ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΣΘΗ ΣΤΟ ΝΕΩΡΙΟΝ ΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΩΣ Η ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ ΕΠΩΛΗΘΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ! ΛΕΓΟΥΝ: ΕΧΕΙ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΑΡΑ?? ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! ΤΟ CARRETTO SICILIANO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΝΩ ΤΟΥΤΟ ΕΔΩ ΕΧΕΙ 4, ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ OYTE ΩΣ CARRETTO SICILIANO!! ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟΣ! ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΡΕΤΤΟΥ--ΟΧΙ ΔΕΝ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΔΙΟΛΟΥ ΜΑ ΔΙΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΝ!
Ο ΝΟΜΟΣ-ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΣΚΕΦΘΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ, ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ, ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΙ ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ! ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΟΠΩΣ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΙΣΙΓΩΝΗΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΜΙΝΙ) ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ), ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΙ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΕΝΟΜΟΘΕΤΗΣΑΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΥΠΗΡΞΕ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΝΟΜΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΣΧΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ, ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!!
ΟΧΙ! ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΠΟΤΕ, ΟΤΑΝ --ΠΑΡΑ ΠΑΣΑ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ-- ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ (ΜΕ ΒΑΣΙ ΤΟ 2CV) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΡΟΝΥ, ΤΟΤΕ ΘΟΡΥΒΗΜΕΝΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ! ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΖΗΤΗΣΑΝ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ...ΕΚΠΛΗΞΗ! ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Ο,ΤΙ ΖΗΤΗΣΑΝ (ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ)!!! ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΡΕΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ (ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΟΣ ΤΟΥ κ. ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ) ΩΣΠΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ!
ΕΠΟΜΕΝΩΣ???
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ??? ΟΧΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟΙ, ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΕΙΠΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ! Η ΕΛΛΑΣ ΘΑΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΞΙ, ΔΕΝ ΘΑΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΝ ΟΡΓΑΝΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ-ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ ΔΙ' ΑΓΟΡΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΟΧΙ! Η ΕΛΛΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΝΤΑΤΣΟΥΝ!
----
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΞΙ ΚΑΙ Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!
"Δεν ζούμε συμφορά, δοκιμασία, ατύχημα, ζούμε συντελεσμένο κακούργημα. Oσο περισσότεροι πολίτες το συνειδητοποιούν τόσο πληθύνονται οι πιθανότητες να γεννηθεί η ελπίδα."
ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ Ο κ. Χρ. ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ!
----------------------------------------------------
SKY.gr
Κρήτη: Κατασκεύασαν αυτοκίνητο υδρογόνου – απαγορεύεται η αξιοποίησή του!
Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή
O λόγος για το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστοςκάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!
«Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει [ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΝΕΑΡΕ ΜΟΥ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ "ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ"!] , να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο» σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.
--------------------------------------------------------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου