονται.
Το θείον στον Πολυθεϊσμό δεν συνεπάγεται τη μοναδικότητα, αλλά ούτε την και την παντοδυναμία, την παντογνωσία, την αιωνιότητα ή το απόλυτο. Το πλήθος αυτό των Θεών βρίσκεται εντός του κόσμου, αποτελεί μέρος του. Οι Θεοί δεν δημιούργησαν τον κόσμο με μια πράξη η οποία, στην περίπτωση του ενός και μοναδικού θεού, δηλώνει την απόλυτη υπερβατικότητά του ως προς ένα έργο του οποίου η ύπαρξη εκπορεύεται ολοκληρωτικά από αυτόν. Οι Θεοί γεννιούνται από τον κόσμο. Το γένος εκείνων στους οποίους οι Έλληνες αφιερώνουν μια λατρεία, τη λατρεία των Ολύμπιων Θεών, εμφανίζεται ταυτόχρονα με το σύμπαν. Καθώς διαφοροποιείται και ταξινομείται, παίρνει την τελειωμένη μορφή του οργανωμένου κόσμου.
Υπάρχει, επομένως, μέρος του θείου στον κόσμο, όπως υπάρχει μέρος του κοσμικού στις θεότητες. Με τον τρόπο αυτό η λατρεία δεν θα μπορούσε να αναφέρεται σε ένα ον ριζικά υπερκόσμιο, του οποίου ο τρόπος ύπαρξης δεν θα είχε τίποτα κοινό με οτιδήποτε ανήκει στη φυσική τάξη, στο φυσικό σύμπαν, στην ανθρώπινη ζωή, στην κοινωνική ύπαρξη. Αντίθετα, η (πολυθεϊστική) λατρεία μπορεί να απευθύνεται σε κάποια άστρα, όπως η Σελήνη, ή στην Αυγή, στο φως του Ήλιου, στη Νύχτα, σε μια πηγή, σε ένα ποτάμι, σε ένα δένδρο, στην κορφή ενός βουνού, όπως και σε ένα συναίσθημα, ένα πάθος (Αιδώς, Έρως), σε μια ηθική ή νομική έννοια (Δίκη, Ευνομία). Όχι ότι πρόκειται κάθε φορά για θεότητες στην κυριολεξία, αλλά όλες, στον χώρο που τους ανήκει, δηλώνουν το θείον με τον ίδιο τρόπο που παριστάνει την θεότητα το λατρευτικό είδωλο.
Με την παρουσία του σε έναν κόσμο πλήρη Θεών, ο Έλληνας άνθρωπος δεν διακρίνει ως δύο αντίθετους χώρους το φυσικό και το υπερφυσικό. Και τα δύο παραμένουν άρρηκτα συνδεδεμένα. Μπροστά σε κάποια φαινόμενα του κόσμου βιώνει το ίδιο αίσθημα ιερότητας που δοκιμάζει στη συναλλαγή του με τους Θεούς, κατά τις τελετές που τον φέρνουν σε επαφή μαζί τους.
Δεν πρόκειται για μια θρησκεία της φύσης, οι Θεοί των Ελλήνων δεν αποτελούσαν προσωποποιήσεις φυσικών δυνάμεων ή φαινομένων. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Ο κεραυνός, η καταιγίδα, οι υψηλές κορυφές δεν είναι ο Δίας, αλλά του Διός. Του Διός που είναι πέραν αυτών, εφόσον τα περικλείει όλα στους κόλπους μιας Δύναμης που αγγίζει πραγματικότητες, όχι πλέον φυσικές, αλλά ψυχολογικές, ηθικές ή θεσμικές. Αυτό που κάνει μια Δύναμη θεότητα είναι το γεγονός ότι συγκεντρώνει υπό την εξουσία της μια πληθώρα «εκδηλώσεων», εντελώς διακριτών για μας, τις οποίες όμως ο Έλληνας οικειοποιείται διότι βλέπει σε αυτές την έκφραση μιας και μόνης εξουσίας που ασκείται στα πιο διαφορετικά πεδία. Αν ο κεραυνός ή υψηλές κορυφές είναι του Διός, αυτό συμβαίνει διότι ο Θεός εκδηλώνεται στο σύνολο του σύμπαντος κόσμου με όλα εκείνα τα στοιχεία που φέρουν την σφραγίδα μιας εμφανούς ανωτερότητας, μιας υπεροχής. Ο Δίας δεν είναι φυσική δύναμη. Είναι άρχων κυρίαρχος, κάτοχος εξουσίας με όλες τις μορφές που αυτή μπορεί να λάβει.
Ο πολυθεϊσμός των Ελλήνων δεν στηρίζεται σε κάποια «θεϊκή αποκάλυψη». Η προσκόλληση στη θρησκευτική παράδοση στηρίζεται στη χρήση (στα προγονικά ανθρώπινα έθιμα, τους νόμους). Όπως η γλώσσα, ο τρόπος ζωής, τα έθιμα του φαγητού και της ένδυσης, η στάση και η συμπεριφορά των ανθρώπων στις ιδιωτικές και δημόσιες συναναστροφές τους, έτσι κι η λατρεία δεν έχει ανάγκη άλλη αιτιολόγηση από την ύπαρξή της. Από την στιγμή που οι άνθρωποι την ασκούν, είναι ήδη αιτιολογημένη. Εκφράζει τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες κατάφεραν εξαρχής να οργανώσουν τη σχέση τους με το θείον. Το να αποκλίνουν από αυτό θα σήμαινε αυτομάτως ότι παύουν ξαφνικά να είναι ο εαυτός τους.
Ανάμεσα στο θρησκευτικό από τη μία και το κοινωνικο-ιδιωτικό και πολιτικό από την άλλη, δεν υπάρχει, επομένως, αντίθεση ή ξεκάθαρη τομή, όπως επίσης δεν υπάρχει ανάμεσα σε υπερφυσικό και φυσικό, θεϊκό και κοσμικό. Η Ελληνική θρησκεία δεν συνιστά ένα τμήμα ξεχωριστό, κλεισμένο στα όριά του, το οποίο θα ερχόταν να επιβληθεί πάνω στην οικογενειακή, επαγγελματική, πολιτική ζωή ή πάνω στον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων, δίχως να συγχέεται με αυτά. Αν έχουμε το δικαίωμα να μιλάμε, όσον αφορά την αρχαϊκή και κλασσική Ελλάδα, για «θρησκεία της πόλεως», είναι διότι σε αυτήν το θρησκευτικό περιλαμβάνεται μέσα στο κοινωνικό και, αντίστοιχα, το κοινωνικό, σε όλα τα επίπεδα και στην ποικιλία των εκφάνσεών του, διαποτίζεται από το θρησκευτικό.
Από τα παραπάνω προκύπτουν δύο συνέπειες. Σε αυτόν τον τύπο θρησκείας το άτομο ως άτομο δεν κατέχει κεντρική θέση. Δεν μετέχει στη λατρεία ως πρόσωπο, ως ένα ιδιαίτερο ον υπεύθυνο για τη σωτηρία της ψυχής του. Αναλαμβάνει τον ρόλο που του αναθέτει η κοινωνική του υπόσταση, άρχων, πολίτης, μέλος της φατρίας, γυναίκα ηλικιωμένη, νεαρό άτομο (αγόρι ή κορίτσι) στα διάφορα στάδια της ένταξής του στην ωριμότητα. Θρησκεία που καθιερώνει μια συλλογική τάξη και η οποία ενσωματώνει σε αυτήν, στη θέση που τους αρμόζει, τα διάφορα συστατικά της στοιχεία. Θρησκεία όμως που αφήνει εκτός πεδίου της την μέριμνα για τον καθένα ξεχωριστά ως πρόσωπο, την πιθανή αθανασία του, την μοίρα του πέραν του θανάτου.
Ακόμα και στα μυστήρια, όπως για παράδειγμα στα Ελευσίνια μυστήρια, όπου οι μυημένοι λαμβάνουν από κοινού την υπόσχεση για μια καλύτερη τύχη στον Άδη, δεν ασχολούνται με την ψυχή, δεν υπάρχει τίποτα που να φανερώνει έναν προβληματισμό γύρω από τη φύση της ψυχής ή μια σειρά πνευματικών ασκήσεων για τον εξαγνισμό της.
O πιστός δεν συνάπτει, επομένως, μια προσωπική σχέση με την θεότητα. Ένας Θεός υπερβατικός, ακριβώς επειδή βρίσκεται εκτός του κόσμου τούτου, μακριά από την επίγεια ζωή, μπορεί να βρει στα βάθη της ψυχής κάθε πιστού, αν η ψυχή του έχει κατάλληλα προετοιμαστεί από την θρησκεία, έναν χώρο πρόσφορο για επαφή και επικοινωνία. Οι Θεοί των Ελλήνων δεν είναι πρόσωπα αλλά Δυνάμεις. Η λατρεία τούς αποδίδει τιμές επειδή ακριβώς κατέχουν μια θέση υπεροχής. Αν και ανήκουν στον ίδιο κόσμο με τους θνητούς, αν κι έχουν κατά κάποιον τρόπο κοινή την καταγωγή τους, αποτελούν ένα γένος που, απαλλαγμένο από όλα τα αρνητικά χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τα θνητά όντα -αδυναμία, μόχθους, πάθη, αρρώστιες, θάνατο-, δεν ενσαρκώνει το απόλυτο ούτε το αιώνιο, αλλά το σύνολο των αξιών που αποτελούν τα αγαθά της ύπαρξής μας πάνω σ’ αυτήν την γη, την ομορφιά, τη δύναμη, την αιώνια νεότητα, μια ζωή γεμάτη δόξα και λαμπρότητα. Το να λέει κανείς ότι η σφαίρα του πολιτικού είναι διαποτισμένη από το θρησκευτικό στοιχείο, ισοδυναμεί με το να αναγνωρίζει ταυτόχρονα ότι και η σφαίρα του θρησκευτικού είναι συνδεδεμένη με το πολιτικό στοιχείο. Κάθε αξίωμα έχει έναν χαρακτήρα ιερό, αλλά και κάθε ιερατικό αξίωμα προέρχεται από την κοσμική εξουσία. Αν οι Θεοί είναι Θεοί της πόλεως, εντούτοις είναι η συνέλευση του λαού που έχει τον πρώτο λόγο στη διοίκηση των Ιερών, των υποθέσεων δηλαδή που αφορούν τους Θεούς, όπως και τη διοίκηση των ανθρώπων. Αυτή είναι που καθορίζει το θρησκευτικό ημερολόγιο, που εκδίδει νόμους οι οποίοι ρυθμίζουν τα Ιερά, που αποφασίζει για την διοργάνωση των εορτών, για τη διοίκηση των Ναών, για την προσφορά των Θυσιών, για την ένταξη νέων Θεών, καθώς και για τις τιμές που πρέπει να τους αποδοθούν.
Ακόμα και κατά τον 6ο και 5ο αιώνα π.χ., όταν η επίσημη λατρεία κυριαρχεί στο σύνολο της θρησκευτικής ζωής των πόλεων, δεν απουσιάζουν από κοντά της, στις παρυφές της, τάσεις λίγο ως πολύ περιθωριακές με προσανατολισμό διαφορετικό. Η ίδια η θρησκεία της πόλεως, αν και υπαγορεύει τις θρησκευτικές συμπεριφορές, δεν μπορεί να διασφαλίσει πλήρως την κυριαρχία της παρά παραχωρώντας, μέσα στους κόλπους της, έναν χώρο στις μυστηριακές λατρείες και ενσωματώνοντας, για να συμπεριλάβει και αυτήν, μια θρησκευτική εμπειρία όπως είναι η διονυσιακή λατρεία, της οποίας το πνεύμα είναι τελείως αντίθετο από το δικό της.
www.ellinikoarxeio.com

11 σχόλια:

  1. ---ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΙ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ, ΣΤΟ HERCOLANO ΕΙΧΕ ΥΨΩΘΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΩΣ ΤΟ ΜΠΑΪΡΑΚΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ!
    ---ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ, ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ 20ΕΤΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΝ ΣΥΓΧΥΣΕΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δι' εμέ το άρθρον ΔΕΝ είναι διόλου ασυνάρτητον! Φροντίζει να αμφισβητήση την ίδια την ΕΔΡΑ της Ελληνικής μας Θρησκείας, την Προσωπική μας σχέσι μες τον ΘΕΟ και την θρησκευτική μας ΕΜΠΕΙΡΙΑ! ΝΑΙ! Ο Θεός μας ακούει και δι' αυτό ένα γνωστόν επίθετον πλείστων εκ των Θεών μας (π.χ. της Θεάς Δήμητρος, Περσεφόνης, Αθηνάς, Αφροδίτης) είναι : ΕΠΗΚΟΟΣ και ΓΟΡΓΟΕΠΗΚΟΟΣ (Να γιατί το πήραν και λένε οι Χ.Ο. "Η Παναγία η Γοργοεπήκοος"!) ΕΝΩ Ο ΜΕΓΑΣ ΖΕΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΗΚΟΟΤΑΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ13 Δεκεμβρίου 2012 στις 10:45 π.μ.

    ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑΝ ΑΠΟΡΙΑ: ΑΝ ΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ή ΤΟ ΣΑΪΤ "ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ" ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΙΔΟΥ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΙΔΟΥ ΤΑ 180 ΝΑΙ, ΕΚΑΤΟΝ ΟΓΔΟΝΤΑ) ΕΚΤΕΝΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ κ. ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΠΥΡΑΪΤ ΚΑΙ ΑΝΗΡΤΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΤΟ http://www.scribd.com/STAMPALIA. ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ??? ΓΙΑΤΙ??? ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΟΖΕΙ ΕΔΩ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΦΙΛΩΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΕΥΠΙΣΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ! ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΦΕΙΔΩΛΟΙ??? ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ!!! ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΕΣ ΓΥΡΙΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΑΓΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ!!! ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΟΥΜΠΩΜΕΝΟΙ!!! ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΓΙΑ ΕΥΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΕΥΠΙΣΤΟΙ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί δεν λέμε την αλήθεια??? Στον Ελληνικό χώρο περισσότεροι είναι οι πράκτορες (συνεπικουρούμενοι και από τους αρχομανείς, τους ανοήτους και τους ευπίστους) από τους οπαδούς! Πράκτορες και Γραμματείες κάθε λογής! Πράκτορες της Γενικής Ασφάλειας, του Αρχιεπισκόπου, των Διεθνών Τοκογλύφων ΚΥΡΙΩΣ κι όποιου άλλου φαντασθής!!! Και ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗ στο Διαδίκτυο ΔΕΚΑΔΕΣ σάϊτ που δημοσιεύουν κείμενα που διασπείρουν την σύγχυσι και την διάλυσι και την διαβολή!! ΔΕΝ τα ξέρουμε αυτά??? ΤΩΡΑ θα τα μάθουμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΙΠΟΛΙΤΗΣ13 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:15 π.μ.

    Εγώ λέγω! ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ!!! Αρκετά υποστηρίξαμε ΠΡΟΣΩΠΑ που διόλου ΔΕΝ ήσαν τουλάχιστον ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΣ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ή ΕΣΤΩ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΑ!!! Πόσους ψήφους δώσαμε στον γνωστό βουλευτή που δεν χάνει ευκαιρία να δηλώνη καθημερινώς στην Τηλεόρασι ότι είναι καθαρόαιμος Χ.Ο. ???? ΠΟΣΟΥΣ ??? ΚΑΙ ΤΩΡΑ είπαμε ναί σην Χρυσή Αυγή η οποία ΚΟΛΛΗΣΕ στους φανατικούς παραθρησκευτικούς Χ.Ο. κύκλους!!! ΤΕΡΜΑ! ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΠΙΑ ΜΟΝΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥΣ ή ΔΗΛΩΜΕΝΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ!!! ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε τώρα να βρεις δηλωμένο Δωδεκαθεϊστή υποψήφιο στις εκλογές να ψηφίσεις...και να τον ψηφίσεις λόγω θρησκείας...βελόνα στα άχυρα ή κάτι πιο δύσκολο ή άραγε μου διαφεύγει κάποιος;;

      όσο για το κείμενο, η εκτίμησή μου είναι πως ε, καλά, θέλησαν να ...θεολογήσουν κι , εντάξει, βρήκαν ένα κείμενο στο ελληνικό αρχείο και το έκαναν copy-paste. Κύριε Μαρίνη και Γεωργιάδη, δεν τους κατηγορώ. Είναι έυκολο. Το δύσκολο είναι να ασχοληθεί κάποιος με ανάγνωση κειμένων επεξηγηματικών της ελληνικής θρησκείας του Δωδεκαθέου και μάλιστα μακροσκελή , δύσκολα και επίπονα στην κατανόηση, τη στιγμή που ο ελεύθερος χρόνος είναι ελάχιστος, η ανεργία καλπάζει, η πίεση της καθημερινότητας και του άγχους μεγάλη. Δεν είναι δικαιολογίες, δυστυχώς είναι πραγματικότητα. Εξάλλου, προσωπικώς το έργο αλλά και...την ύπαρξη του κ. Μαρίνη την ανακάλυψα εντελώς τυχαία το 2005 αν θυμάμαι καλά, καθώς ένα περιοδικό ,σε ένα πρακτορείο τύπου της γειτονιάς μου, που έφερε τον τίτλο "Ελληνικόν Πάνθεον" μου τράβηξε την προσοχή.Δεν είχα και σύνδεση στο διαδίκτυο τότε... Ενημερώστε τους, εάν δεν το έχετε ήδη πράξει, για το έργο σας.

      Διαγραφή
    2. << ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ>>
      Κάτι που ίσως Βασίλη ΔΕΝ ξέρεις είναι ότι με την Χρυσή Αυγή γνωριζόμαστε εδώ και 15 χρόνια (πω πω!! στο τέλος θα αποκαλύψουμε και την ηλικία μας!!! Οχι, τότε εγώ ήμουν 18 ετών! Μόλις είχα ενηλικιωθή και οπως πρέπει να κάνουν όλοι ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΟ ΚΡΙΣΙ ΜΟΥ ΑΠΕΦΑΣΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΑΧΩ! Τον κ. Μαρίνη τον γνώριζα οικογενειακώς.) και ΕΜΕΙΣ την έχομε βοηθήσει απ' ότι ξέρω πολλαπλώς και ο αδελφός μας (ετσι τον λέω γιατί έτσι τον αισθάνομαι) ο Νίκος Μιχαλολιάκος ξέρει καλά τον κ. Μαρίνη! ΒΑΣΙΛΗ! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΥΨΩΣΑΜΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΩΣ ΤΟ ΜΠΑΪΡΑΚΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΜΕ ΥΨΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΪΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ!!! ΟΜΩΣ ΤΟ ΙΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΙ HERCOLANO, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΨΩΣΕ!! ΓΙ' ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΙΚΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ, ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ!
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΣ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ!!!

      Διαγραφή
  7. ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗ, ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ, ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ! ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΘΑΠΡΕΠΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ! ΑΛΛΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ! ΚΑΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΙΠΟΛΙΤΗΣ14 Δεκεμβρίου 2012 στις 7:50 μ.μ.

    ΦΙΛΕ ΒΑΣΙΛΗ, ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ((ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ! ΠΑΡΑΞΕΝΟΙ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ! ΑΛΛΑ ΑΣΤΟ! ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΓΕΣ!!)), ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ!! ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ!!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ! ΕΓΩ ΕΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ κ. ΜΑΡΙΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΙΣ" ΠΟΥ ΤΟΚΑΝΑ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΜΟΥ! ΠΟΣΟΙ ΗΜΑΣΤΕ? Λίγοι? ΕΠΤΑ ΑΤΟΜΑ? ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΕΠΤΑ ΑΤΟΜΑ!! ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΡΑ, ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΧΑΣΑΜΕ!! ΑΔΙΕΞΟΔΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΡΟΜΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΣΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΤΑ ΑΤΟΜΑ!!! ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΠΕ!! ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΟΤΕ!!! ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΑΛΙΕΣ ΓΡΑΦΟΜΗΧΑΝΕΣ!!! ΟΠΟΤΕ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΩΝ "ΕΠΤΑ" ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ!! ΝΑΙ!! ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΕΘΑ! ΑΤΣΑΛΙΝΗ ΘΕΛΗΣΙ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ!!! "ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΗ, ΝΑ ΞΥΠΝΑΗ, ΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΥ, ΦΙΛΟ ΤΟΥ", ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΟΥ!! ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΗ ΣΟΥΠΕΡ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ!!! ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΨΗΦΟΥΣ?? ΝΑΙ, ΓΙΑ ΕΠΤΑ!! ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 97%!!! ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ!!!! ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΗ ΘΕΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΙΘΗΝΑ, ΕΜΠΡΟΣ ΚΙΝΗΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή