Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

6 Μαρτίου 2012

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ΛΟΓΟΥ ΣΥΜΠΕΣΟΝΤΟΣ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟΝ, ΟΦΕΙΛΟΜΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩΜΕ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΝ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ:

1. ΕΦ' ΟΣΟΝ ΑΠΕΦΑΣΙΣΘΗ ΟΤΙ Η ΠΑΤΡΑ ΘΑΝΑΙ ΛΙΜΗΝ -ΠΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΚΙΝΗΣΙ ΑΠΕΙΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ, ΝΤΑΛΙΚΩΝ, ΠΟΥΛΜΑΝ κλπ ΘΑΠΡΕΠΕ Η ΑΠΟΦΑΣΙ ΑΥΤΗ ΝΑΧΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΟΔΕΥΘΗ ΑΠΟ ΑΝΑΛΟΓΗ ΟΔΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ! ΟΣΟΙ ΕΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΗΣΑΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟΙ (ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΙΤΕ, Σ' ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ, ΛΕΜΕ π.χ. Ο ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΣ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΜΕΓΑ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟΝ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΙ, ΟΥΤΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΟΥΤΕ ΕΥΘΥΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΤΩΡΑ ΚΑΜΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ κ. ΒΟΡΙΔΗ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ 100 ΗΜΕΡΕΣ! ΚΑΝΟΝΙΚΑ, 100 ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΘΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΣΟΥ!)

2. ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΚΟΝ! ΜΕΙΖΟΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ! ΠΑΜΕ ΝΑ "ΜΠΑΛΩΣΟΥΜΕ" ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΟΔΟ! ΟΣΟΙ ΤΟ ΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΗΣΑΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟΙ, ΔΙΟΤΙ:

Α. ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΜΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΣΕ ΚΥΡΙΑ ΟΔΙΚΗ ΑΡΤΗΡΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΛΛΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΣΘΗ ΟΥΤΩΣ ΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΩΡΙΑ!

Β.  ΤΑ "ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ" ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΑ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑΤΑ! ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ (ΓΑΛΛΙΚΗ ΛΕΞΙ)= ΕΥΡΙΣΚΩ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ (ΣΤΟ ΦΑΡΔΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ) ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΘΑΣΩΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΤΕ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕΘΑ!

Γ. Η ΟΔΟΣΑΥΤΗ ΗΤΟ ΑΡΙΣΤΗ, ΟΠΩΣ ΗΤΟ, ΩΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΑΓΟΥΣΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ ΧΩΡΙΑ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΗΤΟ!
Δ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΑΡΤΗΡΙΑ ΔΙΠΛΗ (ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΔΟΙ ΔΙΑ ΤΑΣ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ) ΜΕ ΠΟΛΛΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ), Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΟΛΙΓΑΣ ΕΞΟΔΟΥΣ/ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ! 

ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΗ Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΛΑΤΑΣΤΑΣΙΣ, ΤΙ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ??? ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΑΝ ΣΟΦΟ ΗΓΕΜΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ, ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟ 100 ΗΜΕΡΩΝ ??? ΚΑΙ ΜΕ ΓΥΡΩ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΑΒΟΥΝ ΑΠ' ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ???? ΩΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΕΙΜΕΘΑ ΤΟΣΟΝ ΑΦΕΛΕΙΣ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΒ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΑ!!!

www.capital.gr - Κεφάλαιο στην ενημέρωση

Ο Βορίδης, τα μεγάλα έργα και ο μισοτελειωμένος δρόμος προς την ανάπτυξη




Του Σταμάτη Ζαχαρού

Το καινούριο κοσκινάκι των Ελλήνων πολιτικών ακούει στο όνομα «Ανάπτυξη». Πρόκειται ακριβώς γι’ αυτή την ανάπτυξη που οι ίδιοι καταδίκασαν τις προηγούμενες δεκαετίες με τις επιλογές τους και τώρα υπόσχονται ότι μπορούν να κάνουν πραγματικότητα. Λόγω της ανάγκης στην οποία βρίσκεται η κοινωνία, είμαστε έτοιμοι να πιστέψουμε τις υποσχέσεις που δίνουν. Ωστόσο υπάρχουν ενδείξεις ότι η αλλαγή περιορίζεται στις υποσχέσεις ενώ στην πραγματικότητα ούτε πιστεύουν απόλυτα σε όσα λένε, ούτε είναι διατεθειμένοι να τα υλοποιήσουν.


Το παράδειγμα των  έργων υποδομής είναι ιδιαιτέρως χαρακτηριστικό. Σχεδόν κατά γενική ομολογία, το φρένο στις δημόσιες επενδύσεις αποτυπώθηκε άμεσα στο ρυθμό μεταβολής του ΑΕΠ και ένα από τα κυρίαρχα θέματα συζήτησης για το πώς θα επανεκκινήσει η οικονομία αφορά ακριβώς την επανέναρξη των μεγάλων οδικών έργων, που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης. Ο ίδιος ο αρμόδιος υπουργός Μάκης Βορίδης με την «καλή» φήμη που τον συνοδεύει τουλάχιστον για τις τεχνοκρατικές του καταβολές, έχει δηλώσει ότι το αποτέλεσμα της επανέναρξης των μεγάλων οδικών έργων θα είχε μια θετική επίπτωση τουλάχιστον 2% στο ΑΕΠ της χώρας και μια ακόμη θετικότερη στα ποσοστά ανεργίας καθώς εκτιμάται ότι θα δημιουργούσε –άμεσα και έμμεσα– περί τις 70.000 θέσεις εργασίας.


Είναι φυσικό λοιπόν, ο Μάκης Βορίδης κατά την υπουργοποίησή του να έθεσε ως βασική προτεραιότητα της θητείας του την επανέναρξη των έργων στους 5 μεγάλους οδικούς άξονες. Ένας στόχος που –σε αντίθεση με άλλους που θέτουν οι πολιτικοί μας– δεν έμοιαζε ουτοπικός. Μετά από ταλαιπωρία τουλάχιστον δύο ετών η Ε.Ε. είχε εγκρίνει ένα προσχέδιο για την επανέναρξη των έργων. Ένα προσχέδιο που σε μεγάλο βαθμό έλυνε μέχρι και  τα προβλήματα χρηματοδότησης από τις τράπεζες που υπαναχώρησαν βλέποντας τις συνθήκες να αλλάζουν. Χωρίς διάθεση υποτίμησης για το έργο που είχε μπροστά του ο υπουργός, έπρεπε απλώς να εξειδικεύσει τη λύση και να φροντίσει για την υλοποίηση των επιμέρους θεμάτων που εμποδίζουν τα έργα.


Δυστυχώς, αρκετούς μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Βορίδης δείχνει να ακολουθεί την πεπατημένη. Το δρόμο δηλαδή που έδειξαν οι προκάτοχοί του στο ίδιο θέμα, ο Μιχάλης Ρέππας και ο Γιάννης Ραγκούσης. Ήτοι δεν έκανε τίποτε ή αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, τίποτε ουσιαστικό πέρα από δηλώσεις για την αναγκαιότητα της επανεκκίνησης των έργων και του επείγοντος της κατάστασης.


Tουλάχιστον στον συγκεκριμένο τομέα, η παρουσία του κ. Βορίδη στο νευραλγικό πόστο του αρμόδιου για τα δημόσια έργα υπουργείου, δεν προσέφερε μέχρι στιγμής τίποτε. Καταλάβαμε δηλαδή ότι τα σχεδόν 6 δισ. ιδιωτικής επένδυσης (πολλά από τα οποία αφορούν άμεσες ξένες επενδύσεις μέσω δανείων που δίνουν ξένες τράπεζες για τη χρηματοδότηση των έργων) είναι επείγον να «πέσουν» στην οικονομία. Απαιτείται όμως κυβερνητική παρέμβαση για να επιλυθούν χρόνια και πρόσφατα προβλήματα που εμποδίζουν την επανέναρξη των έργων. Αυτή ακριβώς την παρέμβαση περιμένουμε από τον κ. Βορίδη όπως και από άλλους υπουργούς που σχετίζονται με επιμέρους θέματα για να δούμε μια άμεση επίπτωση που θα δώσει ανάσα στην οικονομία. Ανάσα θα δώσει βεβαίως και στις κατασκευαστικές εταιρείες  που τα τελευταία χρόνια κάθονται άπραγες και αν η απραξία συνεχιστεί, θα αρχίσουν να απολύουν μαζικά κόσμο ή και να κλείνουν.


Και πολιτικά να το δει κανείς το θέμα, τόσο ο κ. Βορίδης προσωπικά όσο και η παράταξη στην οποία πλέον ανήκει μετά την μεταπήδησή του από τον ΛΑΟΣ στη Ν.Δ. έχουν κάθε συμφέρον να δείξουν ότι αυτοί κάνουν πράξη την ανάπτυξη που τόσο καιρό ευαγγελίζονται και λύνουν θέματα εκεί που οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ δεν έκαναν κάτι ουσιαστικό. Το θέμα είναι, λοιπόν, να δείξει ο κ. Βορίδης ότι δεν ακολουθεί το κακό προηγούμενο των κ.κ. Ρέππα και Ραγκούση. Γιατί κάπου εκεί σκαλώνει η κατάσταση και αν δεν αλλάξει κάτι άμεσα, οι εκδρομείς θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται για πολύ καιρό ακόμη στο δρόμο για την Πάτρα και η οικονομία στο δρόμο για την ανάκαμψη...

http://www.capital.gr/news.asp?id=1430747

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου