Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

26 Φεβρουαρίου 2012

Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΝΕΤ, «Στην υγειά μας»!

 ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ κ. Ροβεσπιέρο, οτι <<Σε εποχές κρίσεων, βαθιάς παρακμής και αβεβαιότητας η «λύσσα» των παρασιτικών αυλοκολάκων παίρνει μορφές παροξυσμού, κάτω από τον «τρόμο» μήπως και σταματήσει η «χρυσή βροχή», η τόσο ευλογημένη που γεύονται γλείφοντας την εξουσία…>>
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ, ΑΚΟΜΗ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ κ. Ροβεσπιέρο, Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΥΤΗ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΜΕ "ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΕΡΤ ΤΗΣ ΔΕΗ" ΤΩΝ 300 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΙΓΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ! ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΕΝΑ ΣΑΦΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΜΗΝΥΜΑ (ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΕ "ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ")! ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ, ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΛΕΝΤΟΚΟΠΟΥΜΕ! ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΙ ΑΝ ΖΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟ 1/3 ΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, "ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ"! ΑΣ ΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΜΕΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ, ΟΠΩΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΕΡΤ --ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ, Η ΕΡΤ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ 5% ΑΥΞΗΣΗ! ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΧΑΡΙΤΟΛΟΓΩΝ Ο κ. ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ "ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ" --ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΔΕΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ! ΘΕΜΙΤΟΝ (ΧΑΛΑΛΙ, ΑΡΑΒΙΣΤΙ)!! ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ Η ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΦ' ΕΑΥΤΗΣ, ΣΤΗΝ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΑΣΗ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!

Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 26, 2012 3:32 pm
«Στην υγειά μας»: Η πασαρέλα των παρασίτων με τα ροζ γιλέκα…


Αν με τη λέξη «αλητεία» εννοούμε την ακρότατη έκφραση του αντικοινωνικού παρασιτισμού στα βαλτονέρια της κοινωνίας, τότε μπορούμε να πούμε απερίφραστα ότι οι τηλεοπτικές πασαρέλες της «διασκέδασης», του «γλεντοκοπιού» και της χυδαίας ευχαρίστησης αποτελούν εκπομπές παροξυσμού και κραιπάλης της αλητείας…
Μια τέτοια «αρένα» παροξυσμού και κραιπάλης, του ακρότατου αντικοινωνικού παρασιτισμού στα βαλτονέρια της σήψης, είναι και η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ: «Στην υγειά μας»!!!

Ο κ. Σ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, "πρώην αριστεριστής και αυτός (μαοϊκών τάσεων)" [όπως μας πληροφορεί ο κ. Ροβεσπιέρος]
 
Έχουμε αναλύσει διεξοδικά στο παρελθόν ότι τέτοιου είδους εκπομπές είναι καθεστωτικές χοάνες πολιτισμικής ισοπέδωσης, εστίες απονεύρωσης και αφυδάτωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων, μέσα σε ένα αγοραίο πολτό καταναλωτικού κιτσαριού και με τις κατάλληλες, χαζοχαρούμενες γλάστρες.
Τέτοιες εκπομπές, αποτελούν τα χαρακτηριστικά, τυπικά δείγματα της νεοταξικής ισοπέδωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων και εξευτελισμού των δημιουργών: Με την εύπεπτη και χυδαία μορφή της διασκέδασης.
Οι αναλύσεις μας ΕΔΩ:
α). «Οι καμαρίλες του καλλιτεχνικού εκχυδαϊσμού»[ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ]
β). «Ο παροξυσμός της κραιπάλης» [ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ]
Ακόμα:
«ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ»[ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ]

Αυτό όμως που είναι ακόμα πιο αποτρόπαιο είναι η αυθάδεια του προκλητικού θράσους και κυνισμού αυτής της τηλεοπτικής πασαρέλας των παρασίτων: Μια αυθάδεια που αγγίζει τα όρια της φρενοβλάβειας…
Τηλεοπτικές πασαρέλες γλεντοκοπιού και τσαλαβούτας των παρασίτων, σε εποχές που ο ελληνικός λαός εξοντώνεται χωρίς έλεος και η Ελλάδα διαλύεται από την ευρω-χούντα και τα δωσίλογα ανδρείκελά της.

Η αναισθησία και ο παροξυσμός της χυδαίας «διασκέδασης» όλων αυτών των παρασίτων που συνωστίζονται στις εκπομπές, εκδηλώνεται χωρίς όρια και αναστολές, χωρίς τσίπα.
Ο κόσμος βογγά και πεινάει, δεν έχει ούτε ψωμί, ρίχνεται στα τάρταρα της ολοκληρωτικής καταστροφής και εξαθλίωσης από τους «εκτελεστές» των τοκογλύφων και της ευρω-χούντας, ΚΑΙ όλα αυτά τα παράσιτα ζούνε μέσα σε μια ατμόσφαιρα κυνικής αμεριμνησίας και αδιαφορίας, σε μια ατμόσφαιρα χυδαίας ευχαρίστησης και επιδειξιομανίας.
Τέτοια τσαλαβούτα μέσα στο χρηματιστικό παρασιτισμό και τέτοια αυθάδεια γλεντοκόπων με πακτωλούς χρημάτων, σε εποχές κρίσης και πείνας, μόνο στα «Συμπόσια της Πανούκλας» συναντάς…
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ που ποζάρετε και σαν «αντιμνημονιακοί»: Η «λεπρή καμαρίλα» των επαγγελματιών «αντικαθεστωτικών», με ροζ γιλέκα οι περισσότεροι…
----------------------------------------------

Ο παροξυσμός της κραιπάλης

Στις παρασιτικές αυλές της εξουσίας καταγράφονται πιο έντονα τα στοιχεία της κρίσης και της σήψης του καθεστώτος. Στα πρόσωπα των παρασίτων αποτυπώνεται, σε γλοιωδέστατες μορφές, η σαπίλα.

Τα πολιτικά, δημοσιογραφικά και «καλλιτεχνικά» παράσιτα, όλοι αυτοί οι αυλοκόλακες που σιτίζονται από τα αποφάγια του κεφαλαίου και των ισχυρών ελίτ της εξουσίας, «μεθάνε» από αυτοϊκανοποίηση και χυδαία ευχαρίστηση. Τρέχουν σαν λυσσασμένα αρπακτικά να «γευθούν» τα φώτα τους τηλεθεάματος, να διατυμπανίσουν τον αυτοϊκανοποιημένο ναρκισσισμό τους και να αρπάξουν ό,τι μπορούν: δημοσιότητα, φήμη, δημόσιες σχέσεις, την «ευτυχία» της διασκέδασης, του καταναλωτικού σεξ, κ.λπ, κ.λπ.

Σε εποχές κρίσεων, βαθιάς παρακμής και αβεβαιότητας η «λύσσα» των παρασιτικών αυλοκολάκων παίρνει μορφές παροξυσμού, κάτω από τον «τρόμο» μήπως και σταματήσει η «χρυσή βροχή», η τόσο ευλογημένη που γεύονται γλείφοντας την εξουσία…

Οι εκπομπές, τύπου Σπύρου Παπαδόπουλου και Σεμίνας Διγενή είναι τέτοιου είδους «αυλές των παρασίτων», με επίχρισμα «προοδευτικό» και «αριστερό». 
Εδώ υπάρχει το άλλοθι των μεγάλων και ποιοτικών καλλιτεχνικών δημιουργημάτων. Εδώ η «αυλή» φοράει τη μάσκα ενός Θεοδωράκη, ενός Τσιτσάνη, των μεγάλων ποιητών και μυστών. Εδώ η «αυλή» των παρασίτων εμπορεύεται ιστορικές κατακτήσεις της ποιητικής και μουσικής δημιουργίας και πλατσικολογεί πάνω σε αυτές εκχυδαΐζοντας κυριολεκτικά το καλλιτεχνικό έργο και εξευτελίζοντας το δημιουργό.
Γιατί είναι εκχυδαϊσμός της Τέχνης όταν την συσκευάζεις σε χυδαία και αγοραία καταναλωτικά πρότυπα, όταν ισοπεδώνεις το ιστορικό της πλαίσιο, όταν αφυδατώνεις τους λαϊκούς χυμούς που την ενέπνευσαν, όταν εξατμίζεις την κοινωνική της ουσία και την επενδύεις με χαζοχαρούμενες γλάστρες και τη διασκέδαση της παρασιτικής χυδαιότητας.
Όταν τραγουδάς Θεοδωράκη και τον ανακατεύεις με όλο αυτόν τον παρασιτικό, διασκεδαστικό πολτό και με εναλλασσόμενες εικόνες άλλων έργων, τότε αποστειρώνεις το έργο του Μίκη από την ψυχή του, τους κοινωνικούς χυμούς και την ιστορία του. Δολοφονείς το Θεοδωράκη.
Και δολοφονώντας το Θεοδωράκη και άλλους μεγάλους, δολοφονείς και τις συνειδήσεις και τις ψυχές των ανθρώπων. Γιατί καταστρέφεις το συγκινησιακό στοιχείο που έχει ριζώσει στην κοινωνική και εθνική συνείδηση. Καθηλώνεις τον ακροατή με τη μουσική που έχει χαραχτεί στη συνείδησή του και την αποδομείς με το καταναλωτικό, θεαματικό ανακάτεμα και το χορό της παρασιτικής, χυδαίας κακογουστιάς...

Αυτό ακριβώς επιδιώκει σήμερα η Νέα Τάξη: Να μετατρέψει σε μούμιες Αιγυπτιακές και νεκρά καταναλώσιμα είδη τα πάντα: Από την ιστορία, τα λαϊκά κινήματα μέχρι τα επιτεύγματα της Τέχνης. Κυρίως αυτής, ακριβώς γιατί η Τέχνη συμπυκνώνει την ιστορία, τις παραδόσεις και τους αγώνες ενός λαού, την ταυτότητά του.
Αλλά γι’ αυτό το ζήτημα θα καταπιαστούμε ιδιαίτερα. Εδώ θα μείνουμε στην «αυλή» των παρασίτων, σε αυτές τις εκπομπές που ασελγούν και εμπορεύονται αχαλίνωτα τους μεγάλους δημιουργούς, με άλλοθι και τεκμήριο τους δημιουργούς.
Καταρχήν όλα αυτά τα «αριστερά» αυλικά παράσιτα δεν διαθέτουν καμιά κοινωνική και πολιτική ευαισθησία. Τα παράσιτα, κάθε είδους, δεν έχουν ψυχή και ζωντανή σκέψη. Την ερημιά της ευαισθησίας τους (κάποιοι είχαν στο παρελθόν, αλλά την έχασαν όταν γίνανε οικότροφοι του καθεστώτος) την καλύπτουν με ενέσεις ναρκισσιστικής έξαψης και αισθησιασμού. Για να αποδράσουν από την μοναξιά (έλλειψη πραγματικών κοινωνικών σχέσεων) καταναλώνουν σεξ, θεάματα, ποτά, διασκέδαση και πολλά άλλα.
Τα παράσιτα των καθεστωτικών μηχανισμών, «πνιγμένα» μέσα στην καταθλιπτική πνευματική τους κενότητα και ηθική μηδαμινότητα, δεν είναι σε θέση να καταλάβουν ότι η ευτυχία με τη διασκέδαση δεν είναι ταυτόσημες έννοιες. Ούτε πλέον μπορούν να αντιληφθούν ότι ζούνε μέσα σε ένα «αυλικό» καταφύγιο αφυδάτωσης και εκμαυλισμού της ζωής τους.
Αυτή η αφυδάτωση και ο εκμαυλισμός, εξωτερικά, εκφράζεται με μια τυποποιημένη υποκρισία πράξεων και λόγων. Πίσω, όμως, από αυτή την απαστράπτουσα βιτρίνα του προσώπου τους, διαπιστώνεις: Απονευρωμένα πάθη, διαψευσμένες φιλοδοξίες, λαγνεία και αβυσσαλέα απελπισία…
Όλα αυτά αποτυπώνονται σε όλες αυτές τις πασαρέλες γλεντοκοπιού και τσαλαβούτας των παρασίτων σε αυτές τις εκπομπές διασκέδασης.
Η αναισθησία τους και ο παροξυσμός της κραιπάλης τους εκδηλώνεται χωρίς τσίπα. Ο κόσμος βογκά από την φτώχεια και εξαθλίωση, η Αθήνα καίγεται από τους κουκουλοφόρους και τους πλατσικολόγους και αυτοί ζούνε μέσα σε μια ατμόσφαιρα κυνικής αμεριμνησίας και αδιαφορίας, σε μια ατμόσφαιρα χυδαίας ευχαρίστησης και επιδειξιμανίας. Και κάποιοι εξυπνάκηδες πετάνε και ένα «μπράβο» για την «εξέγερση της νεολαίας»!!!

Η πρωτοχρονιάτικη, όμως, εκπομπή, αυτού του ανεκδιήγητου πλασιέ, του Παπαδόπουλου, ξεπέρασε κάθε όριο. Το Ισραήλ ισοπέδωνε τη Γάζα και όλα αυτά τα παράσιτα πάνω σε αυτό το αιμάτινο κύμα γλεντοκοπούσαν κανιβαλικά. Τσαλαβουτούσαν μέσα σε έναν αιματόβουρκο σπάζοντας και αναποδογυρίζοντας τραπέζια και φαγητά, σαν τους κουκουλοφόρους των δρόμων.
Όλη αυτή η μελοδραματική κραιπάλη, μέσα στις σημερινές τραγικές ιστορικές στιγμές, έμοιαζε σαν ένα συμπόσιο τον καιρό της πανούκλας.
Τόσο «ευαίσθητοι» και «καλλιτέχνες» είναι: Μια λεπρή, παρασιτική καμαρίλα…
-----------------------------------------------------

"Aπαράδεκτη συμπεριφορά σε εκπομπή της ΕΡΤ"

"Αυτές τις γιορτινές μέρες όπως όλοι μας τις περνώ οικογενειακά,στην ζεστασιά του σπιτιού,χαζεύοντας αρκετές ώρες στην τηλεόραση. Ωστόσο σήμερα είδα κάτι σε κρατικό κανάλι που με εξόργισε.
Αφορά την εκπομπή στην υγειά σας που παίζει σε κάποιο κρατικό κανάλι, και ήταν ένα διαφημιστικό απόσπασμα για την εκπομπή της πρωτοχρονιάς από ότι κατάλαβα.
Ας μπω στο θέμα. Οι προσκεκλημένοι μετά από κατανάλωση αλκοολ και αφού είχαν φτάσει στο 'τσακιρ' κέφι , άρχισαν να εκσφενδονίζουν τραπέζια,ρίχνοντας κάτω φαγητά και γλυκά.
Σαν δεν ντρέπονται λιγο!!!!
Κάποιοι δεν έχουν να περάσουν τις γιορτές και όλοι αυτοί οι τεμπελχανάδες πετάνε κάτω φαγητά;;;
Φαγητά που εμείς τα έχουμε πληρώσει,αφού πληρώνουμε την ΕΡΤ;;; Σαν δεν ντρέπονται τα κοπρόσκυλα!!!
Ο Παπαδοπουλος σαν παρουσιαστής τι κάνει εκεί;;Μόνο κρύα αστειάκια ξέρει να λέει;;;"     ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------
Οι καμαρίλες του καλλιτεχνικού εκχυδαϊσμού

Γι αυτόν τον οικότροφο της κρατικής εξουσίας, πρώην αριστεριστής και αυτός (μαοϊκών τάσεων) εδώ και πολύ καιρό θέλαμε να γράψουμε. Αποτελεί, μαζί με τη Σεμίνα Διγενή, το πολιτιστικό υποπροϊόν της κουλτούρας της αγοράς: Καθεστωτικές χοάνες πολιτισμικής ισοπέδωσης, εστίες απονεύρωσης και αφυδάτωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων, μέσα σε ένα αγοραίο πολτό καταναλωτικού κιτσαριού και με τις κατάλληλες, χαζοχαρούμενες γλάστρες.
Οι εκπομπές αυτές, αποτελούν τα χαρακτηριστικά, τυπικά δείγματα της νεοταξικής ισοπέδωσης των καλλιτεχνικών δημιουργημάτων και εξευτελισμού των δημιουργών:Με την εύπεπτη και χυδαία μορφή της διασκέδασης.
Αυτές τις ημέρες θα καταπιαστούμε διεξοδικότερα με αυτά, τα προοδευτικά δήθεν, μορμολύκια της αγοραίας διασκέδασης…
Και μόνο αυτή η εικόνα που περιγράφει ο «αναγνώστης» τα λέει όλα.
Εδώ ζούμε εφιάλτες, καταστροφές και τα τύμπανα του πολέμου ηχούν παντού και αυτή η «λεπρή καμαρίλα», αυτά τα παράσιτα διασκεδάζουν ξερνώντας όλα τα εκκρίματα της παρασιτικής, χυδαίας «ευχαρίστησης»:ο ωμός αμοραλισμός του κτηνώδους παρασιτισμού τους και της εξουσιαστικής τους αυθάδειας.
Και αυτοί παραδίδουν μαθήματα περί «εξεγέρσεων» και «επαναστάσεων», περί «προόδου» και «αριστεράς», περί «καλλιτεχνικής δημιουργίας» και «πολιτισμού»!!!
Η αχρειότητα σε υστερική παράκρουση.
Θα επανέλθουμε…
----------------------------------
ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟ'Ι'ΔΩΝ

Για άλλο ένα Σάββατο ο Σπύρος Παπαδόπουλος και οι προσκεκλημένοι του(κατα κανόνα οι ίδιες φάτσες) ξαναχτύπησαν.

Ενώ η κατοχική κυβέρνηση του πασοκ κάνει περικοπές ακόμα και στα νοσοκομεία για αυτούς υπάρχουν λεφτά για γλέντια αλλά πως να μην υπάρχουν όταν η εκπομπή έχει υψηλούς καλεσμένους όπως ο Πάγκαλος.
Στο τραπέζι και οι γνωστοί θαμώνες της εκπομπής Μίμης Ανδρουλάκης, Λευτέρης Παπαδόπουλος και Λιάνης δηλαδή το πασοκ σε όλες τις αποχρώσεις.
Δίπλα τους ο Ρέμος και διάφορες γλάστρες της τηλεόρασης.
Η συνηθισμένη αθλιότητα της εκπομπής αλλά το πολύ θλιβερό αυτή τη φορά ήταν η παρουσία του Μίκη Θεοδοράκη αφού η εκπομπή γινόταν προς τιμήν του και η ομήγυρη διασκέδαζε με τα τραγούδια του. Άλλο ένα μεγάλο ατόπημα του Μίκη. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες όταν κάθεσαι δίπλα στον Πάγκαλο και να τραγουδάς μαζί του τη Δραπετσώνα, για όλα τα πράγματα υπάρχουν όρια.
Η συγκεκριμένη εκπομπή τα έχει ξεπεράσει προ πολλού με την παχυλή αμοιβή του παρουσιαστή, τους προσκεκλημένους της μεταλλαγμένης χαβιαροαριστεράς και τα ξέφρενα γλέντια με τα λεφτά του Ελληνικού λαού.

Ο Μίκης είναι αδικαιολόγητος να τα επικυρώνει όλα αυτά με την παρουσία του.
Δεν μπορεί να μιλάς για κίνημα πολιτών και αντίσταση στη Νέα Τάξη και να κάθεσαι δίπλα στους πιο μοχθηρούς εκπροσώπους της τον Πάγκαλο και τον Ανδρουλάκη.
Για άλλη μια φορά γίνεται προφανές ότι έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα και ο Ελληνικός λαός πρέπει να στηριχθεί στις δικές του δυνάμεις και στην αυτοοργανωσή του.
--------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου